itt a rendszám nélküliséget azért emeltem ki hogy ezáltal beazonosítatlanok voltak
ment a buhera meg a cserebere ezerrel szóval nem lehetett felelősségre vonni azt a pár gyökeret
én gépem is hangos(bár sok őstermelős mtz ettől hangosabb), aztán ha a határban találkozok lovasokkal inkább leállítom, és megvárom amíg elmegy mellettem, az a biztos
a 600asom rendszám nélküli volt fél alföldet bejártam vele, az sem igen érdekelt hogy kell aszfalton menni pár kilométert, de a mostani helyzetben már inkább nem tenném
pont itt lett nálunk valami összevont rendőrőrs aztán többnyire itt eszi a fene az egész sün hadosztályt
az is megszűnt hogy elugrok a boltba robogóval bukó nélkül....
Ez maga után vonja azt hogy mivel normálisan állok az emberekhez motorozáskor,és nem célom hogy tönkretegyek egy sétát vagy egy pihenést nekik sem céljuk hogy felnyomjanak a helyi Yardnál!ez ilyen arany középutszerü
Ini bár nekem se rendszámos gépem se jogositványom erre az öszvérre mégis tudok értelmes emeber módjűra motorozni a határba...1nagyon fontos dolog van az egészben!Tolerancia..és nem annak a részéröl aki a szenvedö alany hanem aki a motoron ül!Nekem az a célom hogy anélkül hodolhassak a motorozásnak hogy ez bárkinek is szurja a szemét!bár hangos a gépem mégis kitudok a falubol menni alapjáraton hamar felváltva a legnagyobb sebességi fokozatba hogy minnél kisebb problémát okozzak annak aki pihenne!ez az egyik..a másik az hogy ha valaki épp sétál az utvonalamon nem idióta modjára nyelezve a gépet megyek el mellette hanem visszalassitok és törekszem minnél kevesebb kellemetlenséget okozni neki!ha kint a határba találkozok sétűlokkal vagy turázokkal náluk is lelassitok!és szerintem sokan meglepödnének menyien megköszönik hogy értelmesen normálisan a másikat figyelembevéve motorozok!és nekem ez egy jo érzés!
átlagos terepen nem magas. de amikor egyensúlyozgat az ember mindenféle köves keréknyomos mittudomén milyen terepen akkor igen
mert most a súlyom "húzza" le a rugót, ahogy emelkedek úgy jön az ülés is feljebb
ha betekerem a rugót középállás felé akkor már nem nyomja a súlyom aztán amikor gödör felett kell egyensúlyozni akkor néha kellene még pár centi hogy ne a lábujjkörmeimen támaszkodjak
vagy kellene szerezni egy pornós csizmát 10 centis talpakkal?
szerintem a kutyacsonttal ne variálj mert azzal megváltoztatod a rugózás karakterisztikáját!régebben csináltuk drz ken de egész másként rugózik ha variálsz vele!
amúgy Te 190 magas vagy,azt ne mondd,hogy az xr magas neked?!
endurósok megítélése az utóbbi 10 évben süllyedt a béka segge alá, de leginkább az utóbbi 5 ben
sok kis köcsög elkúrta a renomét rendszám nélküli motorokkal a nyitott dobokkal meg a mindent felszántó hátsó kerekekkel
felénk is csak úgy zeng(ett) a határ hétvégente, és igen sokallják a lakosok sőt lakott területen belül is nem egy árkot szét ugráltak....
múlt évben nem egy testületi ülésen napirend volt ez a téma.
ahogy hallom egy csomót már ki is fogtak a yardok, sőt a csatornaparton pecázókat is baszogtatják a yardok amikor az ellenőrökkel mennek
szóval alakul ez de nem feltétlen jó irányban. mert 15-20 kis gyökér fasz miatt szív mindenki felénk
mert most már a határban akkor is köcsög a "rendes" motoros is ha csak szépen megy az úton, max egy kicsit hevesebben rángatja a gázt
valami efféle dolgot kellene elkövetni vagy a "kutyacsont"-al variálni
mert ha megkeményítem akkor még nekem is magas
legalább egy 5-öst kellene nyerni mínuszban a mostanihoz képest
van egy ismerősöm aki lejebb engedte az egész hátulját!nem a rugót tekergette,hanem a segédváz két alsó tartóját röviditette meg,igy lejebb került a gép hátulja!
Sokan Bántják Az Endurósokat Ajánlom minden Endurósnak ezeket a sorokat, És Gratulálok xr400r2003 nak amit tesz a természetért és a motorostársadalom jobb megitéléséért! http://kapos.hu/hirek/kis_szin...
Somogy megyében kezd feléledni a motoros élet, Lásd a képet!
A vitrines dologban igazad van,nem is elsősorban ez volt a bajom.Csak tudod használt cuccot nem veszek kikiáltási áron!
Elveim vannak ,másom sem nagyon ,
vitrinbe nem a takitól kell venni motort
amikor 3 éves volt a drz-je akkor szakadtabb volt mint a 20 éves ténérém
mondjuk azóta visszaállította gyáriasra
haver valami alacsony könnyű gépet szeretne lehet kb 60 kiló aztán gyenge mint a fing..
Inkább ilyen elvi dolog volt.
Nem engedett egy fillért sem és kívülről elég szakadt volt meg a hátuljára kellene költeni.A blokkja patent és hegyre tuti jó választás.
Amúgy írt a napokban,hogy most már adná olcsóbban.Rá kell próbálni!
Én is haladok a Beta-val
Gyakorlatilag egy ép csapágy nincs benne a blokkot kivéve(remélem ).A gázbowdentől a himbarendszeren keresztül a kormánycsapágyig mindent kihajigálok belőle.
De legalább most már patent lesz
Megjött az első telóm is,végül is 20-ba megállt .
En is gondoltam arra hogy esztergaltatni alubol a 62es kulmeretu kupos dugot egy mittom en 50es belsomerettel es akkor egy kisebb szimeeringet rakni bele!valami olyat ami szabvany meret..esetleg azt a dugot fixesre beleragasztani femragasztoval!vagy megkisebb belsovel megcsinaltatni..sztem abba megszorulna rendesen egy atlagos szimering is!
Köszi