Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na,megyek kicserélem a kerékcsapágyakat,ha már úgy is kint vannak a kerekek.
Én is így tudom
Meg a saját tapasztalat az,hogy itt az alföldön az erdőben elvagyok az XR 600-al,de a biharban ,a hegyen okoz meglepetést néha.
Persze lehet én vagyok gyenge és kis tudású,de tanulni fogok ígérem.
xr600 nem tudom de az xr650 ugyanannyi súly mint a 400as

egy wr450hez képest gyenge az xr400, ellenben meg szerintem sokkal motorozhatóbb az xr4
wr-en húzol egy teligázt és alig maradsz a gépen(mint az xr650)
aztán szerintem az xr4 nem gyenge, pont jól eltalálták
elég sok ember kipróbálta már (többségüknek 50 lovas gépei voltak) és mindegyiknek nagyon bejött
Csuti71 Xl 600 LM ugyan az mint az XL600RM
tank más rajtuk ennyi
évjárat meg tök mind1 ha szimeringet veszel csak arra figy. oda hogy nehogy Xl600R vegyél mert abban kisebb a teló átmérője!
Csak hát az XR 600nehéz, az XR400as meg gyengus kicsit... Or not?
2 többeres csatlakozó megy bele a fekete dobozkába!
xl xt dr meg a többi az terepen(is) való motorozásra való
reggel ráül az ember és ténfereg estig, ha van egy-egy ütős rész akkor átmegy rajta, de nemigazán siratófalakra meg tankig érő sarakra tervezték
olyan lassú víz partot mos dolog

xr tt stb azok inkább viháncolni valóak, keresni a kihívásokat, és többnyire több van a gépben mint az emberben
egész napos menet azért igénybe veszi az embert, még light terepen is erősen vérhiányos lesz a segg
de azért nem cross gépek

szerintem
Megmondom őszintén CR250 vagy RM250 lesz. Úgyis futóval hordjuk a motorokat endurozni. Az mindkettő 100 alatt van.
Súly és évjárati különbségek vannak, valamint kategória.
Az XL az túra enduro, az XR pedig elvileg versenyenduro.
van egy ismerősöm az mindig azt mondja hogy 100kiló felett minden motor nehéz
triállal (is) tolja keményen
Egy barátomnak is domi van,eléggé átfaragta.KTM futómű,kicsi fejidom,olajhűtő,tuning rendszer,stb.Elég szarhelyeken elmegy vele,de ha borul inkább hagyja a francba
Az én XR-em 129 kg,egy XL 600R 134kg de az LM már majd 50kg-al nehezebb.
Kemény terepen én is megizzadok a drágámmal ,egy mostani enduro úgy 100 és 118kg között van.Lehet itt fogyasztani,de egyik sem fog helyettünk motorozni
Szóval én inkább megpróbálok megtanulni jól menni,oszt hátha sikerül majd egyszer
ilyen, csak az előző tulaj lefestette.
Mi a különbség az xl-xr között? súlyban van?
Hogy érted, h kemény vagyok? Nem úton szoktunk túrázni, csak terepen, de a pléhtehén (NX650) rohadt nehéz hozzá...imádom, mert nagyon jó gép, de terepre nem való...
de szerintem a 85-ös dominál, nem?
Ha kemény vagy akkor igen
Karban kell tartani oszt jó van


Ilyen képem is van,csak nem vagyok rajta
PD04-es és 85-ös, most néztem meg!
Arra meg nem találtam a bikerben
Egy év után, úgy hogy nem bírtam kivenni a gyertyát megtísztítani, mégis beindult!
És még elakartam cserélni, valami kisebbre!
2 drót, vagy 2 többeres csatlakozó?
Este megnézem a garázsban mi maradt az elekromosságból.
ez rm szerintem vagy inkabb L-es mer azokon van ez a nagy tank asszem....R-en kicsi van es nincs onindito
Az elektronikályához egy fekete téglalap alakú, (elvileg valami vezérlő cucc, két csatlakozó megy bele) boccs a megfogalmazásért de tényleg nem tudom mi az pontossan!
Köszi!
vagyis ez:
http://www.biker-world.hu/kate...

de szerintem tökmindegy.......
megvizsgáltam a fékem.
arra a következtetésre jutottam, hogy a porvédő olyan rojtos volt mint egy 45éves pornószínésznő alteste, ezáltal bejutott némi por a 2 gumikarika közé, és mivel egy hangyapöcsnyit eresztett(legalábbis ezt gondolom) kissé lucskos volt a por ami persze összeszedett némi vizet és a hidegben megdermedt
vagy valami ilyesmi.........
az a lényeg megkeményedett retek volt a két gumikarika között, ami már a dugattyút is koptatta kis mértékben
Ja, és honnan tudnám megrendelni, mert itt a környéken a motorosboltok arany árban dolgoznak!
Egyébként csak a jobb oldali engedett el a pórvédő aljánál!
Akkor gondolom r-es nem?