Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma találtam a hirdetések között
Hogy lehet valaki ennyire gyökér hogy így foglakozik a motorjával
Ha ugyan az a szimering megy a tiédbe is mint az én 250esembe akkor 5500 az ára épp tegnap kérdeztem a robogótningos Misit!
Én is megpróbáltam kiszedni küllővel de nem jártam sikerrel mert van a külső szélén egy olyan perem ami miatt képtelenség volt kivenni a megkeményedett szimeringet!
Normál csapágyboltban én is kérdeztem nem fogsz kapni de a mérete : 62 x 34 x 14 ha jólemlékszem fejből és ez egy dupla szimering
de ha bele difundált a HF-be a szelep akkor szerintem kuka a HF...az a jo ebben az öreg autóban hogy relative bontottan olcso hozzá minden..de ha ez most bekövetkezett akkor fogom megbánni hogy nem adtam oda a digonak 130ér a kocsit.....
azta
na Gyerekek ennyit az uj hátso gumimrol...ma épp hogy hazaértünk amikor az utolso 20 méteren leállt a kocsi...néztem jobbrol néztem balrol semmi..kinyitottam az elejét és meglestem a vezérmüszilyamat..hát azon biza hiányzik vagy 15fog egymás után..és az also pontra érve nem képes átfordulni!ha van egy kis mázlim akkor csak szijat kell cserélni..ha nincs akkor vagy szelepezni kell mert minimum 4et belevert a hengerfejbe vagy jobbik esetben csak a szelep himbát ütötte le a helyéröl...
"Ezzel csak menni kell" azt hiszem valami ilyesmit mondott a srác mikor elhoztam a trial Beta-t
Én másképp képzelem a menést ,mondjuk jó kerék és kormány csapágyakkal,lánckerékkel,telókkal,fékbetétekkel
fiuk xl 600ba kéne sűrgösen kellen nekem 2 olyan kis gyürü vagy nem tom mi a neve ami a csapszeget rögziti hogy ne csúszkáljon:S ha van valakinek jelezze légyszi!
egész télen a radiátor mellett volt
én 5 évig használtam Castrol-t, de lehet hogy még több is, soha semmi bajom nem volt vele, nekem se tudja ugysem senki megmagyarázni hogy szar az az olaj.
A hamisítványokkal persze én is vigyáztam.
Ha már kérdezősködünk ,
A felületi edzés hogyan lett megoldva?
Nincs felhegesztve saját anyagából van kiköszörülve nagyobb szögállással és nagyobb emeléssel.
nekem is 21éves a vectrám madaras (auchan) olajjal hajtom jo ideje !bontatlan a motorja és 345.000km-er van benne!Semmi baja és az ereje még mindig ott van valahol ahol lennie kell!(116LE)szoval szerintem sincs igazság olaj téren
normális olajtesztet csak a gyártók tudnának csinálni........
ami nem hamis az meg jó....
bár sógor vectrája ilyen 300ft-os teszkó gazdaságos olajakkal működik vagy 15 éve aztán semmi baja, pedig 10 ezer alatt sosem cseréli szerintem a 15ön is túlcsúszik többnyire
aztán még semmi baja 20 éves tuti van a műszer
Igen ,igazad van.A szintetikus olajak sokkal jobb tulajdonságúak de mint írtad ,az öreg levegős vasak emiatt jobban eszik is.
Nyáron ki akarom próbálni a 10W60-at.Remélhetőleg eltudok menni olyan helyekre ahol extrémebb terhelést kap a drága és ennek a legjobb a meleg oldali viszkozitása.
minden olajnak van egy bizonyos nyirási stabilitása,ez azt jelenti,hogy mekkora nyomást visel el anélkül,hogy megszakadna az olajfilm felülete,ha megszakad a felület akkor a fém a fémhez ér és un felületi mikrohegesztés jön létre ami kárositja az alkatrészeket,a te gépeddel szinte biztos,hogy ez történt,valszeg szar olajat használt a tulaj és abból is kevest!
én sem akarok vitázni,csak a tapasztalataimat írom le.a vezérmütengely kopást ne úgy képzeld el hogy elfogy a bütyok,hanem úgy hogy kb 1 mm mélységű rozsdához hasonló kagylól kopás alakul ki.sok sok kis aprú lyuk.ami sok ember szerint olajminőségi probléma.aztán nem tom mennyit egykerekeztek a motorral...stb
nem lessz a gépednek semmi baja a 20 as olajtól,én azért javasoltam a kollégának a 10w 50 et mert nekem az vált be az xr4 hez!amúgy a szintetikus olajaknak sokkal nagyobb a nyirási stabilitása és ezért birják jobban az extrém terhelést!régebbi levegös motorokba,szoktunk tenni 20 as olajat,lényegesen csökkent az oljfogyasztásuk!amúgy ha a géped jó börben van nyugodtan próbáld ki 10w50 el!
Viszont így már értem
Mondjuk nekem XR 600-as van,ami sokkal régebbi fejlesztés,szerintem az nem hőbörög a 20-as olaj miatt.
Már ha nem hamisítvány
egyszer megmértük azonos motornál(xt 600),hogy különböző vizkozitású motorolaj esetén a hengerfejben mekkora kükönbséggel épűl fel az olajnyomás,a 20 as olajjal jóval lassaban jon meg ugyanaz az olajnyomás,természetesen,ezt hideg motornál mértük!
én nem irtam a castrolról semmi rosszat,csak azt irtam,hogy a repsol jobb
A castrolt ne az azt takarja:pár éve elkezdték eszméletlenül hamisítani a castrolt.én is szerelő vagyok,és a mi mühelyünkbe is jöttek be alakok akik felajánlották hogy a castrol palettáról bármit hoznak akár 8-900 ft os literenkénti áron.vagy ha megnézed a gyártási kódjukat az olajoknak ott is láthasz érdekeset.motorszerelő barátom már látott ojat is amikor egy csomó flakonon ugyanaz a kód volt.aminek minden doboz olajon másnak kellene lenni.csak azért írtam hogy ne.de mindenkinek szive joga
nem vitázok veled,én csak segiteni akartam!azt teszel a gépedbe amit akarsz!amúgy az xr4 96 ban jelent meg és akkor már böven voltak full sintetic olajak!még annyit ,hogy ha egy motorban van olaj megfelelő mennyiségben,még ha nem is szintetikus akkor nem kopik a vezértengely,de ha sokat használják alacsony olajszinttel akkor bizony hamar elkopik,hidd el pár motort már szereltem!
Itt Kaposváron ez az új duma , hogy szar lett a Castrol .
Felhegesztett újraköszörült ?