Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva!

Megosztanád velünk ennek a sajátgyártású kémény rajzát? (persze ha van)

Köszi előre is!
Én saját készítésű kéményt használok... hangja mélyebb sokkal nah meg jobban is húz mert nincs vele annyira folytva :D
Sziasztok lenne egy eladó honda xr 125-re való kipufogóm!
Megrendelték nálam, hoyg készítsem el, megcsináltam és ne m jelentkeznek érte! Végül is szinte akár milyen 4 üteműre fel lehet szerelni, csak a csonkot kell hozzá igazítani! ára 10.000 ft lenne!
palacsinta@citromail.hu
06209753270
Szia! Nekem van egy olasz 125-ös MTX-em tárcsás, 240-es tárcsa van rajta, ha érdekel: bzoltan94@gmail.com emailcímen elérsz, és mindent megbeszélünk. Posta ok. Üdv: Zoli
Vagy ilyet keress hogy 130/70 vagy pedig máég ugy szokták jelölni hogy 4.60 R17!Ez biztos hogy jo és elfér
Hát az baj , mert az rossz méret , de azért egy-egy akad .
130/80x17
Az a 17"-es ott a bökkenő mert nagyon ritka és nem találtam rá csak egyet.
Esetleg itt nézz körül : http://www.heidenau.hu/
Valami olyasmi . Kipufogó ügyben kérdeznék ! Mindenki gyári kipufogó-dobbot használ ? Aki nem az írhatna a tapasztalatairól ( erő , fogyasztás , hang , mit és hogy rakott fel ) ...
Gyártó , vagy méret ?
Üdv!Nem tudja valaki hogy a honda xl 600-ra a mitas c02-n kivül mijen hátsó crosszgumik jók még:?

http://www.tapadas.hu/product....
Mi van mindenki emeszti a bejglit?
szia
teljes mértékben igazad van,csak sztem van olyan fórumozó aki nem ért hozzá ennyire és gondoltam józan paraszti ésszel felfogható írományt kreálok amit meg is fog érteni.
ennél jobban nem tudtam volna én sem leírni...de nem hiszem h mikor lánccseréről van szó akkor akárki is azt mondaná h : állítsuk be a lánclógást..
Boldog Karit és balesetmentes Boldog új évet!
Köszi a választ!

Először is felejtsük el, hogy "láncfeszítés". Ez nem gitárhúr, hogy feszíteni kelljen.
Egy bizonyos mértékű belógást kell beállítani.
Addig jó, hogy berugózáskor feszül a lánc, viszont ha túlért a 3 tengely (kislánckerék- lengővilla- hátsókeréktengely) egyvonalban állásán, újra lazulni kezd. Rajzold le, majd meglátod!
A cross és enduró motorokon viszont vannak a lengővilla tengely környékén, alul, esetleg felül is, vezetőgörgők/csúszók, amik ezt a jelenséget csökkentik.
Nagyon fontos még, hogy egyenetlenül nyúlt láncnál, addig forgassuk a kereket, amíg a legfeszesebb lesz a lánc és ott állítsuk be az előírt belógást!
Ha már nincs fog a lánckeréken akkor az új lánc sem segit a "haladásban".
minek azt...... új lánc a lényeg

enyémen is volt nagyonfasza regina
Attól még a lánckerék nem cserélödik ki!
be kell húzni a régi lánccal az újat
szerintem
Ezuton kivánok minden kedves motoros bajtársnak Békés Boldog Karácsonyt és sikerekben gazdag Boldog uj évet!És minél kevesebb esést jövöre
gyanítom
de csak egyszer kell ellőni a megfelelő áttételt
aztán meg ha ilyenem lenne,tojnám le h ki kell venni,nem cserélgetném az elsőt amúgy sem
Ezen a lánckerékcseréhez ki kell venni a blokkot?Okos!
erról lenne szó,ezen nem kell lógnia a láncnak
nem kell azon gondolkodni h mekkora röppenés után csattan el a lánc...
A BMW G450X-en van ez a lengővilla kialakítás - de lehet hogy máson is.
Mivel a lánchajtás nem a lengővilla tengelyjével van egyvonalban ezért a lengéscsillapításnál a lánc jobban feszül amíg át nem lép a villa a vízszinteshez képest fölfelé...onnantól ugyanúgy feszül továvv ha nagyobb a rugózás mértéke.
Egyik ismerősöm mondta h van valami egy cross moci aminek a kihajtását direkt a lengővilla tengelyével szinte egyvonalba rakták(beljebb is került a blokk-középebb lett a sújpont is),ezáltal szoros láncfeszességet lehet elérni anélkül h egy kis bukkanó miatt elszakadna a lánc..mintha kőrzőznél...egy forgóponton van minden.
csak példaként szurom be hogy lásd,tényleg szinte mindenre jó

kép :gilera rtx125