Szia,
Igazad van, 1984 -ben még sehol sem volt az XR 400R. 1996 és 2004 között gyártották.
Ismerem az automata dekompresszorát,volt már a kezemben,tudom hogy működik,habár ezt most tökéletesen le is írtad
A haveromnál van a motor már nagyon régóta(kb 6 éve),és ő tuti nem cserélt vez. tengelyt. Hogy az előző tulaj cserélt-e,azt nem tudni,de nem gondolnám hogy 4 éves koráig már lecserélte volna...........persze tudom hogy addig is mehetett vele 100000km-t az előző tulaj.
Azt hogy VB-t nyertek vele,ettől a haveromtól hallottam.............nagyon bele van buzulva az XR4 -be,és mindent tud róla. Már elfelejtettem hogy pontosan mikor,de meg fogom kérdezni tőle. Amúgy szerintem valamikor 96' és 98' között lehetett,mert utána jött a WR400 egy jóval fejlettebb technikával.
Hiába erősebb,újabb fejlesztésű a WR,nálam az XR a nyerő a tartósága,egyszerűsége miatt.
Egy gyári honda leirásban olvastam,ha megtalálom belinkelem ide!(2 évet dolgoztam egy motorkereskedés,szervizben,sok cuccot rendeltünk japánból,motort is alkatrészt is!emlékeim szerint az aut deko 2003 tól van,persze lehet,hogy tévedek!).Ha ismered a müszaki felépitését akkor tudod,hogy a veztengelyen van rajt és a centrifugális erő müködteti ,rugóerő ellenében!Tehát ha valaki veztengely cserél az újabb tipusra akkor,azon a motoron is lessz auto deko!
XR 400R a hivatalos neve a paripának,csak lustaságból nem írják ki az "R" -t a végére.
Létezik XL 400V,de az teljesen más!
Az XR mindig is a sportosabb,könnyebb változat volt a Honda palettáján.
XR 400R-el a maga idejében VB-t is nyertek(nem gyári állapotában).
Az XR 400R -versenyenduronak készült!
Felraktak a gumit!aszondja a gumis felfujta nekem.2.5barra jo lesz? mondtam neki hpgy majd sztem lejjebb engedem!de egyebkent szelesebb mint ami. Volt szerintem!szombaton majd megmondom mert akkor pakolom össze!
A hivatalos tipusnév xr 400 r.Ez van.amúgy az xr400r ek között a szinen kivül(van fehér, meg piros),annyi a különbség,hogy a 2003 utáni modelleken van automata dekompresszor.Remélem tudtam segiteni!
szerintem az xr -ek eleve "R"-sek.
alapokban (váz)xl..R ,de szinte minden más eltér igy nevezhetö az xl..r "R"es változatának.
de xr-ként egyszerübb mint xlr-r ként.
remélem a gondolatmenetem nem nagy faszság,és más is érti.
Ez egy XL/XR fórum? Olyanok látogatják akiknek ilyn típusuk van vagy kedvelői, jártasak benne?!
A kérdésemre megköszönném, ha valaki tudna válaszolni:
Van különböző kiadás a típusból vagy mindegyik tök ugyanaz. Gondolok itt arra, hogy sima XR 400 és XR 400 R közt van különbség, vagy csak ki így ki úgy hirdeti?
azt mondja az ember hogy ha a szelepnél enged (fújás/engedés után)
kivétel után simán le lehet mosni a trutyit meg a szöszöket
kiszámoltam ha nagy flakonból öntök bele 3500 pénzbe lesz az első/hátsó kerék defektmentesítése
már egyik havert is beszerveztem, meg töltök pár kerékpárba is
kedvenc gyermekem egy évben összeszed kerékpárral minimum 25 defektet
Igazad van, 1984 -ben még sehol sem volt az XR 400R. 1996 és 2004 között gyártották.
Ismerem az automata dekompresszorát,volt már a kezemben,tudom hogy működik,habár ezt most tökéletesen le is írtad
A haveromnál van a motor már nagyon régóta(kb 6 éve),és ő tuti nem cserélt vez. tengelyt. Hogy az előző tulaj cserélt-e,azt nem tudni,de nem gondolnám hogy 4 éves koráig már lecserélte volna...........persze tudom hogy addig is mehetett vele 100000km-t az előző tulaj.
Azt hogy VB-t nyertek vele,ettől a haveromtól hallottam.............nagyon bele van buzulva az XR4 -be,és mindent tud róla. Már elfelejtettem hogy pontosan mikor,de meg fogom kérdezni tőle. Amúgy szerintem valamikor 96' és 98' között lehetett,mert utána jött a WR400 egy jóval fejlettebb technikával.
Hiába erősebb,újabb fejlesztésű a WR,nálam az XR a nyerő a tartósága,egyszerűsége miatt.