Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja bocs.*féknyereg nem tudom a pontos nevét a lényeg hogy ami a képen van...
Üdv.Sajnos széttört az első fékmunkahengerem a légtelenítő csavar mellet fékezésnél kinyomja az olajat egy repedésen.(hondaXL600R pd03)nincsen valakinek egy eladó ,vagy nem tud valaki helyet ahol vehetnék.Egyet találtam egy bontó oldalán de nem tudom hogy jó lenne-e hozzá mert az xl600RM-ről lett leszedve.
Nem maradt semmim, illetve nem is volt semmim
Sosem romlott el, nem volt hozzá alkatrészem. Kopó-fogyó aztán slussz.
Honda...
Szia!
Itt Van ha esetleg nem találtad meg,
http://data.hu/get/2547248/XR_...
A keresőbe írd be: xr400 használati útmutató
Már többször belinkeltem ide,biztos megtalálja az egyiket.
Kösz szépen.esetleg valakinek nincsen xr 400 hoz magyar kezelési könyve?üdv
Parilla, Pinkmotors,Nagyvas.
Sziasztok.xr 400 hoz keresek hátsó féktárcsát.nem tud valaki segíteni.az is nagy segítség lenne ha netcímet írnátok ahol jó áron hozzá lehet jutni.köszi.üdv
Én szülinapra januárban meglepem magam egy sityakkal ismerősömtől hozzájutok egy Grex sityakhoz + Ufo szemüveg + ufó könyök és térdvéddők 30K de még alkuképes :D februárban meg névnapomra egy csizmával :D FORMA DOMINATOR COMP mellet döntöttem végüis csizmában.Cép pirosba, hogy mennyen a mocihoz .
Köszi a fotókat!
Most már látom, hogy a küllőknek valóban "normálisan" kell állniuk. D.I.D felni van az enyémben is, ránézésre így is néz ki, csak keskenyebb. Persze lehet, hogy az XLR-en gyárilag szélesebb gumi van, és azért szélesebb a felnije is.
A hátsó féknyereg védőlemezének hátsó csavarjával odafogott lemezke véletlenül nem maradt meg? Az enyémről hiányzik az egyik.

Ezek szerint küllővel senki sem tud segíteni?
Szia!

Szóval csak ide találtál!
Sok örömet a motorhoz, nálam nagyon jól szolgált!
Azóta is hiányzik, a mostani sor4 ritkábban van elővéve, szinte csak hétvégi túrára. A Honda olyan univerzális mindenes volt nálunk, ide-oda elugrani a városban, könnyű, kezes, forgalomban cikázós kis fogyasztású gép. A mostani dögöt elég kitolni meg be az utcáról, mondjuk 2 személyes túrára való, de arra király
Néha írj valamit róla lécci!
Csak az a baj h ami konnyebb az 2t..azoktol meg fosok h elkopik hamar
nekme is megy mindenfelé..és ugye nekem nem is egyszerü megtartani...majd tavasszal meglátjuk de lehet hogy lecserélem egy kisebb sulyura meg köbcentisre..még nem tom
Sziasztok . Most már én is Honda tulaj leszek , mégpedig pont ennek az XLR-nek az új gazdija . És inkább utcán - gyenge terepen motorozok , Kaposvár környékén .
Eladó a motorom, akciós áron:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Az enyém XLR volt, de hátha ilyen a kereked, ebben D.I.D felni volt.
VAN egy diadora csizmám,csak már elég tönkre van szegényke.
én most szemezgetek egy style martin 43as bakoval itt a képesen.
Én elöl nem számoltam hátul múltkor mikor csapágyaztam néztem 44-es van amit mindenképp kicsit nagyobbra szeretnék cserélni de majd csak akkor ha tényleg kell cserélni az meg odébb van mert ritka jó állapotban vannak a fogaskerekek. Szal idő előtt nem szándékozom cserélni, mondjuk így meg kicsit hosszúnak érzem már pl a 3.-at de 1 2 ben is óvatoskodni kell hiába hosszú az áttétel emelgeti az elejét rendesen.

Csizma nekem februárra van tervezve nem egy buta dolog főleg egy ilyen szituációban mint ami neked is volt.
elöl gyári-hátul 54fogas.
hamarabb leforog,lasabb viszont 5.be használom árkon bokron,kuplung nélkül.
végsebessége130km/h
nekem igy nagyon jó!
amugy az a gondom hogy nem az egészséges keresztbemenetelt müveli ez,
am nem mindig,csak hamar eldobja magát és nem lehet megfogni.
szarrátörni meg nem akarom mingyárt!
ráadásként a minapi akcio ota majd leszakad a vesém+percenként behu...
pedig vesevédö,2 gatya........
de az a hülye csizma lemaradt akkor.
kifektetett ez a hideg.
Amúgy a rövid áttétel nálad mit takar ? Elöl hátul mekkora lánckerekek ?


sry duble post :)
Nah az a lényeg akkor, hogy megérte . Hameg lapjával akar menni hát hadmenjen de azért csak óvatosba nyomjad
Igentisztelt Fórumtársak!

A segítségeteket kérem, mivel tegnap a kerékcentrírozásom teljes szétszedésbe torkollt. Hiába áztattam már napok óta a küllőanyákat csavarlazítóval, kalapáltam meg több oldalról, 4 küllőt nem tudtam megmenteni, annyira össze volt rohadva, 1 pedig már eleve hiányzott.
Szóval néhány küllőre lenne szükségem, lehetőleg anyával.
A mérete:M3,5x225mm. Teljesen egyenes, nem hajlított végű.
Egyébként tárcsafékes, XR250 hátsó kerék.
Ha valaki tudna néhány közeli képet közreadni eredeti hátsókerékről, az is nagy segítség lenne, mivel nem vagyok biztos benne, hogy a felni eredeti rajta. A felniben lévő mélyedések ugyanis nem igazán abba az irányba kényszerítik az anyákat, amerre a küllők állnak, így a küllők mindkét vége enyhén meg van görbítve. Vagy ez így jó? Nem láttam még ilyet mástól sem, a Hondától meg semmiképp nem várnék ilyet.
egyébként kurva böszme lett!
megérte a pénzt!
most 2helyett 3.-ba is kapja az elejét gázra!
szép kezelhetöen feláll kerékre és jo sokáig tudok is vele menni,bár váltani a 4et még nem probáltam.
hozzáteszem rövid áttétel van rajta.
lemértük fékpadon ,és keréken ad le igy 49,le-t,36Kw-ot
szerintem az meg jó!
hát igen.
olcsón megusztam.
az a legidegesitöbb hogy tavaj a 125ös sx-el zörgettem mint az állat,
ezzel meg szinte ki se tudol menni,mert oldalraveri magát ahol csak tudja.
és nem az én hibámbol,mert ha huzom neki ha nem ,akkoris kereszbe akar menni lapjával.
nem ilyen idöbe való motor.
egy nyugtat,:hogy tudom milyen ha nincs jég alatta.
akkor viszont.......