Megnéztem milyen olajjal dogozunk: Nicro TC 1200 FL
Nem tudom mi lehet a különbség amit te kensz a láncra meg ez között de hoztam belőle 1,5L-et de még nem próbálta ki!
Sajnos önolajozós lett a láncom a kihajtás szimeringnél kicsit átenged cserére szorul töltögethetem az olajt utána tegnap is.
Koszonom az infot..a valtora nem talaltam semmit sajna..a rajz ilyen moricka...szoval meg az sem latszik rajta hogy milyen a vege,vagy hogy mi tartja a helten a tengelyt...
keress valami baszott erős acélos drótot hajlítsd meg a végét 90 foktól jobban és vágd le úgy hogy 2-4mm legyen csak a pöcök
de rendes felülete legyen faca akadós
a másik felére foggantyút hajlítasz aztán a tengely mellett bedugod majd elfordítod hogy a pöcök akadjon a szimmering fém részébe aztán megrántod
ha szerencséd van egyből kijön, ha nem akkor próba újra
kesztyűbe csináld mert bőrhiányokat is be lehet szerezni
szerintem nem lenne rossz egy olyan pálya ahol jó sok a bedölt fa és egyéb akadály! ,jobban szeretem a technikás helyeket mint azt ahol full gázzal megy az ember(lehet mán öreg vagyok oszt szédülők a nagy tempónál ).azzal nem értek egyet ,hogy emberek kihagynak akadályt,ha nem gyakorlod akkor,mitöl tanulod meg leküzdeni?nekem ha nem megy valami feladat(és ebböl jó sok van!),akkor addig próbálom mig nem sikerűl!
Az EXC125-ös kollegával (sajnos elfelejtettem a nevét) beszéltük hogy jó lenne menni közösen egyet azon a pályán is. Köszi a meghívást, összeszervezzük aztán csapatunk egyet
Az a szakadék azért megszopatott engem rendesen, mert a rezóra felfeküdt a gép (2T) és alig tudtam leszedni. Örültem hogy nem hajlott meg. De azért nem volt olyan vészes.
Ezzel a bevállalos dologgal meg hasonló a vélemény, mint az "öreg" Gyulának: vannak "kötelező" és "fakultatív" programok. Nem biztos hogy egy teljesen kezdőnek jó az hogyha agyon szopatja magát és elmegy a kedve mindentől. A másik véglet meg az aki kikerül minden akadályt és meg se próbálja a keményebb részeket.
Gondolkodtam amit az idősebb RMZ-s kollega (az Ő nevét is elfelejtettem ) kérdezett a bedőlt fákról. Nem lenne rossz ötlet pár gumiakadály (a katlanaban) meg fákat bedönteni csak a feeling miatt
Egész komoly pálya lehetne... Szerinted?
sajnos amikor több ember megy együtt pláne ha nem egyforma képességüek akkor ez van!de az is furcsa,hogy vannak akik kihagyják az izmosabb akadályokat,pl azt a szakadékot ahova mi 5 en lementünk,de hát nem vagyunk egyformák!ha gondoljátok lejöhettek egyszer hozzánk itt is jót lehet menni az endurónyomon,kb 80km egy kör!
Noh most értünk haza. Mi is kint voltunk egész nap, nagyon jó idő volt tekertük 40-50 km-t a nap végére még befigyelt egy kis önkéntes tűzoltóskodás is, felgyujtották a rétet aztán mentünk irányba igazítani a tűzoltókat meg segédkezni az oltásban kint a pustában. Levezetésnek pont jó volt még 1 métert se tudnék már menni olyan hulla vagyok de szerintem a többiek sincsennek máskép elvileg lőttünk pár képet is majd felkerül
Ja, ja. A gond csak annyi volt hogy 110 km-re elfogyott 13 liter benya .
Mondjuk amikor Benivel mentünk akkor végig full gázon volt a gép . Mondjuk az se volt normális hogy 6 főböl 2-en lemorzsolódtak 500 méter után
ma mentem egy karikat es vegen egy nagyobb fekezesnel kiszakadt az elso fekcsovem .....mar megvolt torve kicsit mer valamier amikor lement a villa akkor a cso mindig megtort de oszt sikerult megoldani de ugy latszik keson vettem eszre es elegge megtort
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Nem tudom mi lehet a különbség amit te kensz a láncra meg ez között de hoztam belőle 1,5L-et de még nem próbálta ki!
Sajnos önolajozós lett a láncom a kihajtás szimeringnél kicsit átenged cserére szorul töltögethetem az olajt utána tegnap is.
igazi adrenalin bomba ez a jog tisztára halálfélelme van az embernek 30 felett
nézz más típust is nem hinném hogy nagyon sok mindent változtattak volna
CDI gyári Honda
MK5 CI-87
de rendes felülete legyen faca akadós
a másik felére foggantyút hajlítasz aztán a tengely mellett bedugod majd elfordítod hogy a pöcök akadjon a szimmering fém részébe aztán megrántod
ha szerencséd van egyből kijön, ha nem akkor próba újra
kesztyűbe csináld mert bőrhiányokat is be lehet szerezni
Az a szakadék azért megszopatott engem rendesen, mert a rezóra felfeküdt a gép (2T) és alig tudtam leszedni. Örültem hogy nem hajlott meg. De azért nem volt olyan vészes.
Ezzel a bevállalos dologgal meg hasonló a vélemény, mint az "öreg" Gyulának: vannak "kötelező" és "fakultatív" programok. Nem biztos hogy egy teljesen kezdőnek jó az hogyha agyon szopatja magát és elmegy a kedve mindentől. A másik véglet meg az aki kikerül minden akadályt és meg se próbálja a keményebb részeket.
Gondolkodtam amit az idősebb RMZ-s kollega (az Ő nevét is elfelejtettem ) kérdezett a bedőlt fákról. Nem lenne rossz ötlet pár gumiakadály (a katlanaban) meg fákat bedönteni csak a feeling miatt
Egész komoly pálya lehetne... Szerinted?
A váltótengelyt nem tudom,nincs manuálod?
Ja,és kérünk a motorról egy képet
Ha megvan még a cdi akkor letudod írni a márkályát meg a számát?
Üdv.:Gábor
Mondjuk amikor Benivel mentünk akkor végig full gázon volt a gép . Mondjuk az se volt normális hogy 6 főböl 2-en lemorzsolódtak 500 méter után
vagy van 1 bontos ő a legolcsobb az országban 06 harminc612206hét