Most a gyári kipufogó van rajt, a DOMA-t eladtam!A domával sokkal jobban ment a felsö fordulatszámtartományban,az egy nagyon jó csö!A gyárival viszont sokkal több a nyomaték alul!Gyári dugó került be a gépbe!(dugó:25900,gyürüszett:16420,csapszeg:5900,Biztositó 1 pár:600,az árak forintban értendök ,qrva drága !)
xl600 tankot tudok relatíve olcsón
tank&csap&tanksapka
fehér tank pirosra van fújva de hámlik
műanyag 18 literes "túratank"
tanksapka alá kell egy gumitömítés, a csapot takarítani kell mert elég gyengén engedi a benzint
várom a vidit andrussh!
amugy ha valakinek lenne eladó xr 600 vagy 400,akár 250-es tankja üléssel meg minden akkor légyszives szóljon,vagy ha tud ilyesmit valahol.
köszi
Használd egészséggel!
hát igen,akkor sokat javult a motor hatásfoka.
Milyen kipu van most rajta? Régebben írtad,hogy a Domát eladtad.
Van tapasztalatod,hogy melyik a legjobb ezekre?
A dugó végül nem lett emelt kompressziós?
Szeva!
A motor nagyon jó lett!Még a gyári karbival megyek,most kicsit járatódik a gép azt felkerül rá a nagyobb!Hihetetlen nyomatékosnak érzem most!Akkor sem volt ennyire tuti amikor megvettem,pedig akkor 2500km volt benn.Ma ott is felmentem vele 3.ban ahol eddig mindig kérte a 2.t
Az a baj,hogy olyanok irogatnak ilyen kommenteket,akiknek közük nincs a témához.
Írtam a videódhoz is,de azért ide is belinkelem,ami igazolja azt az állítást,hogy égés folyamán igenis keletkezik vízgőz,ami ilyen hideg időben igenis látszódik,ez nem hiba,így működik egy Otto-motor. Pontosan mit is pufogunk ki?
Ma at fabrikaltam a kipumat! 45-os cso kerult a regi hurkatotto helyere,ujjabb video is keszult hogy a hangjat halljatok majd este feltoltom.a videon szereplek en is de csak annyira hogy megmutassam hogy gozol a kipu ahogy a pofam is ha kifujom a levegot csak ezert szereplek rajta hogy a beszologatos hulyegyerekek lassak mi van na akkor majd este
hali
nézd meg az én lábtartómat,125ös mtx hátsó lábtartó..csak egy csavarozható darabot kell felhegeszteni a vázra jó magasságban és kész..nincs odataknyolva de eséskor sem törött le u h nekem bevált
Hát Nem semmi volt ezekkel motorozni, párcentis rugóut,a motor is alig érte el a 10 lóeröt ezekhez képest tényleg a 30-50 lóerös Honda valóban összehasonlithatatlan,
az elsö terepmotorom igy nézett ki, országos versenyen harmadik voltam vele 84 ben,
egyes idősebb emberkék mindig azt mondogatják hogy a pannónia mennyire űberfasza gép volt, ment a szántásban meg ilyesmi
és még most is milyen király
hát nem tudom..... 50 éve lehet másak voltak a szántási szokások
hát igen, kemény golyókkal megy a terep bármivel
meg aztán most az xr-el sem tudok ám jobban motorozni mint a 82es 15 lovas cagivámmal.....
annyi a különbség hogy ki tudom emelni a sz@rból
Mélységes tiszteletet érzek ezek iránt a kemény f@szú sportolók iránt.
Szar futómű,szar fék,szar gumi és valszeg nem is pehelysúlyú a technika.
Ehhez képest az XR-em űrtechnika
bár térdvédőt húztam néha
tank&csap&tanksapka
fehér tank pirosra van fújva de hámlik
műanyag 18 literes "túratank"
tanksapka alá kell egy gumitömítés, a csapot takarítani kell mert elég gyengén engedi a benzint
várom a vidit andrussh!
amugy ha valakinek lenne eladó xr 600 vagy 400,akár 250-es tankja üléssel meg minden akkor légyszives szóljon,vagy ha tud ilyesmit valahol.
köszi
hát igen,akkor sokat javult a motor hatásfoka.
Milyen kipu van most rajta? Régebben írtad,hogy a Domát eladtad.
Van tapasztalatod,hogy melyik a legjobb ezekre?
A dugó végül nem lett emelt kompressziós?
A motor nagyon jó lett!Még a gyári karbival megyek,most kicsit járatódik a gép azt felkerül rá a nagyobb!Hihetetlen nyomatékosnak érzem most!Akkor sem volt ennyire tuti amikor megvettem,pedig akkor 2500km volt benn.Ma ott is felmentem vele 3.ban ahol eddig mindig kérte a 2.t
milyen lett a motor? Jól megy? Történt valami tuning,vagy maradt gyári?
alig bírtam ezt a hondát légteleníteni
végül csak összejött..... holnap én is megyek egy gurigát
Írtam a videódhoz is,de azért ide is belinkelem,ami igazolja azt az állítást,hogy égés folyamán igenis keletkezik vízgőz,ami ilyen hideg időben igenis látszódik,ez nem hiba,így működik egy Otto-motor.
Pontosan mit is pufogunk ki?
nézd meg az én lábtartómat,125ös mtx hátsó lábtartó..csak egy csavarozható darabot kell felhegeszteni a vázra jó magasságban és kész..nincs odataknyolva de eséskor sem törött le u h nekem bevált
az elsö terepmotorom igy nézett ki, országos versenyen harmadik voltam vele 84 ben,
A képeidnél már nézegettem a motorodat,jó kiállású a vas,tetszik .
és még most is milyen király
hát nem tudom..... 50 éve lehet másak voltak a szántási szokások
meg aztán most az xr-el sem tudok ám jobban motorozni mint a 82es 15 lovas cagivámmal.....
annyi a különbség hogy ki tudom emelni a sz@rból
Szar futómű,szar fék,szar gumi és valszeg nem is pehelysúlyú a technika.
Ehhez képest az XR-em űrtechnika
link