Szia Imi.Megcsinalod nekem?Ha igen kifizetem neked.A baj,hogy lakotelepen lakom es van egy garazsom ahol nincs co meg iv sincs.
Na szoval ha lenne ilyen valakinek az szoljon. Koszonom.
Na a lengőkarban lesz még kettő körmös anya végű persely amit ki kell hajtani.
@Szityu79 sima ügy csinálj egyet :D 12mm-es saválló csővel nagyon faszán lehet dolgozni. Ezt nézd:
Kell egy hajlító hozzá egy co összepontozni aztán mehet az argonoshoz varratni.
Hello!
Megint csak tapasztaltabb motorszerelőkre kell támaszkodnom.
Kivettem a hátsólengővilla csapját, lekötöttem a dolgokat róla. Hogy jön ki a lengővilla?
A manualban nem látok semmi más rögzítést. Óvatosan próbáltam lefele ütni de semmi.
Szia!
röviden: ha XR akkor örökös mint a nyomor. MADE IN JAPAN
bővebben: alapvető cserék (olaj, szűrő), karbantartás (szelephézag ellenőrzés, karbipuculás) mellett elmegy a Holdig meg vissza 3x.
léghűtéses igen, de ha a Dakaron ez másnak jó akkor mezei endúrózásra is megfelel :D nyilván nagy hőségbe egy helyben togyogva felforrósodhat rendesen. 500k körül már lehet kapni rendszámosat, nekem is volt, de nagyrészt közúton használtam. nem egy hűha nagyon erős gép(35(-40)hp) de az "igénytelensége" bőven kárpótolja, szerethető egyszerű szerkezet
Gondolkodom az utcai vas mellé télre / terepre egy enduroban. Honda révén szimpatikusn az XR sorozat, abból is első körben a 400-asok. Mit kell tudni ezekről, mennyire üzemórás, mennyire karbantartásigényes (olaj, szűrők, lánc - lánckeréken kívül) konstrukció? Jól látom h levegőhűtésű a blokk? Van ennek bármiféle hátránya az enduroknál? Rákerestem a 650-esekre is, de az bőven 8-900k fölött indul, míg 400-ast már 500k-tól találni.
Első körben rendszámos, vagy rendszámozhatót keresnék.
Most már én is legalizálom magam,de nem a rendőrök miatt hanem ,mert szeretnék külföldre is menni(Románia,Szlovákia,Szlovénia)ahol vannak fasza hegyek és nincs kedvem utánfutózni.Amúgy én mindig is szerettem papírok nélkül csapatni,mert az ad egy plussz izgalmat a dolgoknak csak mivel itt a városba tárolom a motort és innen ki is kell vele lábon menni a városból az egy kicsit neccesebb,mert felfigyelnek a hangra és múltkor is utánam fordultak mikor jöttem hazafele,de mire beértek az utcába ahol a motornak bérlek garázst már csak azt látták,hogy csukom be a garázsajtót.
@ Masteron: Rendszámos, lényegében terepen csak 10-20%-át futja az útjainak. Ott is csak annyira cibálva amit a duál gumi megenged. Érdekes de a gyárilag kormánycsapágy most adta meg magát a kenetlenség miatt. Kiszedem a hátsólengővillát is átkenem. Az első futómű olaját érdemes minden évben kicserélni?
pont emiatt nem kell a rendszám nélküli motor, azt a kevéske kis pénzt megéri a nyugalom
haverék régebben is szoptak miattuk, mentek volna tankolni aztán ott a yard a kúton, a másik kútig meg épphogy elég volt a benzin, ha ott is van yard akkor várakozhattak volna addig amíg el nem mennek....
mert az úton kb semmit sem ér a yard, egy quados ismerőst is le akarták állítani, aztán átvágtatott az út széli árkon és a szőlösorban gyors eltávolodott a szervtől
Rendőri atrocitások mindig vannak.Mostani túrán is volt,de hamar belátták a rendőrei,hogy felesleges kergetőzésbe kezdeni mert mire megfordultak és bekapcsolták a szirénát már kapcsolhatta is le mert már nem is láttak minket
Amúgy félre értés ne essék,a videó nagyon jó és szeretem nézni őket,nagyon faszán megcsinálja őket a Taki csak feltünt,hogy olyan nyögve nyelős a haladás és gondoltam megkérdezlek te mint résztvevő miképp láttad
A csoda domi sajnos bontásra került már csak a klx el tudnék menni az meg jóval könnyebb motor mint ott bármelyik ami szerepelt a túrán,tehát alapból előnybe lennék.A másik gond,hogy az a brigád egy teljesen összeszokott társaság és nem biztos,hogy olyan jól érezném magam.Novemberbe a Keceli Ktm-esekkel voltam 3 napos túrán,gondolom ismered őket.Igazi állatok Ott van tempo,baromkodás,sörözés és aljas mód leittasodás A mecsek és környékén mentük,de úgy,hogy előtte napokig esett és fel volt ázva az agyagos föld.Undorító volt a terep,de jó volt a társaság.
a por az igazi gyilkos nem a sár.... estére már majd megdöglesz tőle alig kapsz levegőt
abban az időszakban ritkán van sár majd a mai termésben meglátod ahol volt egy kicsi meg is fogott pár embert
amúgy a sáros túra nem az igazi sok emberrel, nem azért mert sár van hanem mert a haladás lassú, tehát ha van valami célod azt nem könnyű elérni
és az esti táborozások sem az igaziak sárban
pár éve(talán 2013 még az xr4 volt) volt olyan 3 napos túránk hogy 2,5 nap esett, de annyira hogy az eleje még át tudott menni egy hegyen de utána a többi már körbe ment
olyan intenzitású eső jött hogy hasonló hanghatása volt mint ha egy repülő jött volna.....
