Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En ugyan igy jartam az xlemmel!telefujtam wd40nnel valamit javitott rajta de nekem a karbin amit huz a bowden pici ful az szorul!majd azt kell szeteszednem!ja meg ha olyan a gazkarod mint az enyem akkor van benne egy pici muanyag ami leszoritja a bowdent!na az ilyen grafitos zsirban uszott gyarilag azt kitorolgettem belole es azt a reszt is defujtam higabb olajjal es az is javitott rajta!remelem tudtam segiteni es neked is boldog uj evet!
Először is boldog új évet mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne hogy a gázkar elég szorosan működik a motoron a bovden jó állapotban van. Valakinek valami ötlet?
Honda XR400R-röl van szó
Boldog új évet mindenkinek!
Boldog uj evet kivanok minden forumosnak,es terepmotorozast kedvelo koleganak!jovore legyen mindenkinek olxso benzin es jooo magas sirato falak!Balesetmentes kozlekedest es jooo szeles utat kivanok nektek!
B.U.É.K Mindenkinek:)
B.U.É.K. mindenkinek
B.U.É.K mindenkinek motorostarsak
enyém is megy faszán,na mek én is bulizni, BUÉK mindenkinek
Az enyémen sem gyári karbi van(nagyobb),oszt megy mint állat

B.U.É.K. mindenkinek,megyek inni
azé mondom nekem is gyanus h nem gyári mer nem láttam sehol ezt a fajtát de a lényeg hogy müxik jol minden mostmár
nekem cagiva T4-en ugyan ilyen karbim volt,kisebb fuvokával.
am én se tudom már hogy miröl vettem le....
nem xr-röl az tuti
na kimentem szerelgetni kicsit a -10fokba hát hivatalosan nemlehet állítani az úszószintet,de ez akkor is magas volt,és én állítottam rajta, tulképp 1 kis távtartót csináltam a tűszelephez,de fasza lett,1 centivel kb alacsonyabb lett a szint,és minden tökéletesen működik motorozgattam is utána egy félórácskát a hóba,had járódjon a gép
amugy én nemtom hogy miért ilyen karbim van,néztem az XR600, xr 400,xr 650,xl 600 szerviz könyvét,és egyiken se ilyen karbi van,na de a lényeg hogy megy a gép.
na mostmeg jöhet a szilveszteri buli dobok 1 képet a karbiról,meg a gépről
Elérkezett végre a várt Újesztendő
Kívánom, hogy hozzon sok jót a jövendő
Kövér, tiszta búzát arasson a kasza,
És minden magyarnak jól álljon a
- nyakkendője.

Buék mindenkinek !
Előző vizsgán nekem se indították be,de biztos,ami biztos
A láncvédő hiánya miatt viszont kértek rá plusz lóvét
Hiába mondtam,hogy ezeken gyárilag nincs,az volt a válasz,hogy így nem lehetett volna forgalomba helyezni.
én motoroztam egy keveset az udvarban, csak hogy bemelegedjen a motor...
nekem be sem indították a vizsgán
amikor kész lett annyit mondott az ember hogy szívesen kipróbálná....
mivel oda viszem az autót meg az utánfutót, nem utasítottam el
tetszett neki
mondjuk eddig még nem találtam olyan embert akinek ne tetszett volna
Ez kb. olyan jó nekem,mint neked,hogy te adod oda ingyen az összekötőcsövet.
Jó lesz az,majd meglátod......ha kész lesz,felrakom azt is,de már csak tavasszal. Még az is lehet,hogy tényleg így hagyom
Csak azért tákoltam rá,hogy halljam milyen hangja van,mert XR4-et ilyen csővel nem hallottam szólni.
Emelje fel a kezét aki motorozott a szezon utolsó napján?
Ló havas a biharban
Bármit teszel bele azzal folytani fogod!
De ha gondolod adok érte egy gyári xr csövet(nincs nagy hangja),és mivel nem akarom hogy halláskárosult legyél ezért nem is kell ráfizetned! !Vazze ez az évszázad üzlete ne hagyd ki!
Ez nem is motor,hanem egy tűzokádó sárkány
Fasza hangja van,jól veszi a lapot
Ami van hozzá,az valóban fojtás,ezzel megy a vizsgára.
Amit szeretnék belerakni,az egy furulya,ami minimálisan módosítja a hangját. Most ha alapjáraton jár,akkor olyan a hangja,mint egy helikopternek Amúgy tetszik ,de erdőt járni jobb lenne,ha kicsit visszafogottabb lenne........viszont lebutítani nem akarnám,meg kell találni az egészséges egyensúlyt.
fasza a hangja....en biztos nem csinalnak semmit vele ....ehez mitszoltok?
Egy nyitott csőbe folytást tenni? !akkor az egésznek semmi értelme!azért tesz rá az ember nyitott csövet,hogy jobban menjen meg jobb legyen a hangja!