Attis850502: Bazz pedig írtam hogy óvatossan cibáld a szarvát
A lényeg nagy baj nem lett .
Amúgy, hogy érzed milyen lett a gép ? Érezhető az erőkülömbség?
Olaj téma:
Most úgy döntöttünk bevállaljuk a Castrol Act-evo GP 4T 20W-50-et
1790Ft /liter elég baráti ár.
Autóba csak Castrol olajat használtam soha nem csalódtam benne pedig eléggé meg lett gyilkolva mindíg az olaj extrém használat miatt. Idő előtt sosem kellet cserélni, ebből ki indulva gondolom motorhoz sem csinálnak szarabb olajat talán :). Régebbi technikákba amúgy is ajánlott a "vastagabb" olaj, sőt van amelyik konkrétan nem is szereti a 10W körüli olajakat :)
én boltban vásároltam mindet
motorhoz nem tudok fekete árut.......
mondjuk a motul 2400as árával én meg vagyok elégedve, be is lett szerezve 3 cserényi, jövő évet gondolom kihúzza
amúgy ez a 10es hidegoldal szerintem teljesen jó mínuszokban is
mínusz 20ban úgysem mászkál az ember
hali
látom téma az olaj viszkozitás,én is most fogok olajat cserélni,és elgondolkoztattatok,hogy milyet is vegyek bele mer most elelinte télen fogom használni hidegbe ,minuszba is akár ,de ugyse megyek annyit vele télen hogy tavaszra mire jobb idő lesz olajat cseréljek.
ertem....en is akarok valamit csinalni....asszonynak kenyelmesebb legyen .....egyszer felultem asszony moge hat akkor megtapasztaltam hogy igen kenyelmetlen a villan....minden ut hibat erezni a labakon
Hali
Igen,az nem a gyári az egy mtx125 lábtartója,öcsém szerezte nekem
Esztergáltam a vázra távtartót és felhegesztettem
-kényelmes és sokkal jobb mint ha a villán lenne..nem láttam még olyan mocit aminek a villán lenne a lábtartó kivéve ugye az XL-t ,de lehet h én vagyok tudatlan
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Apósjelöltem vett egy 82-es Xl 125-öst. Szüksége lenne bővebb technikai adatokra: szelephézag, gyújtás...stb. Hol találok ilyet, magyar nyelven? Angolul van, de ő nem tud, én meg nem mindig tudok ott lenni.
A segítséget előre is köszönöm!
most motul 5100 10w50 van benne 2400fl/l
castronl actevo 20w50 1800ft actevo xtra meg 2100 volt
szóval a motul nem annyival drágább (bár semmi különbséget nem vettem észre az olajak között)
ezt a kuplung holtjátékot hogy lehetne kiiktatni?
mert az enyém is olyan ha megerőltetem aztán melegszik akkor félig beesik a kar akkora a holtjáték
csúszni nem csúszik de idegesítő........
egyébként igazad van 10W50-el kapcsolatban, használtam én is Power 1 Racing 4T-t anno az XR-be.
20W50 azért csak feleannyiba kerül, s jobb az úgy ha jó vastag az olajfilm, mondjuk nyáron 30-35 fokba 20km/h-val, nagy gazban, mikor már a kuplungod holtjátéka is növekszik, annyira melegszik a blokk.
szerintem semmiképp ne használjatok 20W50-es olajat ilyen időkben már. Azt mindig csak 0 fokig ajánlják, utána már nagyon besűrűsödik, s kenésed nem sok lesz hideg motornál.
0 fok alatt 10W40.
Egyébként csak ismételni tudom önmagam, a 20W50-es olaj tökéletes tavasztól őszig!
Februárban vettem a gépet 260-ért. Japánt akartam, ez lett belőle. DID felnik/lánc KEIHIN PWK karbi, SEM gyújtás, ACERBIS műanyagok, MAGURA kezelőszervek, BREMBO fék, METZELER Sixdays gumik. Szóval elég jó alapanyagokból összegereblyézett szerkezet. A kuplung és a lánc már kicsit fáradt volt, de jó 20 üó-t még elmentek mire végleg lefeküdtek. Vásárlás után rögtön az idomok alá néztem, powerszelep, kipuff, karbi tisztítás, gyertyacsere, hűtővíz, fék/váltóolajcsere (MOTOREX 10W-30),himbák lezsírzása stb. A powernél az egyik rögzítőcsavar (a 4-ből) már hiányzott, de a többi is elég lötyögős volt (menet elnyalva), nem árt figyelni rájuk és beragasztani (mondjuk gyárilag is ez az előírás). A hiányzó csavar később meg lett, a power lehajtás mellett belehullott a blokkba, majd beszorult a váltóhoz, kiiktatva a 1-es gangot. Pont akkor halt meg a kuplung is, így egy füst alatt lett orvosolva a dolog. A gyári kopólamella (9db) 40 ropi lett volna, így EBC szett (csúszó-kopólamellák+rugók) került bele 26 pénzért. 1:40-1:50 és 98-as benzin az gyári ajánlás, én 1:45-el és 95-el használom. Castrol Power TTS-ből már jó 2 litert elpörköltem mindenféle probléma nélkül. 2-2,5 literrel elvagyok 1 órát. Jól indul, jól megy, fékek erősek, telók bírják. 2T létére elég hamar magára talál, persze nagyon alacsony fordulaton könnyű megfullasztani, de messze nem olyan gyenge alul, mint mondjuk egy CR125-ös. Nem is kell szétnyelezni, mert eléggé szereti anélkül is rugdalni a gyepet Egy 300-as, főleg valami ifjonti darab meg egyenesen nyami-nyami kategória Ami teszik a 2 ütembe az az, hogy rárúgok és megy. Nem kell tökölni mindenféle holtpontokat keresve, félméteres berúgókarral, trükközve, tökig sárosan. Na meg azért a súlyelőny sem elhanyagolható. Előtte XLR250-em volt, XR400-at akartam, de azok drágák, 600-as meg (akkor még) hatalmasnak tűnt
Hello! De igen, azt vettem meg. Igazából alkatrésznek akartam, mert már van egy xr-em, de egyáltalán nem olyan rossz állapotú, mint gondoltam, így hát inkább megcsinálgatom. Sajnos megpróbálták megtekercselni, ami nem nagyon sikerült, de most egy jó mintájára potya pénzért megcsinálják(3600Ft)nekem Békéscsabán. Ettől függetlenül akarok venni egy tekercset tartalékba,akár rosszat is,biztos ami biztos.
Az én gépem most lessz kész,úgy emlékszem 50ezer a felújitókészlet(PROX,viszont szerintem jobb mint a gyári,a gyáriban a felsö szemben van egy bronz betét az miatt kopik ki,a PROX ba nincs!)
A lényeg nagy baj nem lett .
Amúgy, hogy érzed milyen lett a gép ? Érezhető az erőkülömbség?
Olaj téma:
Most úgy döntöttünk bevállaljuk a Castrol Act-evo GP 4T 20W-50-et
1790Ft /liter elég baráti ár.
Autóba csak Castrol olajat használtam soha nem csalódtam benne pedig eléggé meg lett gyilkolva mindíg az olaj extrém használat miatt. Idő előtt sosem kellet cserélni, ebből ki indulva gondolom motorhoz sem csinálnak szarabb olajat talán :). Régebbi technikákba amúgy is ajánlott a "vastagabb" olaj, sőt van amelyik konkrétan nem is szereti a 10W körüli olajakat :)