örültem volna ha jössz a csoda domival....legalább láttam volna mit tud a gép
amúgy egy ilyen túrán a necces terep max 1-2% körül van de azért a kevesebb rutinnal rendelkezőknek ez is pont elég
pl a bmw-s ember 2.nap teljesen kész volt, sátorállítás után neki egyből fekvés alvás jött, mi azért még sütögettünk sörözgettünk vagy éjfélig
pedig az a 650es minden tekintetben jobb motor mint a ténéré
Nem téveszt meg semmi én is tudom,hogy szar ilyen nehéz dögökkel hátul nagy csomagokkal,de azért szerintem nem volt olyan szar az a terep.Még ha sár lett volna akkor elhiszem,hogy necces,de porzott szinte mindenhol
Ennyi emberrel nem is lehet nagy tempót menni
Meg aztán kb csak a lassabb ( szoptatós) részek kerültek a videóba
Az a baj hogy a szintkülönbségek alig látszódnak a felvételen
Na szoval ha lenne ilyen valakinek az szoljon. Koszonom.
@Szityu79 sima ügy csinálj egyet :D 12mm-es saválló csővel nagyon faszán lehet dolgozni. Ezt nézd:
Kell egy hajlító hozzá egy co összepontozni aztán mehet az argonoshoz varratni.
Tudna valaki ajánlani egy Xr 600 -at. megvételre sehol nem találok persze papirok nélkül
Megint csak tapasztaltabb motorszerelőkre kell támaszkodnom.
Kivettem a hátsólengővilla csapját, lekötöttem a dolgokat róla. Hogy jön ki a lengővilla?
A manualban nem látok semmi más rögzítést. Óvatosan próbáltam lefele ütni de semmi.
röviden: ha XR akkor örökös mint a nyomor. MADE IN JAPAN
bővebben: alapvető cserék (olaj, szűrő), karbantartás (szelephézag ellenőrzés, karbipuculás) mellett elmegy a Holdig meg vissza 3x.
léghűtéses igen, de ha a Dakaron ez másnak jó akkor mezei endúrózásra is megfelel :D nyilván nagy hőségbe egy helyben togyogva felforrósodhat rendesen. 500k körül már lehet kapni rendszámosat, nekem is volt, de nagyrészt közúton használtam. nem egy hűha nagyon erős gép(35(-40)hp) de az "igénytelensége" bőven kárpótolja, szerethető egyszerű szerkezet
Gondolkodom az utcai vas mellé télre / terepre egy enduroban. Honda révén szimpatikusn az XR sorozat, abból is első körben a 400-asok. Mit kell tudni ezekről, mennyire üzemórás, mennyire karbantartásigényes (olaj, szűrők, lánc - lánckeréken kívül) konstrukció? Jól látom h levegőhűtésű a blokk? Van ennek bármiféle hátránya az enduroknál? Rákerestem a 650-esekre is, de az bőven 8-900k fölött indul, míg 400-ast már 500k-tól találni.
Első körben rendszámos, vagy rendszámozhatót keresnék.
Kösz!
haverék régebben is szoptak miattuk, mentek volna tankolni aztán ott a yard a kúton, a másik kútig meg épphogy elég volt a benzin, ha ott is van yard akkor várakozhattak volna addig amíg el nem mennek....
mert az úton kb semmit sem ér a yard, egy quados ismerőst is le akarták állítani, aztán átvágtatott az út széli árkon és a szőlösorban gyors eltávolodott a szervtől
amúgy ez volt a legbénább túrám 2 feljárón is letettem az oldalára a műszert
a kecelieket csak hírből ismerem, múltkor földváron szopatták őket a yardok, na de aki a benzinkúton sörözget az számoljon ilyen akcióval....
abban az időszakban ritkán van sár majd a mai termésben meglátod ahol volt egy kicsi meg is fogott pár embert
amúgy a sáros túra nem az igazi sok emberrel, nem azért mert sár van hanem mert a haladás lassú, tehát ha van valami célod azt nem könnyű elérni
és az esti táborozások sem az igaziak sárban
pár éve(talán 2013 még az xr4 volt) volt olyan 3 napos túránk hogy 2,5 nap esett, de annyira hogy az eleje még át tudott menni egy hegyen de utána a többi már körbe ment
olyan intenzitású eső jött hogy hasonló hanghatása volt mint ha egy repülő jött volna.....
örültem volna ha jössz a csoda domival....legalább láttam volna mit tud a gép
amúgy egy ilyen túrán a necces terep max 1-2% körül van de azért a kevesebb rutinnal rendelkezőknek ez is pont elég
pl a bmw-s ember 2.nap teljesen kész volt, sátorállítás után neki egyből fekvés alvás jött, mi azért még sütögettünk sörözgettünk vagy éjfélig
pedig az a 650es minden tekintetben jobb motor mint a ténéré
Meg aztán kb csak a lassabb ( szoptatós) részek kerültek a videóba
Az a baj hogy a szintkülönbségek alig látszódnak a felvételen