Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most a gyári kipufogó van rajt, a DOMA-t eladtam!A domával sokkal jobban ment a felsö fordulatszámtartományban,az egy nagyon jó csö!A gyárival viszont sokkal több a nyomaték alul!Gyári dugó került be a gépbe!(dugó:25900,gyürüszett:16420,csapszeg:5900,Biztositó 1 pár:600,az árak forintban értendök ,qrva drága !)
én melegítőfelsőben toltam egész nyáron
bár térdvédőt húztam néha
Nem semmi lehetett ilyen alacsony motorral , rövid rugóúttal , terepen motorozni , védőfelszerelés kimerült egy vastag kabátban ...
xl600 tankot tudok relatíve olcsón
tank&csap&tanksapka
fehér tank pirosra van fújva de hámlik
műanyag 18 literes "túratank"
tanksapka alá kell egy gumitömítés, a csapot takarítani kell mert elég gyengén engedi a benzint
hall

várom a vidit andrussh!
amugy ha valakinek lenne eladó xr 600 vagy 400,akár 250-es tankja üléssel meg minden akkor légyszives szóljon,vagy ha tud ilyesmit valahol.
köszi
Használd egészséggel!
hát igen,akkor sokat javult a motor hatásfoka.
Milyen kipu van most rajta? Régebben írtad,hogy a Domát eladtad.
Van tapasztalatod,hogy melyik a legjobb ezekre?
A dugó végül nem lett emelt kompressziós?
Szeva!
A motor nagyon jó lett!Még a gyári karbival megyek,most kicsit járatódik a gép azt felkerül rá a nagyobb!Hihetetlen nyomatékosnak érzem most!Akkor sem volt ennyire tuti amikor megvettem,pedig akkor 2500km volt benn.Ma ott is felmentem vele 3.ban ahol eddig mindig kérte a 2.t
Szia,
milyen lett a motor? Jól megy? Történt valami tuning,vagy maradt gyári?
fac kivan
alig bírtam ezt a hondát légteleníteni
végül csak összejött..... holnap én is megyek egy gurigát
Az a baj,hogy olyanok irogatnak ilyen kommenteket,akiknek közük nincs a témához.
Írtam a videódhoz is,de azért ide is belinkelem,ami igazolja azt az állítást,hogy égés folyamán igenis keletkezik vízgőz,ami ilyen hideg időben igenis látszódik,ez nem hiba,így működik egy Otto-motor.
Pontosan mit is pufogunk ki?
Ja meg meg annyit hogy a videonal az utolso gazfroccs utan lefulladt a moci nem tom miert,de utana rugasra elindult
Ma at fabrikaltam a kipumat! 45-os cso kerult a regi hurkatotto helyere,ujjabb video is keszult hogy a hangjat halljatok majd este feltoltom.a videon szereplek en is de csak annyira hogy megmutassam hogy gozol a kipu ahogy a pofam is ha kifujom a levegot csak ezert szereplek rajta hogy a beszologatos hulyegyerekek lassak mi van na akkor majd este
A fék a gyávák eszköze! ,Nagyon le volt fagyva az erdö,nálunk egész nap -5 fok volt,de qrva jót mentünk!
így raktam fel az mtx lábtartót..
én is akartam, csak nem tudom a fékemet beüzemelni
Ma mentünk egy jó karikát az erdőben,bejárattam az xr t!Tettem fel képeket a fotókhoz!
hali
nézd meg az én lábtartómat,125ös mtx hátsó lábtartó..csak egy csavarozható darabot kell felhegeszteni a vázra jó magasságban és kész..nincs odataknyolva de eséskor sem törött le u h nekem bevált
Senkit nem akarok megbántani,de volt majd mindegyik pannóniám és hidd el nagyon messze voltak az űberfaszától.
Thanks
Hát Nem semmi volt ezekkel motorozni, párcentis rugóut,a motor is alig érte el a 10 lóeröt ezekhez képest tényleg a 30-50 lóerös Honda valóban összehasonlithatatlan,
az elsö terepmotorom igy nézett ki, országos versenyen harmadik voltam vele 84 ben,
Hát igen nem semmi........nem bütykös gumival mentek akkoriban,és a motor se a mai színvonalat képviseli.......de hát aki tud,az tud!

A képeidnél már nézegettem a motorodat,jó kiállású a vas,tetszik .
egyes idősebb emberkék mindig azt mondogatják hogy a pannónia mennyire űberfasza gép volt, ment a szántásban meg ilyesmi
és még most is milyen király
hát nem tudom..... 50 éve lehet másak voltak a szántási szokások
hát igen, kemény golyókkal megy a terep bármivel
meg aztán most az xr-el sem tudok ám jobban motorozni mint a 82es 15 lovas cagivámmal.....
annyi a különbség hogy ki tudom emelni a sz@rból
Mélységes tiszteletet érzek ezek iránt a kemény f@szú sportolók iránt.
Szar futómű,szar fék,szar gumi és valszeg nem is pehelysúlyú a technika.
Ehhez képest az XR-em űrtechnika
Ha még nem láttátok,akkor itt van egy kis régi enduro:)
link