Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

XR 400-al kapcsolatban lenne kérdésem. Most tervezem a vásárlását, 2005-ös modell ismerősé, alig használt..

Van különböző kiadás a típusból vagy mindegyik tök ugyanaz. Gondolok itt arra, hogy sima XR 400 és XR 400 R közt van különbség, vagy csak ki így ki úgy hirdeti?

Köszi, üdv!
Meg lehet, de akkor már inkább szupermohó! az egyenes testhelyzet magas építés a szűkebb kanyarokban verhetetlen kombináció sztem.
A lényeg: TETSZIK!
Ha nem csak egyenesben akarod használni, sportmotornak is tökéletes. Technikás pályán, hajtűkanyarokkal tűzdelt szerpentinen 2x, 3x ilyen erős sportmotoron ülőket is meg lehet vele viccelni. Én mindenesetre szívesebben motoroznék vele, mint egy Hayabusával.
Az biztos, hogy nem aszfaltra találták ki, de ott szeget is ritkábban találni. Alacsony nyomást szimulál, így terepre jó. Egyébként az sem örökéletű. A költséghatékonyság pedig a defektek számától, és a gumis árától függ. De nem is ezért használják a versenyzők.

Kérdés:
A defektlöttyöt ha beleöntöd a belsőbe, utána ugyanúgy leereszthető, felfújható? Vagyis a gumicserét nem akadályozza?
Meg jott a fekem sracok!fek meg olaj meg van mar csak a gumma hianyzik es minden megvan!sztem az is ide er ma!hetvegen osszefele pakolaszas lesz sztem!
Jooo hat neki nem nehez,belemaszik a legszurohazba aztan ugy takaritja:)amugy jo reggelt mindenkinek
Hajrá hajrá !

Amúgy mindennek megvan a miértje, és azt is figyelembe kell venni :) biztos nem véletlen így tervezték, nekünk lehet hogy sux de egy kis japó meg lehet, hogy kényelmesen bütykölgeti mert hozzáfér mindenhez .
Az 500asnal ha bent van a blokk ugyan igy jarsz...hatra fele kell kiszenvedni de utba van a kerek a kozponti telo es a vaz is termeszetesen felfele szukul..en sem anyaztam nagon amikor probaltam visszatenni!mindnek voltak a japok csak szakemberek nem
csávók,nagyon sokat szivtam ma!
rájöttem hogy minden van ezen a gépen csak hely nincs.
12perc volt mig beszenvedtem azt a szájbavert blokkot.
ha alul van 1 mm,akkor felül -4!
kikészitett!
a levegöszüröröl ne is beszéljünk.
azt csak ugy lehet levenni kimosni hogy lebontod a fél motrot,és még akkor is bujtatgatni feszegetni kell.
érdekesmód, 500nál nyitható a bölcsö.
ennél miért nem csinálták ugy?
gyerekek vazze,KÉSZ lett a verda ma.!
végre összeraktam.
holnap csapatás!
Szevasztok!

Zoli vagyok debrecenből,nemrég van XR-em,de már tetszik.Olyannyira,hogy keresek hozzá kereket.Elöl,hátul tárcsás érdekelne.Ha tudtok ilyesmiről és szólnátok azt megköszönném.
az 100% h pályagép. hiszen se lámpa, se rendszám, se minta a gumikon
...és nem azért mert kopott
ma szivattyúkat generáloztunk faterral nem tudtam motorozni, pedig 15 fok volt.... amikor meg ráérek lesz ismét rettenet hideg
Szerintem ez inkább valami pályagép akarna lenni. A supermoto sokkal magasabb.......ez le van ültetve
Amúgy a teljesítményét könnyedén 80-90 lóra fel lehet vinni,és akkor még nem is szoktak pluszhűtőt felszerelni rá. A súlya is elég kevés lehet,így nem mehet rosszul.
Amikor először ránéztem,egy csupasz Ducati jutott az eszembe
Persze ennek nincs olyan szép térhálós váza
Nekem is ez a véleményem! Úgy néz ki mintha valami vadállat gép lenne. Persze lehet önmagához képest sokat hoztak rajta erőben de ennek ellenére nem hiszem hogy feltekerné az aszfaltot.
És bár nem tudom mire jó mert szuperlotyónak v terepre alacsony sportmotornak gyenge, de nagyon tetszik.
enyém most le van takarva egy fólia darabbal de így is látszik hogy milyen erős
Hali
nem tudjátok honnan lehetne venni gyűrűsort az XR hez?
pesti bolt előnyben,de akár más is jó lehet,max akkor postán
Egy külföldi fórumon találtam rá véletlenül. Már nem emlékszek hol,találtam.
A futómű biztos hogy cserés,mások az idomok,a kipufogórendszer,a karbi,és tuti hogy a motorba is babráltak,mert van egy plusz hűtő rajta,gondolom a nagyobb hőterhelés miatt. Ezek látszanak szemre,aztán hogy még mibe nyúltak bele,csak a Jóisten tudja
De jópofa,nekem tetszik,sugárzik belőle az erő.
Annyira nem draga...vateran van egy 17"os 5ezerert..sztem az igen barati!
az aszfalton nem az igazi
meg baszott drága..... gondolkoztam rajta sokat de azon kapok 5-6 belsőt meg a belevaló defekt löttyöt
ez jó nagy pakk, van 4 bicikli, 1 motor, 1 robogó aztán csak elég bele
A defektre is kitalálták már a levegő nélküli "kolbászt", csak azt még nehezebb szerelni.
4 defekt volt eddig a csúcs 1 hétvégén
jövőre öntök bele defekt tömítő masszát
nem azért mert nem tudok szerelni, hanem azért mert nem akarok
Na de most minek szurkaljam ki a belsomet megint?az elso gumi nem bajos mert nagy,meg vekon meg kicsi a falmagassaga!a hatso viszont pici magas falmagassag, es merev gumiszerkezet...en nem erolkodom a hatso gumival.ha nagyobb lenne mondjuk 19" az mas lenne.akkor neki esnek de ez a 17"kiakaszto
Gyerekek! Ne okozzatok nekem csalódást. Milyen ENDURÓS az, aki még 1 gumit sem tud lecserélni? Hallottatok már a SIX DAYS-ről? Vagy legalábbis az enduro VB / EB-ről? Nézzétek meg, Ők hogyan csinálják!
További jó szerelgetést!