Én 10w40-et használok most, de ha nem megyek sokat mínuszokba valószínűleg nekem is jobb lenne a 15W50. Vagy inkább a 20W50?
Múltkor olvastam egy tesztet multi olajokról. A 10w40 olaj ugye 10-es viszkozítású alapból, ehhez adják hozzá a melegen kiegyenesedő polymereket, ettől lesz melegen nagyobb a viszkozítása. Viszont ezek a polymerek szeretnek megdögleni, pl. a váltó fogaskerekei között. Így lett a gyárilág 10W50-es olajból kb. 500 km. után 10W37
A lényege az volt a cikknek, hogy minnél szűkebb tartományú olajat kell választani, amiben kevesebb polymer van.
térdműtétről még annyit
a műtétre azt mondták a dokik (direkt térdsebészt kerestem) hogy vagy jobb lesz vagy ugyanilyen vagy rosszabb
szóvan 2:1 hez hogy nem lesz jobb szóval nem mentem kés alá
bár ha figyelek akkor nem bicsaklik, csak ha pl kőre lépek vagy ilyesmi
motorozáskor is ha előre kinézem hová teszem akkor nincs hiba, meg kerékpározok veszettül és erősítem.....
elhiszem neked de ini-nek is igaza van, mert többször mentem már együtt olyan motorosokkal, akik alatt ott volt a komolyabb gép és mégis én vártam rájuk. (az öhlins hátsó telómat meg ki se próbáltam még igazán, jelentős javulást várnék a semmit nem csillapító gyárimhoz képest )
ezt mondom én is. jó terepre de nem hard enduró.
de azért azt is számításba kell venni hogy aki tud az a dr-el is tud
ahol én az xr-el vért izzadtam, ott a dres emberke az asszonykájával vigyorogva ment
no persze a patakmedert kihagyták, de lejtő/emelkedő sár-víz mentek mint a terminátor
van is pár kép róluk, majd valahonnan előszedem, csak a vinyómmal minden képem-videóm-könyvjelzőm elszállt
Bocs hogy belepofázok de szerintem igen nehéz most bármit ispénzzé tenni...ajánlanak kismacskátol elkezdve narancsfáig mindent de pénze senkinek nincs...Yahzee az élö példa hogy nem tudja eladni a motorját!
esetleg szerezz egy térdgépet amíg motorozol
nekem is volt ilyen egyszerűsített kivitel (gumis szövet 2 szélében 1-1 csuklós vas)
én abban toltam még tavasszal
csak sokat ne legyél benne mert elsatynyul a maradék cucc is a térdben
nekem amikor levették a gipszet és be tudtam annyira hajlítani hogy feltgyem a lábtartóra a lábam akkor már mentem
szerencsére nem a "berúgós" lábam lett rokkant
azóta elég óvatosan kanyargok balra, ez meg is látszik a kézvédőmön is a bal makulátlan a jobb meg csupa karist
amúgy égen-földön kerestem dr350est régebben, aztán egy sem volt rendszámos.......
szerintem nagyon fasza gép, ha nem akarsz hard endurozni semmi értelme eladni
van olyan ismerős aki dr250et vett a drz helyett, mert a drz-ben semmi kihívás sincs
van olyan dr350es ismerősöm aki avval tolja az erdélyi terepen KÉT SZEMÉLLYEL!
hát tudom én is hogy ez már sose lesz fasza... de így most semmi nem tartja a térdem, most nem is merek terepre menni csak utcán szoktam forgolódni kicsit ha már nagyon hiányom van. de azért remélem lesz még olyan jó hogy tudjak terepezni
én másfél éve basztam el a térdem, de még mindig szar.......
