adtak számlát mindenről.
egy számla a kf-nek meg egy annak aki vizsgáztatta
amúgy itt a környékben kb ilyen ár van mindenhol
autók 24-25 körül többit nem tudom
baksis meg mindenhol van
amúgy fura hogy a gyári állapotában miért nem menne át. gyárin még index sincs, nekem annyit mondtak tegyek rá akármilyent, mert fotózzák
Na ugye,akkor mégis van rajta egy kis "baksis",mert a KF-nél nem menne át hivatalosan
Az első vizsgán 10 pénzt kértek rá,most meg 2,5 pénzt......de ez csak egyszeri eset volt,legközelebb 10-12 lesz összesen azt mondták.
kf-nél annyi lett volna
na de ki az aki odavisz egy endúrót?
10 pénz volt
legközelebbi kf tőlünk 50km-re van ha beszámítom a benzinpénzt, a telefonálatást időpontra, egy simább gumi vásárlást, az ideget hogy mibe kötnek bele, így még több is lenne
meg aztán oda viszem mindig az az autót, futót, apám autóját, anyósékét aztán van "ismerettség"
ezek a maszek vizsgázóhelyek sokkal stresszmentesebbek, jatt sem igazán kell max ha nagyon szar az autó
autó vizsgázásakor mindig viszek valami bolti sütit meg egy kólát aztán ezer ft plusz nem vág a földhöz
autó 25 futó 15 motor 10 pénz
Ez attól függ mennyire "éhes" az illető. A második helyen ahol vizsgáztattam a motoromat,feleannyit kértek a vizsgáért,és nem hiányoltak itt sem semmit..........viszont volt ismeretség.
De gondolom nem 4360ft-ot kértek a vizsgáért? Mert ugye ennyi lenne a hivatalos vizsgadíj.
Én már kétszer vizsgáztattam az XR4-met,de nem indíttatták be egyiknél sem. Azt bele kell kalkulálni,hogy rá fognak kérni egy kis baksist,mert gyári állapotában a motor nem közlekedhetne a forgalomban..........legalább is ezt mondták. Hogy mi az oka? Az,hogy nincs láncvédő rajta,nem világít a helyzetjelző álló motornál,és ha krosszgumi van rajta akkor az is. Tudom hogy gyári gumi van rajta neked,arra nem tudom mit szólnak.
Ha úgy gondolod,egyszerűen csinálhatsz bele furulyát. A képen az én gyári kipufogómban lévő furulya látható,amivel szolidabb de jó hangja van a motornak,és a teljesítményből sem vesz le észrevehetően.......mondjuk az enyémen már másik kipufogó van
van hozzá hangtompító, de olyan szűk hogy avval nem lehet menni
kb akkora kimeneti nyílása van mint egy 50 es robesznak
olyan helyre vidd ahol nem kell beindítani, füstöt úgysem mérnek
xr4 gyári kipu végében van vmi hangtompító?
nekem tök üres, de van ott két csavarhely.
így nagyon jó a hangja, csak lehet, h ezt a vizsgán nem díjazzák.
Néha megy,néha(többször ) nem.
Szerintem az egyensúlyozást önmagában talán nem lehet fejleszteni,de a mozdulatok finomságát lehet fokozni.
De lehet hülyeséget beszélek
Itt vannak oktató vidik,hogy még is ,hogy kellene elkezdeni.
megy az egy helyben állás?
hogy a fenébe lehet fejleszteni ezt az egyensúlyozást?
vonat sineken is rengeteget próbáltam egyensúlyozva menni de nem ment
Nekem ma sem adta ki ,a feleségem édesanyja nagyon beteg és így értelemszerűen sokat van vele a nejem én meg a kislányunkat viszem ide oda.Szomorú dolog mert a világ legjobb anyósa.
Na, majd lesz valahogy
Volt egy szűk órám(nem ebédeltem ) motorozni kevés így kitettem a betát a garázs elé és gyakorolta az egy helyben állást.
Vazze,huszonéve motorozom de úgy,hogy be sem indítottam egy motort én még ilyen jót nem szórakoztam
na kint voltam 2 órát apályán ugribugrizni franko volt és már elég jol megy a motor kezelés ilyen utakon is!csak sikerült kicsalnom a KTM-est...3ig azt mondta a felesége haza se menjen Berágott mert elkezdtek DVD-zni amikor is felhivtam ujra hogy nagyon fasza a pálya nem sáros csak nedves az idö is fasza nincs-e kedve...és volt neki szoval otthon hagyta asszonyt egyedül DVD-zni ö meg közölte vele hogy haza ne merjen menni amig vége nincs a filmnek de a gumi tényleg kell a gépre..merész lettem volna kanyarba is de nagyon könnyedén elcsuszott a segge!szoval Április elején veszek rá egy zsir ujat! meg kell a szimering is a fogaskerekemhez...
Itt is van pár ilyen arc, hogy "hideg van","sár van",stb. ,
Én nem vagyok valami nagy tudású de ha van időm leszarom az időjárást!
Egyedül a qrva nagy szelet nem szeretem,mert ahhoz már öltözni kell,azt meg utálok
Amúgy itt most elég őszies a téma,de nem is érek rá
Excs cimbi vinssza mondta....szerinte hideg van..meg nedves a fold..nem tom ez valami hobbinal is hobbib motoros lehet...eso utan nem nedves szokott lenni a fold?
Hja es megneztem did lanc van a hajtasnal es tenyleg jo allapotu...ini itt jo ido van,1kor megyek ki cimbivel a helyi kis palyara baromkodni!HONDA XL 500R vs.KTM Exc400
Koszi az infot!lehet megprobalom hogyha uj gumma kerul hatra!megoldottam a valtokicsiszasos problemat!nagyon a baloldalrol ereztem a kottyanast igy levettem a valtokar feloli deklit!van egy zeger gyuru ami egy rugot fog a tengelyen a leptetonel..na az a zeger gyuru csuszott ki a nutjabol..ez a zeger nekitamaszkodik a deklinek es ezert nem tud kicsuszni..ha a zeger kijon a tengelyen levo nutbol akkor csuszik kifele a tengely,leptetostol..es az egeszet nem tartja mas a helyen mint az ureset jelzo jelado!szoval egyszeri az egesz mint a faek!
egy számla a kf-nek meg egy annak aki vizsgáztatta
amúgy itt a környékben kb ilyen ár van mindenhol
autók 24-25 körül többit nem tudom
baksis meg mindenhol van
amúgy fura hogy a gyári állapotában miért nem menne át. gyárin még index sincs, nekem annyit mondtak tegyek rá akármilyent, mert fotózzák