Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kuplung bovdenkűlső mag munkakábel huzalvezető spirálja
ezt h érted Balu?
huzalvezető a bovdenkűlsőd
Hali,nekem ilyen fül van fennt.
8mm vastag vaslap és asszem 12mm vastag menetes-szárat esztergáltam-martam hozzá,az alján meg van kupakosmuter azt cső,húzást is elbírja
Hali
Valaki tudna adni 1 honlap címet ahonnan olcsón tudok beszerezni cuccokat az XL-hez.
Sztem ha forgoreszre rakod akkor igen ovatosan lehet huzni a csapagyazas miatt...ez csak szereny velemenyem!monnyuk ha az ugratast birja ezt is birnia kell a csapagynak...
elöl nem fér sehol
először a telóra gondoltam de olajhűtő lámpa útban van
nem úgy gondoltam húzatni ha rajta vagyok, hanem ha valami dombocskán megállna félúton vagy ilyesmi
En inkabb a fix kormanyrud vezetore hegesztenek egy vonoszemet ugyis minbegy hogy fordul e a vonoszem vagy sem!a fix vaz meg van annyira eros hogy birja a vonszolast!
Ez egy nem rossz otlet foleg ha van aki kihuz!mivel a motor nem nehezebb veled egyutt 210kilonal szerintem eleg eros az elso resze..mondjuk az mar nem biztos hogy a csapagynak is jot tesz!
Akkor sajna nem stimmel,pedig egyszerűbb lett volna. Nekem54mm -es cső megy a dobba.
Kiindulásnak nem lenne rossz,de lehet hogy nem éri meg,amire ideér postán hozzám. Van itt tőlem 5 percre egy profi kipufogós csapat,akik rozsdamentesből le tudják gyártani.
Amúgy mi lenne az ára?
nekem sok minden eszembe jut.....
de sajna ennek 50% hülyeség 50%-át elfelejtem, szóval nem sok ép gondolat marad......
szerintetek
az xr4 eleje milyen erős lehet?
az a rész ahol a sárvédő van felfogatva
arra gondoltam felteszek egy vastagabb lemezt amivel lehetne húzni a motort
idén volt pár alkalom amikor elakadt a műszer aztán avval megy el a drága idő hogy fűzgéljük a madzagot ide-oda
vagy akár a kézi csörlőt is be lehetne akasztani a lemezbe
esetleg jobb ötlet? vagy kész kivitelezés?
Itt a kép!A cső külsö átméröje(az a rész ami belecsúszik a dobba)50mm,a belecsúszó rész hossza szintén 50mm.
Ini ez eszembe nem jutott volna
túlfolyóra kell átlátszó csövet tenni aztán a karbi mellett felhozni
aztán kitekerni a csavart és már látszik is meddig kúszik fel a benzin a csövön
már ha van neki lent amire ráhúzható a cső
Ha úgy nézted meg ,hogy teleengedted,levetted és megnézted mekkora a szint.Akkor azzal az a baj,hogy nem hiteles,hiszen mikor belemerül az úszó megemelkedik a szint a folyadékkiszorítás miatt.Ha másképp csináltad akkor sorry,csak így egyszerűbb volt mintha elkezdenék kérdezősködni
Na itt a rendes vidi..mint emlitettem az uccso gáz után lefulladt a másik videot töröltem
Nem is azért írtam
Jó lesz az holnap is.
Holnap megmérem!Ma már nem megyek ki a garázsba ! !
54mm -es cső megy a kipuba.
Ha gondolod holnap lefényképezem és beméretezem neked!előfordulhat,hogy passzol!Amúgy én azért adtam el a csövet mert (kellett a zseton),meg nagyon sajnáltam volna összekurni mert hibátlan volt,sajnos elég sokmindennek nekivágok az xr el ezért perecelek eleget(meg valszeg balfax vagyok),3 éven át valahogy mindig megúszta a csö,aztán egyszer dobtam egy nagy hátast egy siratón,azt leszakadt róla a doma felirat(szegecselt réztábla),mire megtaláltam és visszatettem, na akkor döntöttem úgy hogy eladom addig amig még szép és ér pénzt!amúgy sokkal szebb volt vele a gép a hangja meg atom volt,de a gyárival se rossz szerintem!(vagy csak savanyú a szőlő[O21)
na az egyik video..csuma sötét csak hang van
Lehet hogy nem zár a tűszelep.
az enyémen nem lehetett állitani mert müanyag
az úszóm nem lukas azt néztem,meg ugy megnéztem h mekkora az benzinszint,és annyira nem tünt magasnak ránézésre,bár lehet hogy sok.