nekem ilyen van
elég jó annit módosítottam hogy a csavart kicseréltem hosszabbra és önzáró anya van rajta hogy be tudjam állítani rendesen a "feszességét"
a sok csukogatástól elég jól megkopott már
nemrég elgörbült a menetes része mert nekidöntöttem a garázs polcának a ténérét aztán ez fogta meg, de sima eséseket rengeteget bírt, idén jó sokat hemperegtem vele mind túlélte
kicsit játszani kell vele felhelyezésnél hogy ha becsukod mindkettőt ne érjen össze tehát nem lesz 100%-ban szimertikus
Érdeklődnék,hogy mi a véleményetek ezekről a behajthatós enduró tükrökről Mert szeretnék venni csak nem igazán tudok róla semmit Esetleg ha lenne valakinek eladó az is érdekelhet.
ha 1-2 rúgásra indul hidegen és nem füstöl-kopog akkor jó lesz az
én nem tudok konstrukciós hibáról, csak felhasználói hibák lehetnek pl lengőkar-himba csapágyak berohadva a sok magasnyomású mosástól de ez kb minden gépen ilyen lehet
indexnek a helye(kapcsoló-vezeték) megvan, enyémen nem volt rajta, gyárilag nem tudom rajta van-e
ez a kezdők baja
a motorozás sosem biztonságos, a lábletétel helyett a gázt kell húzni
a videóim között van egy kis részlet a nej+xr4-ről előtte kb 50km távot ment vele
amúgy kb az összes endúró motor hasonló ülésmagasságú
az xt225 ami lég alacsony dr250esen állítható a magasság
a beta alp is alacsonyabb, de elkeserítően szar futómű van alatta
Köszönöm szépen az eddigi hozzászólásokat. Szóval, akkor azt mondjátok xr 400 a nyerő. Vásárlásnál van valami, amire különös gondot kell fordítani ennél a típusnál (konstrukciós hiba, stb...)? A xr 400-on gyárilag van irányjelző, illetve km óra?
Asszony se sokkal magasabb aztán elég jól ment vele
1 centi plusz a kutya csonton aztán egész alacsony lesz
De miután megszokott rajta úgy is vissza fogja emelnot
Ez egy sima 180 forintos lm7812 stab ic némi kábel tuning után
Bár nem tudom most fejből hogy az lm 0,5amper vagy 1
A világítás + fék lámpa megoldható egy plusz ellenállás beiktatásával 1 leddel is
Mondjuk akkor inkább már megcsinálnám 1 cree leddel stab ic van 5-6 voltos is
szerintem az miatt van,hogy több áramot ad neki a motor mint kéne.Most mértem a Kawán 14,4 volt-ot ad a a lámpáknak alapjáraton,gondolom fordulaton se ad többet nagyon.Létezik valami kis szabályzó cucc ledes világításhoz szokták bekötni,ami visszafolytja 12 volt ra.Azzal lehet jó lenne
Ez a hátsó izzó kiégés a 650 re is jellemző. Elég idegesítő, van hogy fél órát nem bír ki. Valami megoldás jó lenne rá. Előző tulaj valami ledes izzót rakott bele, de ha be volt kapcsolva a világítás nem működött a féklámpa.
Hello!
Nem tudja esetleg valaki az XR650 kormánycsapágy méreteit számát? Vagy ne is próbálkozzak itthon hanem egyenesen rendeljek Angliából vagy az USA-ból egy szettet? Melyik márka a jó(Proy, Pivot works stb)?
nem sok ló van benne de ellenben jó kis nyomatékos blokk
szervíz:
1000km olajcsere, de ha nem forgatod nagyon kibír akár 2 ezret is
sima ásványi olaj is jó bele
szelepek nem lapkásak, légszűrő szivacs szóval sok gond-költség nincs vele
nekem olyan 80 ezer felé kezdett el erősebben füstölni, de még akkor is jól indult-ment
hátsó lámpában az izzó hajlamos sűrűn kiégni
Én ilyen 4-6 napokat használnám évente
A huskyval nem mer menni