Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább csináljátok meg az olajszivattyút és rendesen cseréljetek olajat
Nekem az xr4-ben 80ezer volt amikor eladtam és jó volt az olajzás
Rendesen mérhető nyomást csak az olajszűrőházból tudna produkálni a motor,mert ha a szelepfedélnél próbálnál rákötni ott már meleg olajnál nagyon minimális az olajnyomás,mint ahogy a videón is látszik pedig a videón lévő klx nél még az olaj sem melegedett fel mivel csak próbára indították be.
http://youtu.be/_tTNmyiQ_cc
Semmi gond,majd írj rám ha elérhető vagy
Szeretnék majd XR400 motoromra valamilyen olajnyomás mérő órát/gombát szerelni mert voltak olajazási gondjaim. Szerintetek hova tudnám tenni az értékelőjét?
Elfelejtettem a fészbukot....
Megjött az lc4 első láb azzán azzal szórakoztam
Telefon meg még mindig nem jó hozzá
Néha összenyomom 0,5-re
Amikor durrog vissza akkor mindenképp csere lesz
Ojje. A gáz. De akkor valamit jól csinalsz ha meg mindig megy csere nelkül.
gázos szerelő javasolja mert a gáz valamilyen....tököm tudja
mondjuk az opelba 4 gyertya kettőezer párszáz...a motorba meg 1 gyertya majdnem ennyi és ngk-ngk
Há milyenautodvanneked hogy 15 000 ként gyertyát kell cserelni.
Én se szeretnék benne gyertyát cserélgetni mert a tankot is le kell venni hozzá.Úgy vagyok vele,hogy talán az iridiumos kicsit üzembiztosabb.
Semmivel nem jobb a szikra csak gondozás mentesebb később kell cserélni állítani
Pl egy sportgépnél sok 10 perc kell mire hozzáférsz. Nekem meg 3 csavar és kényelmesen hozzáférsz nem olyan idióta pozíció mint a japánoknál
1-2 ezer ft os különbségért megéri,mert így az van a tudatomba,hogy legjobbat kapta
Egy sportgépnél megéri de én 10 év alatt sem megyek annyit hogy vissza jöjjön az ára
A ténérébe is betettem az újat és nem láttam azóta...
Mondjuk a kocsiban is húzom a cserét mert 15 ezer után kellene aztán van benne vagy 80
Én denso-t vettem a Klx be amibe ugyanaz kell mint a hondákba Dpr8ea9 aminek a denso-s váltója x24epr-u9 csak én ennek az iridiumos változatát vettem 3500 ft ért ami Denso Ix24 et
Az xr4 gyertya menne a ktm be
Csak a denso jelölési rendszert nem találtam
A tenere ugyanez csak 7es hőérték azt nem merem beletenni nehogy elolvadjon
Faca denso gyertya csak jobb mint az ngk...
Hondában jobban muzsikált
Itt leírja a jelölések jelentését http://motoroswebaruhaz.hu/spd... a Z speciális konstrukciót jelent de szerintem a sima dpr8ea9 is ugyan olyan jó lehet az xr 400 ba.
Fel van írva valahová de nem találom...
Amúgy mi a különbség? Az eleje ugyanaz nagy eltérés nem lehet
Dpr8Z de ezt tudnod kéne
az xr4 be milyen gyertya kellett? ngk dpr8ea-9 ?

1,3 milla egy drz-ért
ennyiért ócsán van egy 690r ami azért sokkal jobb vétel és még egy kicsit fiatalabb is
ezek egyszerűen nem eladóak
lehet fel is teszem az lc4-et 1,2 milláért alku nélkül
Ini azért ez is "jó" áron van!!!

http://www.jofogas.hu/bekes/Suzuki_Drz_400_SM_44818187.htm?first=1
Hidd el van pénz,elviszik!!
Lehet elvitték... Van hülye sok
620 vagy ilyesmi ára volt olasz papírral
Nem tudom hogy alakult ez ki 2-3 éve még a többség épeszű áron hirdette
Azt nem láttam,de kezdem azt hinni,hogy van valami a levegőbe Vagy talán valami nagyon komoly cuccot szívnak itt egyre többen Azért arra kíváncsi lennék,hogy ezekre az árakra akad jelentkező is?
A Gerecse dr350 600ért visz mindent