csak beférjen a tengely és a szimmering fém része közé nem olyan sok hely van
picikénél a régi bicikliküllő is fasza de csak a 20+ évesek mert ezek a mostaniak semmitérőek
nos
találtunk egy fasza szerelőt, aki nem lehúzós kicsit sem
szóval:
vezérműlánc csere (18pénz)
feszítőnél tömítéscsere
gyertyamenet javítás
hengerfej síkolás
egy km spirált és egy olajszűrő lett rendelve (kb 3 ezer )
végösszeg 26 pénz
próbáld ki
nekem simsonnál működöt a főtengelynél
cagiván is cseréltem valahol ha jól emlékszem asszem berúgókar de lehet váltókar.......
csak valami rettenet acélos drótot keress
Én repsol 10w50 et teszek bele,elötte castrolt használtam,a repsol jobb!laz én gépemen nincs km óra igy az olaj szine alapján cserélem,amikor megszürkül akkor csere! ennyi!(kb 1000-1500km)
üdv.a motul 5100 10 w 40 az félszintetikus olaj.nekem is az van most benne.a dobozon az van hogy tecnoszintetik.ez mi a gyikot jelent azt nem tom.a következő cserére már beszereztem a 20 w 50 et.ti milyen intervallumban cserélitek?én olyan 1000km re gondoltam.
Ini mondd hogy tényleg müködik az a szimering kivételi ötleted amit mondtál..ma mentem 25kmert pályán és elfolyt 2,5deci olajam... Minnyá rakok fel videot is
Az is lehet, hogy hozzászoktál már. Én mikor megvettem az enyémet (XL600R nuku önindító) első alkalmakkal baromi nehéznek találtam az indítást. Még most is van, hogy megszivat de nagyságrendel könyebbnek érzem az indítást. Az erő az enyémből sem ment el. Ez van combosodik az ember :D
szerezz be egy 18as csőkulcsot vágd méretre aztán lesz gyertyakulcsod
vagy fúrsz rá lyukat és tüskével tekered vagy egy krovafejet ráhegesztesz
400ast meg könnyű berúgni az a természetes állapota
igazság szerint sosem nézem a galériákat, nemigen érdekel az emberiség....
olyanokat nézek akik "ismerősök" (pl amiket itt és máshol) linkelnek hogy mi történt velük
amúgy vegyes vélemény volt, kb az amit vártam, értelmes egyének egyből tudták mire is gondoltam
meg szerintem semmivel sem volt szarabb azoktól hogy lécci segiccsetek mer valami zörög a motoromba de nem halhato a felvételen de milehetaaz?
picikénél a régi bicikliküllő is fasza de csak a 20+ évesek mert ezek a mostaniak semmitérőek
találtunk egy fasza szerelőt, aki nem lehúzós kicsit sem
szóval:
vezérműlánc csere (18pénz)
feszítőnél tömítéscsere
gyertyamenet javítás
hengerfej síkolás
egy km spirált és egy olajszűrő lett rendelve (kb 3 ezer )
végösszeg 26 pénz
nekem simsonnál működöt a főtengelynél
cagiván is cseréltem valahol ha jól emlékszem asszem berúgókar de lehet váltókar.......
csak valami rettenet acélos drótot keress
10w50 teljesen jó!
a 20w olaj egy hét alatt ér fel a veztengelyhez,addig szárazon fut!
amúgy a gyári elvárás 10w40'
semmi változás......... még mindig gyönyörűűűűűű
http://www.olaj24.hu/T/castrol...
vagy fúrsz rá lyukat és tüskével tekered vagy egy krovafejet ráhegesztesz
400ast meg könnyű berúgni az a természetes állapota
olyanokat nézek akik "ismerősök" (pl amiket itt és máshol) linkelnek hogy mi történt velük
amúgy vegyes vélemény volt, kb az amit vártam, értelmes egyének egyből tudták mire is gondoltam
meg szerintem semmivel sem volt szarabb azoktól hogy lécci segiccsetek mer valami zörög a motoromba de nem halhato a felvételen de milehetaaz?