Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Devil tudja nálam mi a szitu ő már régebb óta XL-t nyúz mint én mégis őt is megviccelte melegen a mocim. Szerintem a sajátját nem rugdosta annyit mint az enyémet meleg eredmény nélkül :D.

Az, hogy a gyertyacsere és az új akksi változtat e valamit kiderül a hétvégi teszt után.
Az enyembe sztem nem is lehet rakni akksit mert csak ketto kabel megy oda..sztem tobbnek kellene!mondjuk mindegy mert igy hidegen 2rugasbol,szivatoval indul melegen meg 1!szal nem is hianyzik
lehet van hozzá köze.
azért biztos jobb neki 2x akkora slussz mint akksi nélkül.
nekem nincs akksim se,vagyis nem jó...lehet h azért sem akar 1-2rúgásból indulni?
lehet igazad van a falssal kapcsolatban mert nekem ezt melegen csinálja.....és igen..megbontsam igy helyes!vagy igy: Széjje' szeggyem
enyém is ilyen valamikor,pedig minden patika tiszta,vagy uj.
huzok neki egyet és az alapjárat fentmarad kb 1500-2000-en.de ha ujra meghuzom picit és vissza is eresztem akkor visszaáll jól.
gondoltam már hogy falsot szipokázik,de nem zavar annyira hogy megbontsam.(ez igy jó?megbontsam...bonnccsam ...)
áááá -szétszedjem!
Detto ez a hibajelenség van nálam is, Azóta cseréltem olajat gyertyát új aksi is belekerült de tesztelni még nem tudtam nem úgy jöttek ki a dolgok :S. Az tény hogy aksival kb 2x akkora a szikra mint eddig volt szal nem véletlen rakták bele gyárilag. Az hogy melegen hogy indul majd a hétvégén kiderül.
tudom milyen érzés...én kis tudatlan mikor elöször rugdaltam és halvány gözöm nem volt mi az a dekompresszor hányszor basztam oda a vádlim....1hétig lila foltok voltak rajta de tanultam belöle meg megnéztem a jutyubon a How to Kick start honda XL500-as videot és akkor esett le hogy bazzeg..szarul rugom
már meglett a probléma oka!az egyik oka az volt hogy az uszo megrepedt a tetején és belefolyt 2cent benya....kijavitottam epoxival mert 5rugoért akartak rámsozni egy szar uszot ami használt....azután sem akart sokkal könnyebben indulni meg lett a hiba oka!ki volt szörösödve a bowdenem és nem ment vissza alap állapotba teljesen!igy saját magát,meg persze engem szivatott halálra!ezt is kijavitottam nagyon egyszerüen..a régi bowden vezetöbe belehuztam egy Mountain Bike hátso fékbowdent a végére a bütyköt meg egy sorkapocs (csoki) egyik felével oldottam meg!Belehuztam a Bowdent a gyári méretig lefixáltam a csavarral levágtam a csavar fejét meg picit csiszoltam a réz házbol is hogy el tudjam forditani a helyén!Ezzel a cserével nem kellett semmit állitgatnom mert az állito csavarokat abszolute nem bántottam nem állitottam el!sikerült is tökéletesen indul melegen mostmár!most hidegen nem akart elindulni csak ugy hogy rugás elött 4-5gázfröccsöt adtam neki!Ez meg a saját figyelmetlenségem volt!ugyanis amikor leszedtem a karbit elfelejtettem vissza akasztani a szivatot a helyére igy aztán én annyi szivatot huzhattam rá amennyit akartam valojában nem huztam semmit!
mostmár pöci röfi indul hidegen melegen de a suber még mindig akad de szerintem az már belül koszos....de ha hirtelen huzok egyet neki,és hirtelen engedem vissza akkor vissza áll alaphelyzetbe szoval annyira nem zavaro de kijavitom!
nekem akkor baszik indulni elsöre ka koránn visszatolom a szivatót és lefullad "félmeleg" állapotban.
én olyankor hátramegyek,megrugdosom a kutyát,azt jöhet ujra a motor rugdosása..
ugy 1 fél rugás szivatóval gáz nélkül és ketyeg.
am én gázt semmi körülmények között nem huzok inditásnál,mert igazgatta már meg régebben igy a lábamat.
most meg uj wiseco-val meg se merném ugy rugni!
nem tudom h melegen miért nem akar indulni...ha szellőztetés után elbaltázod a rúgást és nem indul be akkor rugdoshatod amíg meg nem unod.....vagy vársz egy 10percet és megpróbálod úgy,max pici gázzal...nekem az bejött ha hagyom pihenni egy cigi erejéig
OKés köszi !
koszos a rendszer,szedd szét takaricsd ki,rakd össze,új olaj bele és már jó is lesz.. vagy a másik hogy csak szimplán befagyott mint nekem tegnap de én kiolvassztottam hőlégfúvóval
kicsit havas a gép
csak lötyög nem fog, és ha befog akkor is magától..
Olaj lehet vagy ?
Látszik a motoron is a kiképzés
na itt van 1-2 kép a mai motorozgatásról,kemény volt,beszakadtunk a befagyott belvizbe, szántóföldbe ragadtunk be,minden volt
mi a hibajelenség egyáltalán?
Tönkre van menve az első tárcsa fékem és tanácstalan vagyok ,megdobhatnátok pár tippel hogy mi lehet a gond !
Jo multkor mikor bajok voltak a meleg inditassal akkor en is rugdaltam egesz addig mig el nem kezdtem remegni...akkor kivettem a kulcsot bezartam a garazst azt otthagytam a picsaba
Igen ezt erzem ev eleji munkakezdesnel is(fizikai melot vegzek) hogy egy honap leallaskor hogy eltunyulok..de aztan belerazodok!a motorozassal is biztosan igy lesz
Hetvegere allitolag plusz tizen fokokat josolnak,azt en sem fogom kihagyni!neked meg jobbulast
hali.
en 188 cm es 78 kg vagyok...siman felemelem akarmikor a XL-t csak akkor vannak bajok ha nem akar indulni....akkor megtudok halni
mielőtt megyünk erdélybe én szoktam edzeni a vasút oldalban lévő úton
mivel felénk csak homoksivatag a jellemző úttípus nem találtam máshol murvát
teló tesztnek is tökéletes