Hali,nekem ilyen fül van fennt.
8mm vastag vaslap és asszem 12mm vastag menetes-szárat esztergáltam-martam hozzá,az alján meg van kupakosmuter azt cső,húzást is elbírja
Sztem ha forgoreszre rakod akkor igen ovatosan lehet huzni a csapagyazas miatt...ez csak szereny velemenyem!monnyuk ha az ugratast birja ezt is birnia kell a csapagynak...
elöl nem fér sehol
először a telóra gondoltam de olajhűtő lámpa útban van
nem úgy gondoltam húzatni ha rajta vagyok, hanem ha valami dombocskán megállna félúton vagy ilyesmi
En inkabb a fix kormanyrud vezetore hegesztenek egy vonoszemet ugyis minbegy hogy fordul e a vonoszem vagy sem!a fix vaz meg van annyira eros hogy birja a vonszolast!
Ez egy nem rossz otlet foleg ha van aki kihuz!mivel a motor nem nehezebb veled egyutt 210kilonal szerintem eleg eros az elso resze..mondjuk az mar nem biztos hogy a csapagynak is jot tesz!
Akkor sajna nem stimmel,pedig egyszerűbb lett volna. Nekem54mm -es cső megy a dobba.
Kiindulásnak nem lenne rossz,de lehet hogy nem éri meg,amire ideér postán hozzám. Van itt tőlem 5 percre egy profi kipufogós csapat,akik rozsdamentesből le tudják gyártani.
Amúgy mi lenne az ára?
szerintetek
az xr4 eleje milyen erős lehet?
az a rész ahol a sárvédő van felfogatva
arra gondoltam felteszek egy vastagabb lemezt amivel lehetne húzni a motort
idén volt pár alkalom amikor elakadt a műszer aztán avval megy el a drága idő hogy fűzgéljük a madzagot ide-oda
vagy akár a kézi csörlőt is be lehetne akasztani a lemezbe
esetleg jobb ötlet? vagy kész kivitelezés?
túlfolyóra kell átlátszó csövet tenni aztán a karbi mellett felhozni
aztán kitekerni a csavart és már látszik is meddig kúszik fel a benzin a csövön
már ha van neki lent amire ráhúzható a cső
Ha úgy nézted meg ,hogy teleengedted,levetted és megnézted mekkora a szint.Akkor azzal az a baj,hogy nem hiteles,hiszen mikor belemerül az úszó megemelkedik a szint a folyadékkiszorítás miatt.Ha másképp csináltad akkor sorry,csak így egyszerűbb volt mintha elkezdenék kérdezősködni
Ha gondolod holnap lefényképezem és beméretezem neked!előfordulhat,hogy passzol!Amúgy én azért adtam el a csövet mert (kellett a zseton),meg nagyon sajnáltam volna összekurni mert hibátlan volt,sajnos elég sokmindennek nekivágok az xr el ezért perecelek eleget(meg valszeg balfax vagyok),3 éven át valahogy mindig megúszta a csö,aztán egyszer dobtam egy nagy hátast egy siratón,azt leszakadt róla a doma felirat(szegecselt réztábla),mire megtaláltam és visszatettem, na akkor döntöttem úgy hogy eladom addig amig még szép és ér pénzt!amúgy sokkal szebb volt vele a gép a hangja meg atom volt,de a gyárival se rossz szerintem!(vagy csak savanyú a szőlő[O21)
8mm vastag vaslap és asszem 12mm vastag menetes-szárat esztergáltam-martam hozzá,az alján meg van kupakosmuter azt cső,húzást is elbírja
Valaki tudna adni 1 honlap címet ahonnan olcsón tudok beszerezni cuccokat az XL-hez.
először a telóra gondoltam de olajhűtő lámpa útban van
nem úgy gondoltam húzatni ha rajta vagyok, hanem ha valami dombocskán megállna félúton vagy ilyesmi
Kiindulásnak nem lenne rossz,de lehet hogy nem éri meg,amire ideér postán hozzám. Van itt tőlem 5 percre egy profi kipufogós csapat,akik rozsdamentesből le tudják gyártani.
Amúgy mi lenne az ára?
de sajna ennek 50% hülyeség 50%-át elfelejtem, szóval nem sok ép gondolat marad......
az xr4 eleje milyen erős lehet?
az a rész ahol a sárvédő van felfogatva
arra gondoltam felteszek egy vastagabb lemezt amivel lehetne húzni a motort
idén volt pár alkalom amikor elakadt a műszer aztán avval megy el a drága idő hogy fűzgéljük a madzagot ide-oda
vagy akár a kézi csörlőt is be lehetne akasztani a lemezbe
esetleg jobb ötlet? vagy kész kivitelezés?
aztán kitekerni a csavart és már látszik is meddig kúszik fel a benzin a csövön
már ha van neki lent amire ráhúzható a cső
Jó lesz az holnap is.