olyan hogy belvaros messze all tolem...motorhoz se papir se jogsi mivel meg csak 25kw ig van jogsim motorra ....babettan meg a joo oreg jawa 250 nesen szoktam kezzel huzni de csak a gazt ha elszakadt....jawan felautomata kuplung volt....joo kis talalmany
a gond ott kezdödött hogy felkurtam az agyam a kamerán,mert nem tudtam felrakni a sisakra.mert ugye megigértem ide a vidit,.
aztán kimentem egyik földuton és rájöttem hogy cipöbe maradtam.minden mást felvettem a vesevédöig,de a kondicipöm az valahogy maradt
300méternél hófedte ,hengerig érö vizbe találtam magamat,és azon küzdöttem hogy 30méterbe ki tudjak jönni belöle.
egy jégcsap lett a dorgóm
aztán ezen felbuzdulva kezdtem tépni a szarvát a babusomnak.
elkezdtem "hódriftelni kb70-80nál,és jött egy megfagyott szintén hófedte traktorcsapás.
annyit vettem észre hogy keresztbe csúszok,és annyit tudtam csinálni mielött átdobott volna a tuloldalra ha megakad a kerék,én elfektettem és csúsztam vele mert a cipökém a föld és a lábtartó közé szorult.
bazi jó adrenalinbomba volt.
ja meg szerencsém.
amugy még jo hogy egy rugásra indul mert nemhiszem hogy lett volna eröm rugdosni sokáig.
na ja, csak elindulni szar
akkor még a ténérével voltam, sőt haver gépével mert az béna volt kuplung nélkül menni
ha már gurul nincs baj, induláskor meg vagy lefullad vagy hanyatt esel
azert kell pakavedo...azelott en is 2 fekkart eltortem de most mar csak vissza kell hajlitani a aluminium vedot ha valami nem ugy sikerul ahogy en szerettem volna
Én is megfogadtam,hogy nem iszok több pálinkát ,(de kevesebbet se !).Szerintem minél nagyobb a kihivás annál nagyobb az élmény ha legyőzi az ember! !Persze nem mindig sikerül !
Halihó
Úgy van ahogy a srácok mondják.A motor hivatalos neve XR400 R,csak nem írják ki az R betűt mögé.Minden évjáratnak van még egy plusz betű kódja,mint a drz-nek a K.Az enyém 1998-as évjárat és ennek a kódja a W.2000 Előttiek mind kézi dekosok,viszont 2000 után a főtengelyt is gyengítették rajtuk.
Vb-t minddjárt az első 96-os széria nyerte egészen 98-ig amíg nem jöttek meg a Wr-k.
Ateeesz!kerek bent van fek bentvan mar csak az olaj van vissza!viszont a lengovillabol kikellett csiszolnom a sar lehuzo eleket mert nem fert el benne a gumma..vagy ha meghuztam hatra akkor feszes volt a lanc!szoval elovettem flex nevezetu anyagmegmunkalo eszkozom es azt kicsiszoltam belole!kerdes:gyartott mar itt valaki bowdent?pontosabban gazbowdent?!
legyen tartalékba mindig kar otthon
ha messzebb megyek én viszek magammal tartalékba
ha még messzebb akkor van egy univerzálisnak mondott kuplungkar felfogatással mindennel
mentem már terepen kb 50 km-ról haza kuplung nélkül, ritka szar volt bár akkor a bowden szakadt
esni meg úgy kell hogy minél messzebb a motortól, nemrég be is linkeltem egy hempergős távolodós mutatványt
Én tényleg sokat perecelek,mondjuk minden lehetetlen helyen megprobálok felmenni a géppel,van hogy csak a tizedik probálkozás hozza meg a sikert !Ha találunk az erdöben valami lehetetlen "függőleges" falat akkor mindig megprobálok felmenni rajt!Az a lényeg hogy nem lett semmi bajod!A motor meg javitható, csak zsé kell hozzá!
de legalább már gyakorlottan tudsz esni ezek szerint,de én még a lábamat is alattahagytam.
esés közben azon gondolkodtam hogy ha eltöri a lábam ez a debella akkor hogyan tolom haza?
azt annyi még volt bennem hogy gyorsan leállitottam amikor már feküdtünk.
aztán felállit berug megtol,felogor egyesbe beküldtem(mivel kuplungkar letörött)és hazaverettem.bár kuplung nélkül szar volt,meg a váltókar is égnek állt
Megjött minden alkatrész,henger megfurva,hengerfej most készül,elvileg jövő héten elkészül a gép!Marad rajt a gyári karbi amig bejáratom,utána rákerül a másik,azt meglátjuk a különbséget!Ha megy a gép majd megirom ,hogy milyen lett!
Minek ilyen úri huncutságokkal törődni!?
Benzinnel megy az,vagy nem?
Azótomatapuklung tényleg jó találmány