Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tévedtél valóban ott van és a debreceni hondánál 2800.-.Van egy kis trükk a megfeszítésével,de nem vészes.
schonher,

a jobb oldali dekniben található a rugó, ha jól tudom akkor a gyári ára nem is vészes, valami 3000 Ft körül van (ha nem akkor tévedtem).
Sziasztok, Jó Reggelt!
Szeretném megkérdezni, hogy milyen olaj kell az első telóba? 5w/10w-s ja és mennyi?
elég egy liter?
sziasztok
lenne egy kérdésem honda xr 600-al kapcsolatban (1994) most vettem
a be rugókart vissza húzó rugó hol található? a kuplung oldali deknibem vagy a blokk középbe? (mert nem jön vissza a be rugó kar)
előre is köszi
kellemes ünnepeket
Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy a láncot mennyire kell megfeszíteni? Mi az optimális szerintetek? (XL 600R)
Végeztem a drágával
Új lánc,lánckerék,gumik,fékolaj,szűrő bemosva,tank tele.
Már csak egy kis szabadidő kellene

yahzee!

Hidd el a domi után az XR nagy előrelépés lenne.
Jó barátom,akivel együtt nyomjuk szintén sokat szenved az NX súlya miatt a hegyekben.Meg nem is akar fordulni.Ha néha ráülök mindig elcsodálkozom,hogy hogyan tud ezzel jönni,menni.
Minden tiszteletem mellett,ha valaki egy 525-el sem boldogul,akkor mivel menne már ki?
Egyik motor sem megy helyettünk.
Ha domival együtt mégy velük,akkor egy XR-el otthagynád őket.
és érdemes mindkettőt cserélni, ha úgyis párba rendelik?
ja és milyen olaj kell bele?Repsol 5w-s, vagy 10w-s?
oké! köszi, remélem megtudják rendelni!
Nehéz kicserélni? Valaki le tudná írni hogy hogyan kell? miért kell levegő bele, meg ilyenek!
ha 41mm es a Teleszkóp szár akkor ez kell neked 41x54x11mm

1000000%
Ezt találtam az XR4 tesztjében. Ez szerint ugyanaz a fék van,elöl mint a korabeli cr-eken.
foggalmam sincs!:) XL600L/LM/R ezt nem tudom!
1985ös, és PD04-el kezdődik az alváz szám!
Szóval?valami ilyesmi, mint amit lentebb belinkeltem!képet.
azt tisztázuk milyen motorod van?
Van ilyen? mert 53x10,5 öst találtam csak
Csuti71 41x54x11mm kell rendelned az lesz a jó !
Na akkor! Most mértem a telót az 41mm! a külső mérete 52mm, tehát akkor most a 39x52x11-et kell rendelnem?
És még egy! Én tanulni szerettnék endurózni ezzel, mert van egy nehezebb, és tavasszal azzal megyünk erdélybe!
Kérdésem, alkalmas erre, vagy nem?
cr első fékmunkahenger olyan lehet mint az xr4?
olyant tudnék szerezni reális áron
A dominatort is fel tudom emelni, de a 10ik után már inkább ott hagynám a földön... Meg igazából az vele a baj, h a súlya miatt nehéz irányítani, hirtelen fordulóknál tolja az elejét, mint valami scania... és ez erdőzéseknél elég nagy hátrány...meg széles is, és alacsony a hasmagasság, kényelmetlen állva menni vele...szóval terepen nem sok előnye van...talán annyi, h míg a többiek úgy esnek le a nap végére a vasaikról, addig az enyém olyan kényelmes, mint vmi karosszék...
Mentem mindkettővel,és a 650-es érezhetően nehezebb. Az adatokat a service manualokból néztem ki.
azért az xr600 olyan 40 kilóval könnyebb a dominatortól
olyan motort vegyél amit fel tudsz emelni a földről 10x egymás után
Csak mert beszélgettem egy sráccal egy XR600ról, esetleg csere lenne az én dominatoromra vmennyi ráfizetéssel. De nekem nehéznek tűnik. Akikkel járok motorozni Bakonyba, mindnek KTM-je van 520/525/535...DRZ is van (mondjuk az S-es az sem annyira gyenge) és az ő motorjaik sem mindig bírják a terepet... Nekem viszont nincs KTMre lóvém, meg a hondát szeretem.... Mit ajánlatok?
sosem mértem egyiket sem....
egy emberke állította akinek mindkettő van
bár annak a 650esben ktm futómű van az lehet könnyebb
amúgy minden netes oldal más súlyokat ír....
en mindenesetre elcserelnem az en XL600-mat egy XR600-ra
Nincsenek egy súlyban,nemrég számolgattam ki,és a 650-es kb.15kilóval nehezebb.
XR400: száraz tömeg:116,5kg , üzemanyag:9,5l(kb9,5kg), olaj:2l(kb 2kg)
összesen: 128kg
XR650R: száraz tömeg: 131kg, olaj:2l(kb 2kg),üzemanyag:10l(kb 10kg), hűtőfolyadék:1,5l(kb 1,5kg)
összesen: 144,5kg
Nah ma voltam kint egy 20-km a terepszínűvel.Már nem csak hó de sár is van.Előre jó lenne egy szeges gumi mert ha megindul elég összeszedni.Most jó hogy nem erősebb ilyenkor előny a gyengébb motor.Meg az alacsony fordulatnál lévő nyomaték. Vannak könnyebb, erősebb motorok mindenki döntse el mennyit szán fenntartásukra..