Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudod a menetet megjavítani? :D
Nem is próbáltam alkudozni, ez nem fér még bele akkor
Régen én is vidéken laktam,süket nem sok volt de hülye az rengeteg Egy családi háznál bérlem a garázst és nem akarom,hogy a szomszédok köpködjenek a tulajra azért mert reggel 9 kor túráztatom a vasat.
ennyivel jobb a vidék, nekem szinte nincs is szomszédom, aki meg van az vagy süket vagy hülye
Itt még volt rajta egy kis szivató is azért ilyen magas az alapjárat.Sokat nem akartam járatni mert sokkot kaptak volna a szomszédok.
kicsit sokat kap, de legalább nem égnek be a szelepei
Nincs baj a narancsal Jó gépeket csinál csupán csak jelzésnek szántam,hogy azért mert már nincs Honda attól még maradt a Japán motor még ha az éppen egy zöldség is de legalább nem egy szintetizátor gyártó cég motorja Rögtönöztem egy kis videót is.
http://youtu.be/tRS0ie_1QU0
Vannak szép himbák is eladók.Itt is látszik,hogy olajban nem volt hiány Szelepfedéllel együtt az ára a 4 himbának 25.000ft
Igen rugó,szelepek,szimeringekkel együtt.Grátiszként becsiszolom a szelepeket és összerakom.Nekem az már régóta nincs meg mert az csak a gyári veztengelyhez kell az automata deko hoz.Ebbe pedig Stage 1 es tuning veztengely volt amin nincs dekompresszor.
Itt van felül nézetből is.Nincs szétkopva a közepe,jó volt a motor kenése volt olajnyomás rendesen.
Szóval akkor adod hozzá a kompletten a szelepeket is(rugók+szimeringek) ?
Kell. Pár nap után hívlak(fizetés megérkezésekor azonnal kereslek, és megadom a címet ahova küldheted)
Apropó. Addig had kérdezzem meg, hogy volt benne valahol, legalábbis arra én nem emlékszem, mert nem én szedtem ki belőle, volt 1 kis méretű rugó(mint egy golyós tollban található) és egy rá illeszkedő valami kupak szerűség(hasonló, mint a golyóstoll nyomogatója.
Itt vannak a képek bocs a késésért.Jól látható a képeken is,hogy nincs megrepedve és a veztengely ahol felfekszik nincs szétkopva.A szelepszár szimeringek is még szinte újak kb 500 km van bennük.2 hónapja lettek berakva.A rugók is járnak hozzá csak a képek miatt szedtem szét.
mi baj van a naranccsal?
mert szerintem nem a motor hanem a felhasználó áll a hibák túlnyomó többsége mögött
Kapok képet?
Jó lesz ez majd figyeld csak Igaz,hogy nem Honda de legalább Made in Japan és nem répa színű öszteriches motor Tetszik,hogy baszott könnyű,szerintem érzésre könnyebb mint az xr 650r teljesítmény adatok szerint gyengébb valamivel de majd meglátjuk,hogy muzsikál
Ahojka
Van egy komplett Domi első futóművem,még talán fék is .Eladó vagy cserélhető zongorás XT 600 ugyan erre.
kawawaki
vetté von egy 650r xr 650 r-t
Nyugdíjba küldtem az öreg Hondát elfáradt már szegény.Egy kis vér frissítés gyanánt egy Kawasaki Klx 650r lett az utódja,ami vadabb és és könnyebb és ami lényeges,hogy van papírja.
holnap reggel fent lesz a kép róla ha tetszik akkor erre az email címre: hardamstaff@gmail.com ird meg a posta címet vagy ha pesten jársz átadhatom személyesen is.
Érdekel, már lassan 1 éve keressük :)
Mindkettőt add le a Méh-be.Most beállítom a telefont,hogy csütörtökön délelőtt jelenésem van Csepelen Köszi
gátrepedt hengerfej jó lehet bármire is?
mert ha nem, akkor kidobom a kukába
van mellé egy kicsit egérrágott vezérműtengely is
ja és az ember ismét megy csütörtökön
Ha érdekel a hengerfej akkor holnap dobok fel róla képet
ha ki tudod pumpálni a bontottból a munkahenger dugattyúját és jó akkor az a jobb választás
elég sok a rozsdás
Szelepekkel együtt.Veztengely nincs már meg.
Jobb oldali oldalidom ügyben is rám férne valami tipp.

Köszi