Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha idézhetem magam:"az olajról mindenki mást mond" , , ,

De ezt a "a 20w olaj egy hét alatt ér fel a veztengelyhez,addig szárazon fut!" én sem értem.

Meg a "castrolt ne" felkiáltást sem.
De biztos bennem van a baj
Azért azonos gyártótól tettem be a különböző viszkozitású olajokat , hogy lásd melyik a " vastagabb " .
A túl vékony azt jelenti magyarul hogy túl híg.ez mind nagyonszép amit írtál ,így is van.de.amikor ezek a motorok megjelentek még sehol nem voltak a fullszintetikus olajok.sehol.olyan vékony olajfilmet képez az alkatrészeken hogy ami nem elegendő.ha nagyon érdekel tudok fotót feltenni a tengelyről.ez a motor sokat futott fullos olajjal.meg is látszott.ezeket az olajokat arra találták ki hogy egy miller aki versenyzik beletegye a versenykrossz motorjába,és nyélen menjen pályán.nagyon kis súrlódási ellenállás keletkezik az alkatrészeken .több komoly motorszerelő barátom mondta hogy felejtsem el azokat az olajokat.egyszer épp nála voltam amikor mutatott két krosszmotort amiből az egyik félszintetikus a másik meg fullos olajjal volt használva csak.szét volt döntve mind a kettő.látnod kellett volna a különbséget.és nem a fullos volt a gyönyörü.de mindenki azt tesz a motorba amit akar.ezek az én szakmai tapasztalataim.üdv
castrol Act-evo X-tra 4T : Fizikai-kémiai tulajdonságok

* SAE besorolás: 10W-40
* Viszkozitás 40°C-on: 98.0 mm2/s
* Viszkozitás 100°C-on: 14,0 mm2/s
* Viszkozitási index (VI): 152
* Sűrűség (15°C-on): 875 kg/m3
* Semlegesítési szám (TBN): 8.10 mgKOH/g
* Lobbanáspont: 180°C
* Dermedéspont: –18°C
Mondassz valamit!megnézem azzal hátha másik kell bele!és csak bizom benne hogy ennyi a hiba..de a láncom faszán keni..mint egy joféle Stihl fürész
Sziasztok!Van egy eladó Tuning vezérműtengelyem dominátorhoz vagy xr 600-hoz 7.2 mm-es az emelése a gyárié csak 6 mm-es. Ár 25.000 ft
Repsol 10w 50 lobbanáspont 230
A power1 10W50-es
castrol Power 1 Racing 4TFizikai-kémiai tulajdonságok

* Viszkozitás 40°C-on: 117,0 mm2/s
* Viszkozitás 100°C-on: 17,0 mm2/s
* Viszkozitási index: 166
* Sűrűség (15°C-on): 850 kg/m3
* Semlegesítési szám (TBN): 9.40 mgKOH/g
* Lobbanáspont: 180°C
* Dermedéspont: –18°C
Castrol Act-evo GP 4T : Fizikai-kémiai tulajdonságok

* SAE besorolás: 20W-50
* Viszkozitás 40°C-on: 180.0 mm2/s
* Viszkozitás 100°C-on: 19,0 mm2/s
* Viszkozitási index (VI): 120
* Sűrűség (15°C-on):888 kg/m3
* Semlegesítési szám (TBN): 8.10 mgKOH/g
* Lobbanáspont: 210°C
* Dermedéspont: –24°C
Miért , nincs otthon tolómérőd . Én mindig megmérem , az a biztos . Volt már hogy kisebbet vettem mind ami benne volt , mert a tengely amit tömített nem egész méret volt már .
Szia Stangli F!
Szerintem használd a "válasz erre" gombot,mert nem fogja megtudni a válaszodat,akinek szerettél volna válaszolni.
Üdv.
mi az,hogy túl vékony?
az első szám a hidegoldali viszkozitás,a második pedig a melegoldali!
a szintetikus olajaknak a specifikációja sokkal jobb mint az ásványi olajoké!tehát amit irsz az nem fedi a valóságot!
de felölem azt teszel a motorba amit akarsz,de ha meghallgatsz egy jótanácsot akkor nézz utána hogy egy 50 es olajnak mennyivel magasabb a lobbanáspontja mint egy 40 esé!
beviszem aztán vakarozzanak ök a mérettel
Olajon,meg olajcserén nem szabad spórolni.szinte a legfontosabb dolod egy motor működéséhez.szerintem castrolt ne,bármi mást használhatsz
A gyár 10w 40 et,vagy 20w 50 et ír elő.azt mondod nem ér fel időben a vez tengelyhez?az előző tulaj motul 7100 5w40 el használta több évig,és amikor megvettem kezdtem egy vez tengely cserével,mert szarrá volt kopva 2 bütyök.túl vékony volt neki az olaj.a full szintetikus olajakat ezekhez a motorokhoz el kell felejteni.nem szabad beletenni.szerintem,meg a gyár szerint is tökéletes bele a 20 w50.
Nekem az XR4-hez van. Beszkenneltem,és ide az oldalra feltettem többször is. Sajna 250-hez nincs
Én 5 ezrenkénti cserére gondoltam , de most elbizonytalanodtam
régebbi gépek szinte mindig szabványméterűekkel szereltek
előtte nézd meg biztos rá van írva, vagy mérd meg
Verseny endurónak készült annak idején.
Hobbi szinten használva,kitolható szerintem 2000km-ig. Én azért 1000-1500km-nél lecserélem.
megprobálom..ha nem megy még mindig ott a szerelös lehetöség!SKF szaküzletben kapok szerinted ilyen szimeringet?
kijön az
ha kihajlana kicsit kalapáld laposabbra a görbítést
amikor hegyeket másztunk én is úgy cseréltem
2 nap alatt össze is jött az 1000km
most a motullal 2 ezerig akarom húzni. ha nem lesz sok hegy akkor elmegyek 3 ig
mert itthon negyedgázon ténfergek csak
Magyar nyelvű karbantartási könyvet honnan töltöttél ?
És ha nem versenyszerű a használat ? Azért ez durva hogy 1000 km .