Én úgy tudom,hogy a fekete színű gyorskötöző az a legerösebb,a NASA is azt használja az ürsiklóhoz ,de ezt el ne mond senkinek .
Ebbe a csöbe lehet tenni fojtást?
Pedig ez így marad,nagyon stabil Az összekötőcső egy WR 400/426 -é,úgyhogy nem igazán úgy áll ahogy kéne.
Élőben nagyon szól. Csak egy picit akarom csendesebbre.
A gyári furulyával meg olyan hangja van,mint egy robogónak.
Csináltam egy hangpróbát a LeoVince dobbal
Amint látszik a felfogatás nem végleges,és nagyon kinyúlik hátrafelé a dob,de a hangját legalább lehet hallani.
Élőben elég brutál hangja van,egy picit majd lecsendesítem egy furulyával. XR400R-LeoVince X3
januári tervem hogy átépitem az xl600R-et valami xr szerüségre.
ülés/tankcsere,elsötelócsere,hátsó futómücsere tárcsásra kompletten xr-ét.
talán igy jobb és használhatóbb lesz,és olcsóbb mintha vennék egy xr-t.elméletileg minden kompatibilis.csak a fémunkahengernek kell felfogatás a pedálhoz.
igen kellene a kép a tankról.,csak le ne huzzon a gravitáció!
meg ha valakinek lenne xl és xr600-ról váz fotója azt még megköszönném.
B.U.É.K. minden motoros társamnak
kellett volna valakinek tank fotó
most kell vagy sem?
mert úgy emlékszem letisztáztuk, aztán ha kell még most mennék fel a padlásra amíg nincs alkohol a vérben
amúgy ma rájöttem arra amit eddig is tudtam, csak nem tisztult le a tudás
ha a féktárcsát fogja a fék akkor takarítani kell. kíváncsiságból belenéztem a hátsófékbe (naná hogy cafatokra van a porvédő benne) aztán ha már néztem ki is ganéztam
egyből elengedi a tárcsát.....
úgy nézem pár évente ezt meg kell csinálni, elég idióta megoldás ez a beépített porvédő
amúgy a hátsófék munkahenger tök ugyanavval a méretekkel bír mint az első, be is rendelek még egy garnitúrát tartalékba
OK!
amúgy sem nagyon akarom eladni,nem is hirdetem sehol,hátha egyszer szerzek valami jó dobot(ingyé, vagy olcsóbban! ),aszt akkor megint nagyhangú lessz az xr!
Addig is BUÉK!
csak amikor benne volt a végében az a kis pöcs nem akart menni