Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ühüm..hát ez tényleg nem egyszerü szimering....
amúgy haverét olyan faszán beállítottam hogy max 2 főtengelyfordulat és indul
hidegen is

jobban indul mint az enyém...... lehet enyémet is ki kellene ganézni már.....
mit akarsz vele tenni?
van egy csavar bal oldalon az az alapjárati keverék, levegő mittudomén milyen csavar ezt tekerd 1 fordulatra ki aztán tekerd le az alapjárati csavart a másik oldalon addig amíg majdnem leáll
utána 1/8adonként tekergesd ki-be a másik oldalit és hallod mikor emelkedik az alapjárat
az a jó amikor legnagyobb
aztán húzz neki kövér gázt és ha nem torpan akkor fasza lett ha torpan akkor ismét tekergesd

leírva bonyolult.....
előtte nézd meg mennyi szmötyi van a légszűrőben
sracok nemtudja valaki hogy mit es hol kell tekergetni a xl600r karbiain? ....istener se tudok rajonni hogy kell beallitani
sikerült
most próbálom 2.szor de valamiért szívat a netem megpróbálom késöbb
Hol?nincs kep...
Itt a szimering!
Remélem látszik miről beszéltem
pontosan.....hatar jarni meg palyazni nem kell rendszam....remelem meglesz
olyan nincs hogy az élelmes magyar ember nem tudna egy 5000ft-os gyári alkatrészt helyettesíteni 500forintossal

szedd ki aztán meglátod mi van ott nemigen van olyan dolog amit ne lehetne megperselyezni, max be kell ragasztani

bár ha 20 éveket bír a gyári akkor lehet az a jó megoldás...... mondjuk 20 éve tuti más volt a minőség mint most
Cimbimme volt a motor,zsir uj es meg 6.5ev hitel van rajta..az a bajezekkel hogy rendszam nelkul is eltudjak adni amig a gyorsasagit nem nagyon..eladjak istenhata moge a kuttya nem talalja meg
Hogy te mindig eltudod venni az ember kedvet....mar megorultem hog a 62x34x10 es jo bele mert az van csapagyboltba!gondoltam a meltseg tokmindegy!de ha ott van horony akkor kivulrol hogy lehet visszarakni?esetleg az se tomit ha nem 62es hanem 63as a kulsomeret?
na kicsereltem az olajat....fincsi Motul 20w50-net kapott...2.6L ment bele most mar szezonra kesz a sarkany
én ráültetném a motorra pár kanna benzinnel és csak akkor nem lőném meg amikor letekert egy menetben 3ezret
szerintem az életben nem nézne motorra
levagnam a kezet a mocsoknak
Még annyit a sima 62x34x10 szimering 550 ft volt és ki is dobhattam!
Köszi szépen a segítséget... ez az óvszeres hasonlat.... padlót fogtam
Mikor én elkezdtem kivenni a szimeringet én is arra gondoltam van egy kis pereme kifelé jó lesz oda a sima is! Próbáltam küllővel erős dróttal és maradt a csavarhúzós módszer! Ez ugye még a gyári(32éves) szimering volt nekem és gondolom neked is azt meg ugye nem most tették bele ha az új is kibír ennyit akkor megéri azt az 5500ftot! Visszatérve a sima szimeringre vettem én is 62x34x10 az ugye majdnem jó is lenne de beraktam és már el is eresztette az olajat és nem a tengelynél hanem a külső pereménél. Ha majd kiveszed meglátod hogy van kialakítva a szimering van neki egy kis pereme ami beleül egy horonyba.
Lehet kicsit hosszúra sikerült a hozzászólás sorry
Keresik
na valami ilyen jo lenne nekem is
mondjuk ez nem olyan kényelmes műszer lesz
Ehun e! 86kg,26 ló..........upsz még nincs kész
, ,
könnyű és strapabíró motort nehéz lesz találni
mondjuk nekem ilyenekről nincs ismeretem nem ismerem a típusokat igazán
de tetszene egy 90 kiló köröli 30-40 lovas gép
persze 50ezres olajcsere intervallummal és menjen el legalább 500 ezret generál nélkül
270ert neztem crt!szeretek endurozni is meg ugrabugralni is..nem tom erre mi lenne jo..talan ez ami van most? megprobaljak mashonnan megszerezni a szimeringemet..e bay vagy ilyesmimeg van itt 1-2szimering bolt ahol foglalkoznak ifiota meretu szimeringekkel..ha olcson beszerzik akkor veszek kettot!