Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és nem mértem csak meg kellett takarítani a szimmeringet volt rajta 1 centi szmötyi
és szívesen....
cr elviszi a gatyád is.........
többet szerelsz mint amennyit motorozol, mert ugye gondolom nem az 500ezer+ kategóriát nézegeted
ez nem rossz ötlet!majd meglátjuk meg akarom e tartani huzamosabb ideig vagy átnyergelek egy CR-re..még nem tudom de elgondolkodtato
minden esetre köszönöm hogy méricskéltél nekem
ez haccázas volt, önindítós&berúgós kivitel
szerintem nézd meg csapágyboltban hogy van-e 34es belsővel szimmering aztán amilyen a külső rész kell csináltatni egy alu perselyt és meg is van oldva a dolog, be kell tenni kettőt


amúgy ez az etanol csodákra képes, ázott benne a karbi pár hétig
egész barna lett a lötty tőle
utána kifújattam és a főtengely fordult vagy kettőt és beindult. előtte meg alig akart indulni hidegen
tuti el volt tömődve pár járat
ez mekkora xl volt amit csináltál?ezek voltak a méretek?na csak mert az enyémre 62x34x14et ir a nagykönyv!
összeraktuk az xl-t aztán verettünk egyet
az xl olyan mint az asszonnyal dugni, minden igényt kielégít de izgalom nincs a tetőfokon
az xr meg olyan mint egy rafinált kurva, kibaszott jó de azért némi félsz ott motoszkál az ember agyában hátul


Andrushh!
megnéztem az xl lánckerekénél mi van:
egy sima porvédős 500ft-os szimmering 25x45x7-es
látszik hogy nem arra tervezték mert nincs a deknivel síkba beljebb van kb 3 milivel
eladó elektronikák honda:xl,xr,dominátor
szacsomotor@freemail.hu
Remelem laca neked is tudtam segiteni!
Na beszeltem a szerelovel aki atnezte amikor hozzam kerult a moci azt mondta kifele jon ki de mivel oreg es igen igen be van oda orientalodva igy sanszos hogy csak a csavarhuzoval atszuros kifeszegetos tema valik be,es az ujat mielott rakom vissza kenjem be vekonyan olajjal..vegeredmenyben a belselye ugy mukodik mint egy gumi ovszer..rafeszul a kemeny tagra es hiaba forog benne a tengely egy cseppet sem enged ki A belso resze a szimeringnek lagyabb gumibol van epp emiatt..es ahogy az eloregszik megkemenyedik es azert ereszt!
par kep az utolso csapatasomrol....most meg szakad az eso
nem cseréltem még ki csak kivetem de én is néztem hogy valószínű úgy lenne sérülésmentesen betenni a helyére, de próbáltam sima szimeringet nem használható
most rendeltem meg én is az újat
a hajtástengely (lánckerék alatt) ereszt a szimering? mert ez nálam is probléma
Hali !
XR 400 himbát szeretnék felújítani, vegyek felújító szettet vagy tudok egyszerűbb megoldást? hallottam ilyet h esztergáltatnak bele perselyt (nem tudom hogy perselyes e)
Nagy segitseg lenne ha reszletesen leirnad!
és te hogy cserélted benne?szétkaptad?láttam amugy
ilyen kőépület nekünk is van csak több oldala van meg
ha visszaolvasod már írtam milyen szimering kell neked ha megnézed ez van ráírva: AZ8448E ez a gyári száma most kérdeztem meg 5500ft
Két régiség
hát ránézésre meg érzetre a külsö fele kemény gumi a belsö fele lágyabb..
xr-re csak 5 volt........ akkor az valami exra lesz
lemosom mindenképpen benyával vagyy valamivel..a robbantott ábrás rajzon 19dollárt irnak erre..
előtte mosd le fasza szárazra aztán egyből meglátszik
kartelcsövet meg nem szokás betömni....
bár a szimmeringnek tömíteni kellene nyomás alatt is

amúgy az xr rajzán is valami hasonló van 5 dollárt ír szóval itt az lehet 2000ft szóval lehet nem akkora nagy extra cucc lesz
hát nem sima az biztos mert kurvanagy! szerintem egyébként hidraulika technikai boltban nyilván kapok..ha nem akkor keresgélek!Lehet ökör leszek és belebaszok egy csavarhuzot és kitépem belöle...de elöbb felhivom egyik szerelö ismeröst hátha tényleg szét kell szedni azon is gondolkodtam mi idézhette elö..mivel a kartergázcsövem le volt dugaszolva és esetleg nyomás alakult ki a blokkba igy lehet kijjebb nyomta aszimeringet..nem is biztos hogy szar..szoval szerintem elöször ovatosan megprobálom be ütni,megyek vele 1-2kört aztán ujra leszedem a lánckereket és megnézem
hmmm
ez nem sima szimmeringnek néz ki
de csak nem kell blokkot széthúzni egy ilyen cseréhez.....