hát igen a középtámaszhoz kellene! KTM-es ismerös gépén láttam másfajta megoldást na majd azt lelesem!ezt meg asszem hanyagolom...hegesztettem ivvel is CO-val is lánggal még nem probáltam de az nincs is nekem ja és nyilván azért vagyok hegesztésböl amatör mert karosszériás szakmát végeztem..4esre!csak hogy ne lehessen kötekedni!
nekem a simson lábtartó töredezett le, aztán apáméknál az újat átforrasztották rézzel mert csak 2 kis pötty volt a hegesztése aztán sosem tört el
5 milinek bírni kellene, de ha sokszor van hegesztve kilágyul
tegyél rá középtámaszt, de előtte gyúrj keményem
Ini ez váz anyag,5mm vastag..csak a kitört darab nincs meg hozzá sajnos.eddig mindig letört..nem is lenne gond csak mindig fát keresni megálláshoz...elég ciki
Birom az ilyen okos tojásokat...nem is ismersz ember azt sem tudod ki vagyok és azt sem hiszem hogy arrol tudsz valamit milyen szakmát végeztem ennek ellenére beszólogatsz!Hát ügyes vagy....
hogy az a jóóó.....ssza meg!Megint letörtem a támasztot..hogy a jo istenbe csináljam meg hogy ne törjön le.. a gyári helyéröl az elözö tulaj kitörte és bármit hegesztek a helyére és bármivel,minden eltörik...általában a hegesztés nem birja..rohadjak el valahol átfurom a vázat és oda rögzitem valahogy de már nem tudom mit csináljak vele...
Nem tudom , én egy hónapja voltam a K.F - nél , tettem rá láncvédőt ( műanyag virágládából vágtam ) , de semmibe nem kötöttek bele , még fékpadon is volt . Világítást mikor nézték akkor beindítottam ( persze gázt nem húztam ) , de a DRZ kipu így is elég hangos , főleg a csarnokban . Ja és 4500 - ba fájt .
Nekem van egy Wössner dugattyúm ami KB 30 KM-t ment......
99.94mm
Ha esetleg jó lenne neked írj egy e-mailt és megbeszéljük a részleteket illetve küldök képet is! A címem az adatlapomon megtalálod!
az álló helyben is világító helyzetjelzőt még csak-csak megértem, bár gyakorlatilag semmi értelme
de a láncvédő mi a fenének műszaki okból rá? mivel 1 személyes oda láb nem fog menni még véletlen sem
tükör kürt meg a társai teljesen érthetőek, nekem terepen is van tükör rajta
bár én erdőben nemigen megyek mert nincs
amúgy a honda tükör elég faca, egyszer fennakadtam vele aztán csak simán leugrott a szárról és vissza lehetett tenni
be is szereztem még egy készletet belőle
amivel vettem (az jóval nagyobb) az meg pihen a polcon
köszi a válaszokat!
a rendszer érdekességét azért az mutatja, h akkor tök újonnan se lehetne levizsgáztatni a motort a gyári állapotában és mégis van rajta rendszám. de ez igaz a BMW gs1200adv-re is, amin meg kiegészítő lámpák vannak gyárilag és itthon elvileg nem lehetne motoron ilyen.
Ugyan azért,amiért a DRZ E sem. Nincs felszerelve az utcai közlekedéshez való összes cuccal. Az index nem kötelező,de a láncvédő,a tükör,kürt,a helyzetjelző álló motornál,utcai gumi,DRZ E esetében féklámpa kapcsoló,és szabványos lámpa előre és hátra.
5 milinek bírni kellene, de ha sokszor van hegesztve kilágyul
tegyél rá középtámaszt, de előtte gyúrj keményem
ilyen vékonyabb kacatokat forrasztani kellene rézzel/ezüstel
remélem azonos. az enyémet sikerült eltörni..
Szerintetek a 600as és a 400as XR benzincsapja megegyezik? Nincs valakinek egy 400asé feleslegben?
Üdv!
Nekem van egy Wössner dugattyúm ami KB 30 KM-t ment......
99.94mm
Ha esetleg jó lenne neked írj egy e-mailt és megbeszéljük a részleteket illetve küldök képet is! A címem az adatlapomon megtalálod!
Nem tudja valaki hogy hol juthatnék hozzá egy xl600lm dugószethez?
de a láncvédő mi a fenének műszaki okból rá? mivel 1 személyes oda láb nem fog menni még véletlen sem
tükör kürt meg a társai teljesen érthetőek, nekem terepen is van tükör rajta
bár én erdőben nemigen megyek mert nincs
amúgy a honda tükör elég faca, egyszer fennakadtam vele aztán csak simán leugrott a szárról és vissza lehetett tenni
be is szereztem még egy készletet belőle
amivel vettem (az jóval nagyobb) az meg pihen a polcon
a rendszer érdekességét azért az mutatja, h akkor tök újonnan se lehetne levizsgáztatni a motort a gyári állapotában és mégis van rajta rendszám. de ez igaz a BMW gs1200adv-re is, amin meg kiegészítő lámpák vannak gyárilag és itthon elvileg nem lehetne motoron ilyen.