Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv emberek!

Jo lenne olyan vidékeken kerekezni mint a videoba!
Omli tényleg komoly a hangja a gépnek!Enyémre is kéne valami komolyabb kipu...
Atti sikerült postára jutnod?
igazábol nem eltört hanem lenyaklott a végén valami kis szar,de kuka.ja mi is arra gondoltunk hogy bontó,csak gondoltam tudtok valami bejáratott helyet.
Az, hogy sikerült ?

Igaz, hogy izomból kell rugni de nem ennyire .

Amúgy ahogy ini is írta ne mókányoljatok vegyetek bontóban egy jó berugót.
mit segítsünk?
toljuk be?
futás a bontóba másikért........
sziasztok!unokatesóm ma meg akarta mutatni az xl-ét berugásnál letört a berugókar!tudnátok esetleg ebben segíteni?előre is köszi
Ez nagyon ottvan

sry dupla post miért nincs hsz szerkesztés opció ? :/
Tervben van a huzatolás mert nem akarom, hogy a szivacsolás lássa a kárát :S Mondjuk keresgéltem már huzatot akkor esetleg megúszhatnám kárpitos nélkül de nemigen találtam :(.
hát ez böszme komoly!
tekerjetek a 48. másodperchez
http://youtu.be/6_MDgf6Ac9E
nagyon jo gép!
nekem arrow kémény van rajta de nem tetszik igy a hangja.
a tied baro nagyon!hasonloképpen akarom én is megfarigcsálni az enyémet.csak crf idomokkal
2 hét állás után fagypont közelében 2 rúgásra indult a műszer
egyet rúgtam gyújtás nélkül, a másodikat gyújtással
mondjuk kicsit többet kap az optimálisnál
ülést újrahúzathatnád....
elég sokat ront a kinézeten a defektes anyag
Hát őszintén megvalva a megjelenésébe és a hangjába "szerettem bele" nem is tagadom.
alapjarat ide vagy oda hangja az odabasz rendesen
köszönöm attis!sokat segítettél!
Természetesen ;)
Ha jutottál valamire,írd meg a tapasztaltakat.
Bovdenre gondoltam elsőre én is, kiszedve leolajozva szóval az pipálva.

A falsos dolognak utánna járok. Igazából ha mindent leszűrtem csak akkor akarom lebontani a karbikat, mert elég horror művelet lesz ahogy látom.
Esetleg a bowden nem akad fel? Ezt is nézd meg.
Egy picit tényleg magas az alapjárat,viszont jó hangja van a vasnak
Általában az alapjárat ingadozásának az oka az,hogy vagy falsot szív valahonnan,nem megfelelően van beállítva az alapjárat, esetleg el van szennyeződve a karbi. Elsőként szerintem nézd meg,hogy a szívócső nincs-e kirepedezve. Ha szemmel nem látszik semmi,akkor kiszűrheted úgy hogy honnan szív falsot,hogy valami sprayel(pl. féktisztító,vagy egy hajtógázos dezodor) elkezded fújogatni(járó motornál) a szívócsövet,a csatlakozásokat,és ha valahol el kezd emelkedni az alapjárat,akkor már meg is találtad hol szív falsot. Ha nem történik semmi,akkor egy alapos tisztítás,és gondos beállítás lesz a megoldás.
ini: Mi lett a lánc kenőanyagos házi teszted eredménye ? Kíváncsi lennék a konklúzióra
Én most vettem egy ugyanijet.Ugyanigy ingadozik az alpajárat.Egy szerelőtöl vettem azt mondta cseréljem ki a karbiba a fuvokát 2db 115ösre.
Üdv.A honda xl 600 r szárazkarteros ? nemrég vettem ismeröstöl tett bele olajat de hidegen is böven adig van az olaj amedig lennie kell a nivo pálcán.
Lenne egy kérdésem várok tippeket.

A lenti vidin fülre nekem magasnak tűnik az alapjárat viszont jelenleg ily ilyen beállítás mellet van, hogy nincs vagy van hogy néha kicsit még magasabb is az alapjárat. Ami engem zavar viszont ötletem nincs mitől ingadozik vagy túl magas vagy nincs nagyon ritka a köztes "pont jó" fordulatú alapjárat.

Vidi:
Nálunk is esett meg valamennyire esik is de holnapra is meg szombatra is havat mondanak meg hideget talán megmarad valamennyi a hétvégéig :D