Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amugy meg jo csapatást !Én is mennék csapatni de most csak egyedül vagyok motoros...igy meg unalmas a környéken szaladgálni!tavasszal viszont.....
ezek 20perces képek!Erre semmi nincsen csak foltokba befagyott belviz!azon meg nem mentem át inkább hátha annyira nincs is befagyva hóba nem probáltam de tudod mit?tavaszt akarok nem havat inkább ma +3fok volt tiszta ég!
Nem tudjátok honnan lehetne ilyen dakar-os első lámpa maszkot szerválni ?
Dakar gépet szeretnék az XL-emből faragni normális keretek között a jó tanácsokat is örömmel fogadom !
ezek mai képek? felétek nincs hó? felénk van 10-15centi most indulunk ki csapatni 1et
Elmentem ma erre arra..de igen össze van fagyva a föld..nem jo ez igy
Tudod mi a titok nyissa?
A szalonna
A Gilera-val én is birkóztam eleget (kb. 175kg,iszonyat hasmagasság,az egekben volt a súlypontja)
Nem volt ott baj amíg ment mert rohadt nyomatékos volt. Beszarás hol elment szinte alapjáraton.Na de mikor elkezdett dőlni?
Talán ha egyszer megtudtam fogni.
Ez volt az ominózus túránk.

link
takival egyszer voltam kettesben erdélyben motorozni, akkor még a cagiva volt(tőle vettem)
de elfáradtam úgy hogy dél felé már a motort alig tudtam megemelni
másnap szinte menni sem bírtam
volt olyan hogy egy ösvényen mire megfordítottam a motort(20-30 centis lekváros sárban) annyi erőm sem maradt hogy berúgjam
taki nagyon jó gyerek, de már extrém kategória
ezért is vettem az xr-t mert jóval könnyebb mint a cagiva
Köszi a választ!Én mindig rendszám nélkül járok(pedig van jogsim ,a drz nek meg volt is rendszáma,az xr nek nincs!).én úgy vagyok ezzel,hogy meg nem állok senkinek!
A kérdésedre válaszolva ,igen mindig rendszámmal megyünk,mert pl. nekem a város szívéből kell kimennem.Meg erdélybe is sokszor lábon megyünk.A kergetőzést meg már unom,most már csinálják a fiatalok
2007 ben voltunk krétán és 10 napra béreltem egy transalpot,a kölcsönzős saját gépe volt,1500km t mentünk vele,nagyon jó gép,jól megy ,keveset kajál,kényelmes szóval bejött,talán annyi a hátránya,hogy én nagyon nehéznek és magasnak éreztem az xr 4 után!
Az AT-s fazon (infantri) kicsit ott van fizikumban,félelmetes milyen helyeken ott elmegy azzal a nagy tankal
Zsolti barátom ismer a csapatból pár arcot,tavaly volt velük a transalpinán.Takival meg már én is motoroztam a biharban,összehaverkodtunk a neten,elhívtam,eljött(szegedről).Mi debrecenből indultunk és Belényes előtt találkoztunk 5 perc eltéréssel Jól mennek a srácok az biztos
Na megvolt a mai motorszerlés is helyére raktam az ülést felraktam rendesen a hátsosárvédöt végre nem zörög nem kattog meg semmi elraktam a helyükre a kábeleket,mert azok is mindenhol voltak csak nem a helyükön,meg nem tudtam miért indul nehezen jlghidegen a moci....hát mert a szivato bowden vezetö nem volt beakasztva a helyére igy elég keveset huzott rajta! a helyére akasztottam és lám miután ráhuztam második rugásra már pöfögött! mit ér az odafigyelés
Valaki kérdezte a gázfelakadást!
Annak is meg van a hiba forrása!
be kell zsirozni a gázkar alatt is a kormányrudat a másik pedig hogy jo alaposan meg kell zsirozni a gázkart befogato részt,ahova a bwdent füzzük...hát most nem jut eszembe a neve
Minden esetre ezek is müködnek mostmár!már csak egy kis jo idö kell és elmerek vele indulni messzebre is!
szal jöjjön a Tavasz
http://www.youtube.com/watch?v...
8:30nál az at akkorát csobban hogy nem vettem levegőt amíg nem kelt fel.....
kicsit őrült a fazon
Az lesz az.
az at-t is nézegettem, se az olyan bulldózeres testalkat
mondjuk az nem olyan nagy gáz
Chywa!

Most kapcsolok,ha arra gondoltál,hogy én akartam elcserélni az RC-t akkor igen
Megjegyzem több száz km-t mentem mindkettővel.
Az egyik barátomnak 660 van ,a másiknak 600 Transalp.
Nem rossz a Yamaha sem de ha már öreg vagy akkor inkább a Transalp.Sokkal kényelmesebb,megbízhatóbb,tempót is lehet vele menni,jobban pakolható és az tényleg 2 személyes.
Szóval ha választani kellene,biztosan az Africa Twin-t választanám
ezen a nagy nehéz gépen elgondolkozva
transalp volt valakinek?
mert ugye előbb-utóbb megöregszik az ember és nem fogja kedvelni a térdig érő sarakat
mert vagy egy 660as ténérét vagy egy 650es transalpot szeretnék beszerezni
nem most, olyan 2015 ig
Nagy,nehéz,nyomatékos,kényelmes,kevés a futómű,keveset eszik,lehet rá pakolni,van pár típushiba pl. váltó,hátsóhenger hőgutája.
De 3 nap alatt 1670km-t gond nélkül.Db-Transzfogarass-Székelyföld-Db
muternak van olyan
kell?


fokhagymásan sütve nagyon ott van
Csinos. Vélemények róla?
Ini
Szerintem meg kisnyúl
Nem ,a Gilera és az XR között még volt egy ilyenem is
Max a posta lenne drága.