Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáld meg a Stihl láncolajat mert az olyan mint a méz nem verődik le olyan könnyen.
neeem!
1anyámnak 1 tesomnak 1 nekem....a motor meg csak az enyém de van fater régi 150es TS MZje meg egy Honda DIO is..
3 autó?
amerika van nálatok?
fáradt olajbol jol állok...3kocsi a családban mega motor...szoval van mivel kenni!
az aszfalton jó az automata. de a terepen nem hinném hogy egészségesen muzsikálna
nekem néha alagútban megy a lánc

wd40 sem olcsó, kend inkább használt motorolajjal
kis flakon, ecset, skótszoknya
de egyébként igazad van...most igy végig gondoltam jozan paraszti ésszel..ha olajos akkor összeszedi a port homokot mindent..viszont ha száraz...akkor nincs min megtapadjon a por...a fém a fémen hatás meg igyis ugyis elkerülhetetlen szerintem ilyen eröknél...csapágynál más mert ott benne forog és nem terhet visel mint a lánc! Ini te egy Zseni vagy!
Következöre szöszöljön vele a ....szom!
jo hát majd az 55ezer forintos motoromat 2000ftos láncsprével fujom? lemostam vizzel tisztára aztán lefujtam WD40el azt helo..amig áll addig lekezeli amikor meg megyek vele ugyis csupa szar lesz...szoval én sem kenegetem mindenféle drága cuccal!ugy kéne megoldani mint a Stihl-nél..automata olajzo
egyik drz-s ismerős tesztelte
ha kente a láncot 2ezerrel bírt többet a lánc
szóval nemigen éri ám meg 2ezer forintos spay-el fújkálni
a dt-t a leengedett olajjal kentem....
most az xr-t meg a vasutas kenőccsel
asszem 25 körül volt a láncszett ha bír 3 évet akkor a spray árán megvan a lánc
ha több napra elmegyek, akkor viszek csak sprayt, aztán ha csikorog fújom
amúgyis a homokot összeszedi a lánc aztán olyan lesz mint a reszelő

szerintem
ok holnap reggel megnézem
nemigen használt, mert inkább tettünk rá egy 40est egyből 1 literrel kevesebbet evett neki a gép
mert inkább földutakon használja semmi extra homokbánya

csak volt dt xt cagiva lánckerék, mindig mindent félretettem hogy jó lesz még valamire
aztán 2x megtöltöttem a kukát mindenféle kacatokkal
most van helyem sok, lehet újból gyűjtögetni
na jo de a láncomat nézd meg a képeken..mint egy sárban végighuzott cipöfüzö!enyit megérdemel..a lánc kopós dolog
hát jolenne egy 53-as ....de nézd meg légyszi , elöre is thx
mosni?
ha megszárad leesik a sár, ami nem az meg marad
nekem most 2 évig nem kell mosogatni, majd műszaki előtt
amúgy sincs kerti csapom........
egy bögre vízzel szoktam a rendszámot lámpát indexeket takarítani
pont 53as kell?
holnap megnézem mekkora van
úgy emlékszem nem dobtam ki.....
már volt vagy 5 kiló lánckerekem aztán erősen szanáltam
az alu xr az tuti megvan többire nem emlékszem
ahha , de nemtelált semmit ... csak majdnem eggy gerincsérvet,. amire kiemeltem!
Sziasztok
Eladnám a motoromat kategóriaváltás miatt. Az ár alkuképes! (azért sűrgős mert a másik hoz kellene a pénz amit már kinéztem és félek hogy elviszik előlem)
Ha valakit érdekel írjon/hívjon bátran bármilyen kérdésre válaszolok a motorral kapcsolatban.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-4215
890
Fel vazze..aztán mosogathattam is...a motorral annyit nem törödtem..a lánc legyen rendbe a többi nem fontos
felavattad a csizmát?
a jókis mitas c2 kis ásatást végzett
http://youtu.be/oREhu5cb8MA
az xr a szaharába is jó
ja és az 5,pont...: unalmas a sártakaritás minden menet után...
mondjuk most nem spiráztam tul...a láncot kivakartam a sárbol meg a nagyját leszedtem a vázrol is aztán a láncot lekezeltem aztán ennyi...
ja meg 2szer lefektettem bele a sárba...és nem állt le...elcsuszott az orra...nem jo erre ez a gumi ami fent van
most megfogadtam hogy cross gumi megy elöre hátra és ujak vagy nagyon alig használtak!
Mondanám hogy igyekeztem de ez katasztrofa volt..egyedül föként...
1, annyira fogta a motort hogy alig birtam vele menni
2,annyira nem tudtam felgyorsitani hogy lerázza magárol mert csuszott minden mint az ökör
3,szerettem volna szárazon motorozni na most az itt esélytelen szerintem juniusig
4,az uj csimmámat is összekentem nem kicsit
Szépen kikented :D
sziasztok! érdeklödnék nincs valakinek honda xl 600-ra
53-as hátsó lánckereke?
Na itten vannak képek...
http://www.sportmotor.hu/motor...