megvenném én is egyből de még nem tudom hogy mit
tt600 volt a cél, egy darab sincs,utána lc4,itt az árak az egekben(szürke blokkos egy sincs)
szóval csak esz az ideg
Te aztán tudsz variálni a motor vételen Nekem ez nem szokott tartani 2 napnál tovább.A mostani motorvásárlásnál is így volt pénteken kinéztem egy papíros domit szombaton elmentem megnéztem.Nem tetszett.Másnap kinéztem a klx et hétfőn elmentem megnéztem aztán megvettem.Ennyi
az xr4 től nem is kell erősebb
ha abba a kurva motorba lett volna villanyos indító még mindig meglenne, avval tudtam a legfaszábbakat motorozni erdélyben
avval tök nyugiba motoroztam, a huskyval örökös küzdelem volt az élet, mindig le akart dobni a hátáról
egy lc4 640 a terv, esetleg egy tt600...... sajna nemigen van 18as kerekű önindítós, 150-160 kiló körüli motor sok
tartósság nekem nemigen szempont a huskyval mentem 3 év alatt vagy 60 órát, a ténérével sem megyek sokat mert egyből elzsibbad a kezem
azért is mókoltam össze a másik oldali gázt avval már kb elvoltam
Ini mi van veled?Elment a Husky,most hirdeted a Tenerét.Nem kérdezem,mert gondolom te sem tudod mi lesz még helyette csak nézegetsz és ámulsz az árakon,gondolom 1 lesz a kettő helyett kompromisszumokkal.Nincs egyszerű dolgod,nem értem én sem mi folyik a motorpiacon, mindenki aranyáron méri még a leglelakottabb gépet is,elképesztő mik vannak.Nyáron én is cserén gondolkoztam(egy jobbat,fiatalabbat,főleg könnyebbet,izmosabbat).De ez mind a tartósság rovására menne az én véleményem szerint.Az őszi Erdélyi túra viszont megerősített,marad minden a régiben,(marad a súly,a buta futómű,és a tartós megbízhatóság)bőven elég nekem amit ez tud,és inkább maradok a megszokottnál,az összes rossz tulajdonsága ellenére minthogy eladjam a biztosat,és vegyek marha drágán egy "zsákbamacskát" amire kitudja mennyi rámenne mire patent lenne.Látom milyen típusokat nézegetsz, az az igazság én is jobban vonzódom ezekhez a klasszikusokhoz,a mai motorok nem tetszenek,és túl kényesek,nem bízom bennük.
Indítható.Nekem se volt benne deko és tudtam indítani,viszont érdemes akkor egy nagyobb kapacitású,nagyobb indító áramut bele rakni,Indítja a gyári akksival is csak nem bír vele sokat tekertetni ha valami gond van az indítással.Létezik a Banner-nek egy 11,5 amperos 230 as indítóáramu akksija ami méretbe passzól a domiba kb 16 rugó az ára én azt raknám be.
Szerintetek honda Nx 650 auto decompressor nélkül indítható önindítóval ? Csak mert igen drága a felújítása, esetleg kiszedném belőle .Azért gondolom mert az önindítós xl 600 ban ilyen nincs.
tiszta agyrám ami van, leütütt drz 6-700 ért lc4 7-800ért
de egy szaros xt600 is vagy 5 kiló a hirdetett ár
aztán a 300 ezres ténérémre akarnak alkudni? pedig ettől épeszűbb ajánlat nem sok van a neten
Idén rengeteg a hülye Nem tudom miért van ez,hogy irreálisan magasak lettek a motor árak még az ilyen 20+ éves olajkályhák is elvetemült áron mennek.Hétfőn meg van a rendszám a Kawára lehet meghirdetem 1,5 millióért mégis csak egy 2001 es motor és még ráadásul vízhűtéses is
mert a hondához lehet kapni akatrészt
tt600 volt a cél, egy darab sincs,utána lc4,itt az árak az egekben(szürke blokkos egy sincs)
szóval csak esz az ideg
monduk egy hoki s-es drz se lenne rossz fagyizni járni
amúgy haver akarna valami olcsó erdélybe járót venni amit lehet ütni vágni
ha abba a kurva motorba lett volna villanyos indító még mindig meglenne, avval tudtam a legfaszábbakat motorozni erdélyben
avval tök nyugiba motoroztam, a huskyval örökös küzdelem volt az élet, mindig le akart dobni a hátáról
http://www.kepesmotor.hu/honda...
a blokk a cfr honda?
tartósság nekem nemigen szempont a huskyval mentem 3 év alatt vagy 60 órát, a ténérével sem megyek sokat mert egyből elzsibbad a kezem
azért is mókoltam össze a másik oldali gázt avval már kb elvoltam
de egy szaros xt600 is vagy 5 kiló a hirdetett ár
aztán a 300 ezres ténérémre akarnak alkudni? pedig ettől épeszűbb ajánlat nem sok van a neten
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_xr_650_l-9761631