ne is idegesíts baszki.........
nem sok minden választ el attól hogy vegyek inkább egy terepjárót
ismerős nemrég vett egy v8as 5.2es szörnyet az azért odabasz a talajnak
aztán valami 600 pénz volt.....
800 pénzért meg olyan foshalom lc4-et árulnak hogy nekem nem volna pofám többet kérni érte mint a ténéréért
Ini,ha már motort akarsz venni akkor eladásra kínálom a magyar papírokkal rendelkező,friss műszakis 2001 es évjáratú makulátlan állapotú kevés kilóméteres bontatlan blokkal Kawasaki Klx 650r- motorkerékpáromat.Baráti áron alku nélkül 1.5 milló ft ért Az árát a mostani piaci árakhoz kalkuláltam
Nekem stage 1 es tuning tengelyem volt azon gyárilag nincs deko.A gyári tengelynél egy csövet esztergálnak a dekó helyére és nem megy el a nyomás vagy olyant is láttam már,hogy behegesztették a deko alatti olajzó lyukat.
Szevasztok Skacok! Csak egy kérdésem lenne,a minap olvastam eladó xl 600 az olajat eszi,aksi nincs a gumik szarok,az ára csúcs na most egy full motor generál mennyi egy ilyen gépnél a leg rosszabbat feltételezve?
pecához van mindenem, mert nem halat fogni akarok csak horgászni, azt meg bármilyen eszközzel lehet ;)
múlt évben még új damilt is vettem szóval el vagyok látva 5-6 évig mindennel
Az új pszichoaktív anyagok,esetleg kristály vagy gomba,ezek a menők manapság,és lehet hogy ide vezetnek,bebolondulsz tőle,és még normális árat sem tudsz megállapítani.Fel kell hívni és megkérdezni hogy mennyit enged a feléből. Nem jobb a peca sem Ini,az is drága,ha normálisan belefogsz,és természetes vízen már nem olyan az élmény mint 10-15 éve,a műtóra meg járjon az aki panelba lakik.A pazazz kormányra meg én sem tudok jót mondani,a 28 ast már nem mertem kipróbálni,mert a 22 es biliacélból volt.A gyári kormányom 1 esést bírt a pazazz 2 őt,Aztán 28 renthalt vettem és,ez bírja.
Hát nekem volt pazzaz kormányom a 28 mm es,én arra rosszat nem tudok mondani.Párszor oda csaptam a földhöz vele a domi ami azért nem 100 kg os motor és még mindig tökéletes a Mocis használja tovább de nem hiszem,hogy komolyabb gondja lesz vele.Hozzáteszem,hogy kb 3000 ft ért vettem használtan.
Jelenleg ami rendszámos minimum 250es enduró mind 300felett kezdődik árban! De egy rendszámos 250kdx,crm is közelíti a 400ezret! Meg nem is nagy sajnos a választék!
Ez van én drz-t szerettem volna fél éve 600-650ig nézegettem de rendszámnélküli,többnyire E-s ek voltak lelakott állapotban ennyiért! 800e az ami vállalható állapotú, így kompromisszumok árán vettem egy 2004es 25e km es 650es pegasot ami terepre nem annyira fasza....de ez van...Tesóm 650é adta el kb 5éve a szintém 2004es hibátlan drz jét,akkor volt 7éves! Felmentek az árak nem kicsit,megéri motorba befektetni
egy hoki endúróért szívesen adnék 200 esetleg 250 ezret, vagy ha tényleg minden része 110%os akár 300ig is elmennék, de akkor ne kelljen rá költeni 1 forintot sem pár évig
de egy ingadozó alapjáratú akármilyen állapotú olajszivattyús, valamilyen állapotú blokkos ős pöcsköszörűért csak nem ad ki az ember majd 500 pénzt
aztán aki pazzaz kormányt vesz az bármi másra is képes ám , haver bordával elgörbítette úgy hogy el sem esett csak ráesett egy ugrató után egy szál pólóban
Hmmm... micsoda patika kis gépe van a Szilvikének Ne törödj az áráva Ini,majd mikor lemész személyesen és a kezébe adod a bihari mocskost akkor mindjárt engedni fog az árából vagy 150.000 et
nem sok minden választ el attól hogy vegyek inkább egy terepjárót
ismerős nemrég vett egy v8as 5.2es szörnyet az azért odabasz a talajnak
aztán valami 600 pénz volt.....
800 pénzért meg olyan foshalom lc4-et árulnak hogy nekem nem volna pofám többet kérni érte mint a ténéréért