Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja és a kuplung lamellákat nem is említettem
Jó nagy munkába fogtam, xl szét darabolva, most takarítom a vázát:P elöző gazdi nem vmi jó festékkel fújta le hígítós ronggyal letom szedni:D vázt újra fújom, meg a blokkot is , tankról a benzin leszedi a festéket úgy hogy azt is... hamár mindent fujok akkor idomokat is meghegesztetem,hátsó telot felkell újítatnom mert kurvára ül a moci és állandóan lekoppant...,akk mivan még őő, blokk már szét szedve, kéne idő össze rakatni:D új dugó, szelepszár szimering, szelepek becsiszolva, új olaj +szürő, meg 1-2 nyalánkság gyertya+akksi+első telóban új olaj, utána meg hirdetem hátha eltom adni, mondjuk 2 kilót alatt nem adom, akk hajtom én
Bezony...rugok rá olyat nyerit azt menni akar ha kell hanem
igy vagyunk ezzel többen is, ha van akkor nem kell,
de ha nincs akkor nagyon kellene ......
azért köszi szépen, hogy megnézted üdv:johny
udv sracok.
na volt szerelonel a gep kicserelte a vezlancot de aszonta hogy nem azert csorgott hanem mer kivan kopva valami ott a lancna es a egesz hengert kene cserelni...de aszonta hogy nem lesz semmi baja a motornak igy hosszu tavon csak mikor melegszik akkor ott valami hamarabb felmelegszik es azert csorog de mikor ma a motor is felmelegszik akkor megin joo.....ugy hogy ez a helyzet
most már van faca csimmád aztán bele tudsz rúgni abba a lóba úgy hogy nem fáj. aztán visz majd rendesen
Szar dolog amikor a lo azt mondja eleg volt most te viszel engem... nekem is ketszer elfekudt deideje nem volt leallni hamar felpofoztam
Igazad van colt,nem bantom!varok a joidore!
Volt már olyan,hogy lejtőn lefelé nem akart legurulni a motor,mert úgy telement az eleje sárral. A motor lefulladt,és nem lehetett berúgni,mert egy nagyon mély nyomban volt..........egyszerűen nem lehetett megrúgni Úgy kellet lecibálni,és a végén úgy elfáradtam,hogy rosszul lettem..........le kellett dőlni egy picit
utólag....
akkor már minden jobb
de amikor 10fokos emelkedőn nem tudsz felmenni mert olyan takony, és már kb halálodon vagy, minden izom a szakadás szélén akkor nem olyan jó
múlt évben beszereztem tw52es gumit ki is próbáltam felénk a sárban nagyon faca volt, örültem mint a majom a farkának, aztán erdélybe belefutottam vele ebbe a jóságos sárga trutyiba és keljes lett a káosz....
Akkor nagyon nem kedveltem,de utólag visszagondolva jó kis motorozás volt.........jól elfáradtunk
ez a sárga sár kegyetlen.
az úr áldja meg aki kitalálta.......
Szerintem felesleges szanaszét vagdosni a gumit,mert azt írtad hogy szinte nulla sebességgel tudtál haladni ragadós sárban,és így egy ritkább gumiba is ugyanúgy beleragad,ha nincs tempó. Nekem ugyan így beleragadt a jó kis ragadós sár a ritka cross gumiba is,de úgy,hogy szinte el sem fordult a kerék.
eszembe jutott
sajna csak az alu xr lánckerék van meg a többi ment a kukába
itt kínálgattam múlt évben aztán senki sem indult rá

mondjuk ha valakit érdekel egy 46os alu lánckerék akkor odaadom egy 15ös elsőért cserébe
úgy vagdosd hogy azért a bütykök feküdjenek fel
Szemugyre vettem ujra az elso gumim!ha minden masodik fogat kivagom akkor ket fog kozott kb 6-7cm tavolsag lenne...az meg sok szerintem!de ha esetleg az oldalsokbol vennem ki minden masodikat jo lenne!5sorba van a mintazat!ebbol az 1es es az 5os mar teljesen a szelen van!a 2es meg a 4es is pizi,ezt bantanam,ebbol vennem ki minden masodikat!a 3as sor hosszukas azt hagynam vagy a szeleibol szednek le hogy ne legyen olyan szeles,kevesebb sarat fogjon fel..vagy ennyire nem eri meg vagdalni?ha a 2es 4esbol kiszedem minden masodikat ott is hat centi lesz a hezag de az nem fekszik fel egyenesen haladva!na majd dobok fel kepet ugy jobban ertitek
öcsémmel sztem fél óra sem volt és sikerült visszaakasztani...
bár a koptatós egyenes részen(amit a feszítő nyom) van egy kis váll az oldalán,az ott van gyárilag vagy akkor már el van kopva ha van?
én pl 2 órát baszakodtam vele hogy beakadjon.
ez a feszitö szerintem teljesen jó!
amugy a feszitöre nem is jellemzö a kopás ennél a tipusnál,hanem inkább a rugo elgyengülés elöbb bekövetkezik.
a rugot csak ugy tudod visszarakni ahogy simán áll,mert ha tudnál is(ami kizárt) tekerni rajta egy teljes fordulatot,akkor meg nem tudnád beakasztani azon a hangyányi helyen ahová be kell rakni.mert a tüskét csak elöre fele tudod tekerni.és a beakasztás poziciojában nem férsz oda semmivel hogy fogjad a rugót is.
gánya meló,mert kicsi a hely!
Ilyen pakam nincsem sajnos!szovetig nem vagok bele!szerintem hagyok rajta egy par mmert a kivagott butyoknel!de ezvigy katasztrofalis!nem szorja ki a sarat.homokba biztos kvajo de ebbe a mocsokba...
Jol van atti 4ezer az teljesen jo szerintem!csak szolj meg fotozz eroteljesen
XL600R
ez a vezérműláncfeszítő sztetek új vagy kopott?
hogyan kell előfeszíteni a rugót,vagy hogyan állítsam be h feszítsen?
dankeeeeee
ha találsz egy garnitúra 6days-t akkor mindenféleképp érdekelne lehetőleg 120as hátsóval
úszó & tűszelep
szétszedett állapotban ha kézzel felnyomod az úszót akkor zár?
párszor próbálgasd óvatosan
ha zár akkor vagy az úszó a hibás vagy a szint nem jól áll
de láttam olyant hogy a tűszelepről leette a fene a gumit aztán nemigen akart zárni
Üdv kedves XR kollégák, segítséget szeretnék kérni, többszöri szétszedés után is problémám van a karburátorommal (XR400 04’) nyitott benzincsapnál egyik pillanatról a másikra a túlfolyón ereszti a benzint, aztán megszűnik a folyás, majd megint csordogál. Járó állapotban ugyanez a helyzet. Van valami tippetek? Köszönettel Róbert