mit akarsz vele tenni?
van egy csavar bal oldalon az az alapjárati keverék, levegő mittudomén milyen csavar ezt tekerd 1 fordulatra ki aztán tekerd le az alapjárati csavart a másik oldalon addig amíg majdnem leáll
utána 1/8adonként tekergesd ki-be a másik oldalit és hallod mikor emelkedik az alapjárat
az a jó amikor legnagyobb
aztán húzz neki kövér gázt és ha nem torpan akkor fasza lett ha torpan akkor ismét tekergesd
leírva bonyolult.....
előtte nézd meg mennyi szmötyi van a légszűrőben
Cimbimme volt a motor,zsir uj es meg 6.5ev hitel van rajta..az a bajezekkel hogy rendszam nelkul is eltudjak adni amig a gyorsasagit nem nagyon..eladjak istenhata moge a kuttya nem talalja meg
Hogy te mindig eltudod venni az ember kedvet....mar megorultem hog a 62x34x10 es jo bele mert az van csapagyboltba!gondoltam a meltseg tokmindegy!de ha ott van horony akkor kivulrol hogy lehet visszarakni?esetleg az se tomit ha nem 62es hanem 63as a kulsomeret?
Köszi szépen a segítséget... ez az óvszeres hasonlat.... padlót fogtam
Mikor én elkezdtem kivenni a szimeringet én is arra gondoltam van egy kis pereme kifelé jó lesz oda a sima is! Próbáltam küllővel erős dróttal és maradt a csavarhúzós módszer! Ez ugye még a gyári(32éves) szimering volt nekem és gondolom neked is azt meg ugye nem most tették bele ha az új is kibír ennyit akkor megéri azt az 5500ftot! Visszatérve a sima szimeringre vettem én is 62x34x10 az ugye majdnem jó is lenne de beraktam és már el is eresztette az olajat és nem a tengelynél hanem a külső pereménél. Ha majd kiveszed meglátod hogy van kialakítva a szimering van neki egy kis pereme ami beleül egy horonyba.
Lehet kicsit hosszúra sikerült a hozzászólás sorry
könnyű és strapabíró motort nehéz lesz találni
mondjuk nekem ilyenekről nincs ismeretem nem ismerem a típusokat igazán
de tetszene egy 90 kiló köröli 30-40 lovas gép
persze 50ezres olajcsere intervallummal és menjen el legalább 500 ezret generál nélkül
270ert neztem crt!szeretek endurozni is meg ugrabugralni is..nem tom erre mi lenne jo..talan ez ami van most? megprobaljak mashonnan megszerezni a szimeringemet..e bay vagy ilyesmimeg van itt 1-2szimering bolt ahol foglalkoznak ifiota meretu szimeringekkel..ha olcson beszerzik akkor veszek kettot!
hidegen is
jobban indul mint az enyém...... lehet enyémet is ki kellene ganézni már.....
van egy csavar bal oldalon az az alapjárati keverék, levegő mittudomén milyen csavar ezt tekerd 1 fordulatra ki aztán tekerd le az alapjárati csavart a másik oldalon addig amíg majdnem leáll
utána 1/8adonként tekergesd ki-be a másik oldalit és hallod mikor emelkedik az alapjárat
az a jó amikor legnagyobb
aztán húzz neki kövér gázt és ha nem torpan akkor fasza lett ha torpan akkor ismét tekergesd
leírva bonyolult.....
előtte nézd meg mennyi szmötyi van a légszűrőben
Remélem látszik miről beszéltem
szedd ki aztán meglátod mi van ott nemigen van olyan dolog amit ne lehetne megperselyezni, max be kell ragasztani
bár ha 20 éveket bír a gyári akkor lehet az a jó megoldás...... mondjuk 20 éve tuti más volt a minőség mint most
szerintem az életben nem nézne motorra
Mikor én elkezdtem kivenni a szimeringet én is arra gondoltam van egy kis pereme kifelé jó lesz oda a sima is! Próbáltam küllővel erős dróttal és maradt a csavarhúzós módszer! Ez ugye még a gyári(32éves) szimering volt nekem és gondolom neked is azt meg ugye nem most tették bele ha az új is kibír ennyit akkor megéri azt az 5500ftot! Visszatérve a sima szimeringre vettem én is 62x34x10 az ugye majdnem jó is lenne de beraktam és már el is eresztette az olajat és nem a tengelynél hanem a külső pereménél. Ha majd kiveszed meglátod hogy van kialakítva a szimering van neki egy kis pereme ami beleül egy horonyba.
Lehet kicsit hosszúra sikerült a hozzászólás sorry
mondjuk nekem ilyenekről nincs ismeretem nem ismerem a típusokat igazán
de tetszene egy 90 kiló köröli 30-40 lovas gép
persze 50ezres olajcsere intervallummal és menjen el legalább 500 ezret generál nélkül