Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért kérdezem mert nem a gyári van benne hanem H4-s van benne
én úgy emlékszem a BA20D kell de lehet keverem a ténérével(abba biztos ez kell)
vedd ki akkor meglátod
a BA20D-ből van halogén is sokkal jobban világít mint a sima krumpli
XR400 előre 12V 35W izzó kell?melyik típus?
amúgy ami az xl-xr hez jó azt egyszer láttam boltban is ott sem volt drága, de mint mindent ami régebbi egy hétnél nem tudok észben tartani
Én nem olyan rég fedeztem fel hogy a menet része megvan repedve próbáltam megmenteni de a végén csak beletört...☹
bontósokat kérdezd meg, a zongorához 1000ft volt a kettő
az előző gazdája úgy betekerte-ragasztotta hogy hidegvágóval jött csak le
Sziasztok.
Keresek szelepfedelhez a himbáknál levő tekerős kupakot.. Minimum 1et de ha 4db van az se gond.(NX650kellene) Köszönöm
Ùdv. Segìtsėgre volna szüksègem. Hirdetnek egy XR600 -at Kocs közsègben,de sem nèv,sem telefonszám nincs a hirdetéshez.Üzenetre nem reagált idáig az eladó. Ha ismeri közületek valaki a tulajt vagy tud hozzá valami konkrét elérhetőséget hálás lennék ha megosztaná velem. Estleg használható állapotban lévő 600 -as ha van ismerősi körötökben eladó,/kb 300e ig /arról is jöhet infó. Próbálunk valami olyan XR-t keresni ami használható,mégis megfizethető/nem kis vállalás/Egy régóta sportkedvelö harcostársunk álma válhatna valóra ezzel a motorral. Előre is köszi.
xr 600 hátsós gyári árvédö piros van valakinek ?
A régebbiken fehér az idomszett pirosan szebb ezért jobb az újabb persze lehet idomszettet venni olcsón:)
tökmindegy ám hogy mikori, mert egyformák
5-6 éves koron túl meg szinte mindegy a kor csak az állapot számít
kora tavasszal tuti lesznek olcsóbbak
500 pénzt meg megér egy rendszámos ami jó hangú és füstmentes elfogadható külalakkal
Azért szerintem aránylag drága,sokszor a 2000előttieket adják 500körül,ami újabb sokszor 6-700e...nem bízok abban amit már felújítottak,persze meg lehet csinálni jól is korrektül,csak itt Mo.n nem divat,sokan csak kókányolnak...
az xr4 nem drága motor, az meg hogy fel van újítva miért baj?
igaz sosem lesz olyan mint az új de attól még nem szar hogy nem gyári cuccok vannak benne
Hát az biztos ,hogy nagyon jó motor,de így nem tudom mi lesz...talán sose lesz nekem már :( Akkor még valami 250 2t crm be vagy kdx be gondolkozom,de azok meg ritkák rendszámosba...amúgy is alig van,úgy meg pláne...
most a ténérén 15-47 áttétel van, így nem lomha
persze akkor is 200kiló tehát nem kell azt elvárni tőle amit egy 120 kilós gép tud
pl legutóbbi túrán a 690es alig tudta tartani a tempóm a szerpentinen, pedig azért az jóval jobb motor

az xr4 meg mindenben jobb mint a drz(leszámítva a "parsztos erőt" , csak azt a kurva önindítót ne spórolták volna ki....akkor még mindig meglenne
Pegaso útra jó, 100körül már ezen is van szél, 120körül kezd zavaró lenni,de még 2 személlyel ilyenkor könnyen megy 1-2mm gázon! Viszont komolyabb terepre nem tudok menni vele elég kemény a telló,kicsi a rugóút(180-170mm),meg hát közel 200kg,bohóckodásra alkalmatlan! Amikor vettem volt xr is,de amit akkor hirdettek már mind a kettőnek fel volt újítva a blokkja,olyat nem akartam...
Hát én is 195cm vagyok meg 110kg...barátnőm is van vagy 65-70kg....tehát kettőnknek ezek szerint kicsi lenne,pedig tényleg a legideálisabb bohóckodós motor(erdőbe mászkálni fák között,falat mászni stb...)! Amúgy teljesítményre én úgy emlékszem vehemens volt az xr alulról jól ment,felül elhalt,de alulról jobb mint pl drz...tenéréhez képes milyen? Úgy értem ,hogy a tenéré lomhább nem? Lassabban gyorsul,nem húz úgy?
teljesen más a 2 gép minden része
pl az xr4-en 70 felé már elég jól fúj a szél 90 után már fárasztó(190magas vagyok meg elég dagadt) a ténérén 100 as tempóban még el lehet menni különösebb "szélkár" nélkül
egy 15:40es lánc áttétel mellett kényelmesen tartható a 110-120as utazó

az xr4 meg totál 1 személyes motor100kg max terhelhetőséggel és ha csak nem vagy egy 40 kilós gizda és akit viszel az is akkor fizikailag sem fértek el az ülésen(persze 10km elmenni fagyizni el lehet menni
ráadásul nekem az xr4 forgalmi szerint is csak 1 személyes volt
szóval avval nem kell menni túrázni vagy ha igen akkor egy kicsit fakírnak kell lenni
én lenyomtam vele nem egy 1500km túrát, de nem kívánom senkinek se még magamnak sem, pedig még gyorsan se mentünk.......
pakolni is jó szar az xr4-re főleg 2 ember cuccait.....
az xr4 az erdőn-mezőn hancúrozni amire jó gép
amúgy menni tud 140et is csak nem tudom meddig menne..... nekem 120nál már elég jól eszegette az olajat és a benzint is
Emlékeim szerint 140km/h a végsebessége ezért gondoltam,hogy kb 100-110körül tartósan is bírhatja!
Egy 400 as 1 hengeres motortól felejtsd el a 110 es utazót
Hali!

A tenere meg xr4 között nagy különbség van teljesítményben? Nem a papírforma érdekelne,hanem valóságban mi mennyire érezhető? Régóta nagy álmom a 400as,de valahogy sohasem azt vettem... Pegasom naggyából azt tudhatja mint egy tenere azért kérdezem,hogy mennyivel lehet gyengébb...régeb mentem többször is xr el,de a múltat nehéz felidézni,illetva hasonlítani! Két személlyel ami kb 170kg lehetne vele túrázni is néha? 110körüli utazót tudna,ha nagyobb motorokkal mennénk eggyütt? Köszi előre is!
Azért köszi,majd rendelek egy újat.
letakarítottam az alkatrészes polcom, de nem lett meg a búra
pedig olyan dolgokat találtam amiket azt sem tudtam hogy vannak
pl találtam egy xl600 lábtartót is
sziasztok, valakinek esetleg enduro gumi?
http://www.kepesmotor.hu/kross...
Igen 140 a vége de 120 tól kezdődik a piros.Normál használatba 100 fok körül elketyeg.Pont a duplájára forralják fel az olajat mint a vízhűtéses motorok.Minél forróbb az olaj annál inkább vékonyodik el és romlik a kenése szerintem,de attól függetlenül bírják ezek az öreg levegősök.