na itt egy robbantott ábra..jo ez az oldal minden mocinak van robbantott ábrája http://www.ronniesmailorder.co...
a 26os számu szimeringem ment el szarni
a tengely nyakánál van egy perem..na hogy az fixes vagy sem..azt nem tudom..látszatra nem hajlando lejönni onnan önszántából..minden esetre nagyon nem akarom szétszedni a blokkot ripityára..
jo majd felhegesztem..... na igy néz ki..szerintem kifele ezt max ugy lehet kiszedni hogy a tengely nincs a helyén mert van rajta egy plusz lemez..amin szerintem nem lehet áthuzni a szimeringet...
Ini...leszedtem a lanckereket megneztem milyen az a szimering.rakok fel kepet majd hogy lassatok hogy nez ki!de nem latom hogy kene alanyulni,se azt hol ereszt!de az biztos hogy a lanckerek mozog a tengelyen akkor is ha rajta van a lanckerek fogato lemezke!arra gondoltam nem e azert ereszt mert mozog a lanckerek es igenybevetelnel rangatja a tengelyt?meg a lanckereket hogy kell felrakni?sima felevel kifele vagy befele?
csak bátran
enyémen szar mert az egyik tengely nyomja épp a szelepeket és hajlamos 1 foggal átugrani
de már megvan a tuti módszer
meg a feszítőnél ki kell dobni azt a csavart amit adnak hozzá mert lehetetlen kitekerni olyan fos anyagból van
enyémen folyt mindkét vezérműtengelynél a szelepfedélnél a betöltőnél a főtengelynél, olajszivattyúnál......... aztán a szíj bírta.....
valami continet vagy mipicsa volt
szelepfedélnél eddig az fbs bírja a legjobban először ilyen hőálló tömítőkkel kentem de mindig folyt.... 3 készlet kellett mire rájöttem
fucking opelt szétszedtem vagy 3x mire jó lett
fél motor ára benne van....... aztán idén ősszel ismét lehet csereberélni a szíjat és társait, szerencsére már penge vagyok benne aztán nem kell szervizbe vinni, azok is levennének 30al
A legtovább úgy tart a tömítés,ha Loctite pasztával bekened mindkét oldalát. Először csak óvatosan szabad meghúzni,majd ha megkötött kicsit,akkor lehet erősebben is.
de azért ki lesz..meg egy szelep dekni tömités sem ártana neki..ez már miota nálam van az 5ödik lesz..kiprobáltam már mindenfélét..a gyárit megvettem 8000ért birta fél évet..utángyártott 600ftért..az is fél évet birt
mondom ebbe nem volt 20ezer...bosch minöség.. feszitö nincs benne csak a vizpumpa..az meg amig nem enged,nem fütyül addig nem kell nagyon cserélni,meg ami a tárcsa nem szar rajta!de hogy mi a joisten lett vele...nem tudom de most nagyon szétbasz az ideg..ez a honap igyis szar volt anyagilag szoval még másfél hétig nem lesz kicserélve....
akkor meg szar volt a szíj....
16v-ben ennyi kacat kell a szíjhoz. 1 vezérműtengelyes egyszerűbb sógornak is olyan van amikor megvette akkor cseréltünk szíjat meg vagy 5-6 éve
nekem a kivett 50 ezret futott szíj is tök fasza volt kicsit lágyabb volt mint az új ellenben a feszítő fütyült mint a disznó azért nem lett megvárva a 60 ezer
nem tudom mi számit az idöben cserélésnek..nincs a szijban 20ezer km...az meg szerintem a 60ezertöl messze van....Ini elöbb kérdezz mielött betalálsz ebben nincs feszitö a vizpumpa fesziti
vagy talán időben kellett volna szíjat cserélni.......
én kifejezetten utálom ez a köcsög szíjat, meg a technológiát
szíj, feszítő, 2 támasztógörgő, vízpumpa összesen 60-70 ezer
láncosnál lenne 30 és 5x annyit menne
http://www.ronniesmailorder.co...
a 26os számu szimeringem ment el szarni