szerintem rendbe sem jön már, sokszor kiugrik oldalra, nekem részleges szakadás volt(egyik doki szerint) vagy nyúlás(másik doki szerint) de akárhogy is van elég szar
szomszédomnak volt transalp
nehezebb terepre nemigen való
nem azt mondom hogy nem megy el a földutakon, de a ténérém sokkal "terepesebb" volt
amúgy nagyon jó gép, ha megunom a terepet ilyenre(is) gondoltam
ami szokatlan volt a ténéré után hogy olyan fordulat tartományban kezdett csak igazán húzni ahol a ténérét már váltottam felfelé
úgy vettük észre többet evett mint az xt, bár lehet csak azért mert némileg lelakott volt a transalp, az xt meg nagyon faca volt
szóval nekem nagyon bejött
hát sajnos utcai motorozás közbe történt egy kis baj, letalpaltam elég szarul, kétszer is, megcsavarodott a térdem és elszakadt a keresztszalagom. aztán suli miatt nyárra hagyom a szalagpótló műtétet, és gondoltam meghirdetem a motort, hogy ha fizetnek annyit értem amennyit gondolok vigyék, és majd lesz újabb jobb szebb.. stb de pang a piac eléggé, meg se nézik az ára miatt. pedig alig van rendszámos 350es a piacon, és tényleg jó állapotban is van. de ha megmarad azt se bánom, mert ahogy mondod tényleg jó motorok. ma ajánlottak érte egy 600as transalpot, arról tud vki vmit mondani? 89es műszakis szép felújított állapotú külsőre, részleteket még nem tudok. de úgy általában a típusról érdekelne info. köszi
Múltkor olvastam egy tesztet multi olajokról. A 10w40 olaj ugye 10-es viszkozítású alapból, ehhez adják hozzá a melegen kiegyenesedő polymereket, ettől lesz melegen nagyobb a viszkozítása. Viszont ezek a polymerek szeretnek megdögleni, pl. a váltó fogaskerekei között. Így lett a gyárilág 10W50-es olajból kb. 500 km. után 10W37
A lényege az volt a cikknek, hogy minnél szűkebb tartományú olajat kell választani, amiben kevesebb polymer van.
10w40 10w50 20w50 mind megvolt
xl600ba 20w50est tettünk meg az xt600ba is
nekem az xr4be 10w50van
térdműtétről még annyit
a műtétre azt mondták a dokik (direkt térdsebészt kerestem) hogy vagy jobb lesz vagy ugyanilyen vagy rosszabb
szóvan 2:1 hez hogy nem lesz jobb szóval nem mentem kés alá
bár ha figyelek akkor nem bicsaklik, csak ha pl kőre lépek vagy ilyesmi
motorozáskor is ha előre kinézem hová teszem akkor nincs hiba, meg kerékpározok veszettül és erősítem.....
de azért azt is számításba kell venni hogy aki tud az a dr-el is tud
ahol én az xr-el vért izzadtam, ott a dres emberke az asszonykájával vigyorogva ment
no persze a patakmedert kihagyták, de lejtő/emelkedő sár-víz mentek mint a terminátor
van is pár kép róluk, majd valahonnan előszedem, csak a vinyómmal minden képem-videóm-könyvjelzőm elszállt
Egyik havernak volt DR350-je k.jó volt,de az XR jobb nála terepen.
nekem is volt ilyen egyszerűsített kivitel (gumis szövet 2 szélében 1-1 csuklós vas)
én abban toltam még tavasszal
csak sokat ne legyél benne mert elsatynyul a maradék cucc is a térdben
nekem amikor levették a gipszet és be tudtam annyira hajlítani hogy feltgyem a lábtartóra a lábam akkor már mentem
szerencsére nem a "berúgós" lábam lett rokkant
azóta elég óvatosan kanyargok balra, ez meg is látszik a kézvédőmön is a bal makulátlan a jobb meg csupa karist
szerintem nagyon fasza gép, ha nem akarsz hard endurozni semmi értelme eladni
van olyan ismerős aki dr250et vett a drz helyett, mert a drz-ben semmi kihívás sincs
van olyan dr350es ismerősöm aki avval tolja az erdélyi terepen KÉT SZEMÉLLYEL!
szerintem rendbe sem jön már, sokszor kiugrik oldalra, nekem részleges szakadás volt(egyik doki szerint) vagy nyúlás(másik doki szerint) de akárhogy is van elég szar
Én csak tavasszal fogom meghirdetni a felesleges vasat,hátha addig feljebb mennek az árak. Mondjuk sok jóra nem számítok.
A transalpot csak hírből ismerem,jók,hiszen japán Viszont terepre nem az igazi. DRZ és XR4 között vacilláltál,azok inkább oda valók
nehezebb terepre nemigen való
nem azt mondom hogy nem megy el a földutakon, de a ténérém sokkal "terepesebb" volt
amúgy nagyon jó gép, ha megunom a terepet ilyenre(is) gondoltam
ami szokatlan volt a ténéré után hogy olyan fordulat tartományban kezdett csak igazán húzni ahol a ténérét már váltottam felfelé
úgy vettük észre többet evett mint az xt, bár lehet csak azért mert némileg lelakott volt a transalp, az xt meg nagyon faca volt
szóval nekem nagyon bejött