Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

laca538 gépe is önolajzós mint a láncfűrész dehát ami használva van az el is kopik
Ugyan ez a szitu nalam is..a belsofelet keni a motorolaj..
Most találtam ha valakit érdekel:
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Megnéztem milyen olajjal dogozunk: Nicro TC 1200 FL
Nem tudom mi lehet a különbség amit te kensz a láncra meg ez között de hoztam belőle 1,5L-et de még nem próbálta ki!
Sajnos önolajozós lett a láncom a kihajtás szimeringnél kicsit átenged cserére szorul töltögethetem az olajt utána tegnap is.
Az annyira egyszeru mint egy faek..majd otthon delutan nezek kepeket hatha talalok valami ertelmeset!
beizzítom ma asszony robogóját, és tépek egyet terepen
igazi adrenalin bomba ez a jog tisztára halálfélelme van az embernek 30 felett
pedig a rajzon tuti van valami rögzítőelem
nézz más típust is nem hinném hogy nagyon sok mindent változtattak volna
Koszonom az infot..a valtora nem talaltam semmit sajna..a rajz ilyen moricka...szoval meg az sem latszik rajta hogy milyen a vege,vagy hogy mi tartja a helten a tengelyt...
Hali
CDI gyári Honda
MK5 CI-87
keress valami baszott erős acélos drótot hajlítsd meg a végét 90 foktól jobban és vágd le úgy hogy 2-4mm legyen csak a pöcök
de rendes felülete legyen faca akadós
a másik felére foggantyút hajlítasz aztán a tengely mellett bedugod majd elfordítod hogy a pöcök akadjon a szimmering fém részébe aztán megrántod
ha szerencséd van egyből kijön, ha nem akkor próba újra
kesztyűbe csináld mert bőrhiányokat is be lehet szerezni
szerintem nem lenne rossz egy olyan pálya ahol jó sok a bedölt fa és egyéb akadály! ,jobban szeretem a technikás helyeket mint azt ahol full gázzal megy az ember(lehet mán öreg vagyok oszt szédülők a nagy tempónál ).azzal nem értek egyet ,hogy emberek kihagynak akadályt,ha nem gyakorlod akkor,mitöl tanulod meg leküzdeni?nekem ha nem megy valami feladat(és ebböl jó sok van!),akkor addig próbálom mig nem sikerűl!
Sajnos nem olyan reszletes sztem..bar meg nem neztem!jo lenne csavar fixalna es azt kene csak meghuzni!de tuti gyurus..
Az EXC125-ös kollegával (sajnos elfelejtettem a nevét) beszéltük hogy jó lenne menni közösen egyet azon a pályán is. Köszi a meghívást, összeszervezzük aztán csapatunk egyet
Az a szakadék azért megszopatott engem rendesen, mert a rezóra felfeküdt a gép (2T) és alig tudtam leszedni. Örültem hogy nem hajlott meg. De azért nem volt olyan vészes.
Ezzel a bevállalos dologgal meg hasonló a vélemény, mint az "öreg" Gyulának: vannak "kötelező" és "fakultatív" programok. Nem biztos hogy egy teljesen kezdőnek jó az hogyha agyon szopatja magát és elmegy a kedve mindentől. A másik véglet meg az aki kikerül minden akadályt és meg se próbálja a keményebb részeket.
Gondolkodtam amit az idősebb RMZ-s kollega (az Ő nevét is elfelejtettem ) kérdezett a bedőlt fákról. Nem lenne rossz ötlet pár gumiakadály (a katlanaban) meg fákat bedönteni csak a feeling miatt
Egész komoly pálya lehetne... Szerinted?
Biztosan kilehet a szimeringet cserélni kívülről.
A váltótengelyt nem tudom,nincs manuálod?
Senki nem tud okosat a bajomra?
Szia! Thx a számot de http://www.krosszmotorok.hu/ nem igazán találom vagy nincs még fent vagy már le vették :S
olvasgatok az XR után, találtam ezt az oldalt, aki tud angolul találhat sok hasznos dolgot: http://www.4strokes.com/tech/h...
sajnos amikor több ember megy együtt pláne ha nem egyforma képességüek akkor ez van!de az is furcsa,hogy vannak akik kihagyják az izmosabb akadályokat,pl azt a szakadékot ahova mi 5 en lementünk,de hát nem vagyunk egyformák!ha gondoljátok lejöhettek egyszer hozzánk itt is jót lehet menni az endurónyomon,kb 80km egy kör!
Persze,gyere nyugodtan Adjál valami elérhetőséget,ahol megbeszélhetjük. E-mail is jó,írj a colt72@freemail.hu -ra.
Ja,és kérünk a motorról egy képet
Noh most értünk haza. Mi is kint voltunk egész nap, nagyon jó idő volt tekertük 40-50 km-t a nap végére még befigyelt egy kis önkéntes tűzoltóskodás is, felgyujtották a rétet aztán mentünk irányba igazítani a tűzoltókat meg segédkezni az oltásban kint a pustában. Levezetésnek pont jó volt még 1 métert se tudnék már menni olyan hulla vagyok de szerintem a többiek sincsennek máskép elvileg lőttünk pár képet is majd felkerül
Hali!
Ha megvan még a cdi akkor letudod írni a márkályát meg a számát?
Üdv.:Gábor
Ja, ja. A gond csak annyi volt hogy 110 km-re elfogyott 13 liter benya .
Mondjuk amikor Benivel mentünk akkor végig full gázon volt a gép . Mondjuk az se volt normális hogy 6 főböl 2-en lemorzsolódtak 500 méter után
ma mentem egy karikat es vegen egy nagyobb fekezesnel kiszakadt az elso fekcsovem .....mar megvolt torve kicsit mer valamier amikor lement a villa akkor a cso mindig megtort de oszt sikerult megoldani de ugy latszik keson vettem eszre es elegge megtort
hello hondalovag . a krosszmotorok.hu a hondáknál nézd meg a számot .mesterszállason van neked elég kőzelvan.

vagy van 1 bontos ő a legolcsobb az országban 06 harminc612206hét