befojásolja!
én probáltam egy hete.
nem jó.
mégpedig azért mert ha gyujtás elött elfelejted átforgatni,akkor ugy gyujtáson forgatod és sluszt ad mégha lassan is forditod.
visszarug olyat,mint állat.
bár ha erre figyel az ember akkor nagyon jó dolog
amugy nem akarsz mezt venni?
van egy kb rád való,ha 80kg körüli vagy meg magasabb
Ó megvan ám a hátránya most a hétvégén ki is jött. Ha kicsit agreszívabb az ember ezzel nem lehet egyenesen menni :D állandóan indul lapjára :). Mondjuk az is igaz, hogy az én kb 80 kilóm is kicsit kevés és túl könnyű a hátulja legalábbis néhol baromira nem akart fogni a gumma amíg nem fogott kis földet ...
A héten kicserélem a gyertyát ha az sem oldja meg a meleg indítási problémát akkor karbibontás lesz :S viszont abban is biztos vagyok, hogy nem hülyeségből van benne aksi gyárilag tuti hogy rásegít az indtásra. Egy dolog, hogy indul anélkül is de lehet hogy könnyeben indulna akuval arra viszont csak januárban lesz lóvé addig gyúrok combra nincs mese :D.
akár hányszor megnézem a vasadat,bazzeg egyre irigyebb vagyok hogy milyen szépen áll az egész.
valamit elkövetek az enyémmel is mert ez nem egészséges(az irigység)
Amúgy az ilyenek olyan minimális illestési gondokon jönnek ki amiket jóformán észre sem vesz az ember vagy nehezen. Valami kis "izé" odakerül alá nem ülfel 100% ban csak 99% ban aztán terhelés alatt idővel megmozdul utánna meg már leoldja magát a cucc. Van ilyen észnél kell lenni meg odafigyelni minél kiseb valószínűséggel forduljon elő más megoldás nincs :).
hát igen-igen,igy már nekem is érthetö az az apro susogo hang....
nekem amugy az ékszijtárcsás téma 740-es bömbin volt álando jelenség.
a röhely az volt hogy a 13.csavar után a 14.et ráhegesztettem a tengelyvégre.és az is elszállt.....
Nekem hasonló ilyen szitum bigulinál volt, főtengely végén ékszílytárcsa rögzítőanya veszett el peddig levolt tépve rendesen :) mákomra megfeszült a főtengely végén a tárcsa így nem ment sehová de érdekes hangok keletkeztek :D.
szerintem hegeszthetö,de nemhiszem hogy foglalkozok vele.
most hivtam a gerecsemotor-t 5 ezerér adnak egy patika állapotut.
ez ugyis már horpadt volt a kuplungnál,mert estek vele.,am bár lehet hogy tartaléknak megopszerválom.
a csavar alá nem raktam rugos alátétet vissza.
"tanulópénz"
mindenki baszhat el valamit.....
bazeg megvan a baj mára is
lelazult a fötengelyröl a csavar(kuplungoldali)
oszt kirepesztette a deknimet az olajszürö alatt.
ugyhogy ha valakinek van ilyen magnézium kuplungfelöli deknije akkor szivesen venném.
az a baj az ebay el hogy mire ideér dupla annyi, meg nem is tudom intézni(segghülye vagyok meg számlám sincs)
szerintem vagy 50 féle motorba van ilyen féknyereg
úgy is megyek ma a hondáék felé 1 kérdés nem kerül semmibe
aztán majd lesz valami
vagy kilopom haver drzjéből
e-bay -en találtam dugattyút,átszámítva olyan 5 ezerbe kerülne.
Itthon nálunk a Hondánál biztos van 10-15000ft, viszont a bontókat körbehívogatnám,meg átböngészném a hirdetéseket,mert ugyanolyan dugót írnak az XR250,XR400,XR600,XR650-be is. Fékbetétből is ugyanolyan kell mindegyikbe.
gyári az valami akármi
nem fém, hanem valami műanyag vagy ilyesmi, töredezett a széle biztos fogóval akarták valamikor kivenni
meg az egyik elég karcos igaz az alsó felén
mondjuk nem folyt......
ma megkérdem a hondánál mit kóstál de ha tízen túl beszélnek (amire nagy az esély) akkor marad ahogy volt
cserélek benne karmantyút aztán vége
jaja,esztergálni..
esztergálással totál síma felületet is el lehet érni..és az a dugó csak egy vas henger tulajdonképpen
esztergályos vok,ez a szakmám..bocs az okoskodásért
xl 125-höz (1990 körüli de pontossan nem tudom) ha valakinek vannak alkatrésziei írjon.
Most csinálok eggyet és van valami gáz az elektronikával ha valaki tud valami típushibát segíthetne!
amugy originálé