Olyan olajokkal én inkább nem játszok, magas fordulaton pörög és nemkapna akkora kenést egy ásványival. A fél meg hááát nem kisérletezek inkább. Lehet kiprobálok másik olajat, meg egy szerelő aztán olcsóbban megúszom :D
A teljesen szintetikus olajat könnyebben megeszegetik ezek a léghűtéses vasak.Tegyél bele valami vastagabb olajat félszintetikus 10w-40 est (csak ne 5100 as motult)vagy 20w-50 es ásványit azzal biztos csökkenni fog az olaj fogyasztás.
Sajnos melegen is megszoktam nézni 1-2x mikor már mentem vele 30km most így saccra mondtam egy távot. Akkor most mire lehet gyanakodni? Mert kompresszió van benne bőven, több mint a haveroméba..ezért sem értem mi okozhatja?
Menni kell vele kb 5- 10 km-és utána rögtön megnézni az olajszintet mert alapjáraton nem tudja úgy feldolgozni az olajat a vázba.Ha úgy se jó az olajszint akkor bizony eszegeti az olajat.
Sziasztok!
Adott egy 05` XR 400. Az lenne kérdésem felétek, hogy ha x km-e volt olaj csere, szűrő de még bőven mehet az olaj cseréig(max 500km lehet benne) és a kelleténél még több olaj is lett bele öntve 2L Castrol full szintetik, akkor miért mutatja a nivó, hogy alig van benne és már nem szép az olaj szine, hanem inkább a feketés? Nem köpi a füstöt, szépen megy ahogy kell csak azért zavar mert nem szeretnék nagyobb bajt. Havernak is dettó a motor és ő ezt nem tapasztalta. Ötlet?
köszi :)
Eladó a képen látható Honda Dominátor 650 motorkerékpár.
Eladás oka, hogy a garázst már más motor birtokolja.
Extraként tartalmaz alumerevítős kézvédőt, alumerevítős kormányt, Honda Xr tank, ülés és kipufogó leömlő, Suzuki Rmz sárvédő, Yamaha Yzf Titán kipufogó.
Motorja nagyon szépen jár, rúgásra indul, olajfolyás mentes (berúgós és önindítós), futóműből nem folyik az olaj.
Lánc lánckerék jó állapotú!
Nekem nem javult meg tőle. És szerintem ahogy benyomod ezt a szart vagy a műanyag kis horgot amit otthon vágsz akár pet palackból akár mondjuk fényképező filmből simán betolod vele a dzsuvát is az olajba. Nincs a telómba 15 óra sem, csika óta. Tehát inkább tisztítom a telószárat az a biztos. Nem tart semeddig letörölni egy zsepivel.
nem lesz kuka az a szimering... csak addig folyik amíg ki nem takarítod
persze ha van egy 15 éves motor az eredeti szimeringgel akkor lehet nem sokat ér a takarítás mert a sok sár meg a kopadék már szétzabált mindent
én mostanában a 20 órát sem várom meg az olajjal aztán kiöntöm motorozások után meg tekerek egyet a pet csíkkal mindig van egy minimális kis por amit kiszed
van ilyen gyárilag is avval nem kell ennyit kínlódni: http://www.aunergyor.hu/cross-...
Ha intenzíven motorozol sárban felmelegszik az elsőteló. Amikor megáltok pihenni szépen rászárad a sár a melegtől. Aztán megint elindulsz az eső huplinál meg kukázza is a simmeringet. Tehát nem szabad megállni. Ez a műanyag csík meg nem sok lófaszt ért. Legalább is nekem. Szóval ha sokat sarazol teloharisnya vagy pucold a becsúszószárat sűrűn.
Megírtam nekik..hogy örülhetnek nekem :-) de szerintem nem csak a több százezres megrendelésekre kell ugrani hanem az egyszerű ember baját is orvosolni kell :-)
Motor Power GASKET a neve a tömítéskészletnek és Győrben rendeltem. http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Fingom sincs milyen minőség, de elég sok minden van benne :-)
Szóval tudja valaki ennek az O gyűrűnek a méretét? Vagy tegyek rá olyat amilyet találok :-)
teljesen jó lesz
én minden sáros menet után kitakarítom, egyszer folyt egy kicsit és elmúlt
mondjuk csak annyira hogy látszódott egy halvány karika a száron ameddig lenyomtad az elejét
ha belegondolsz egy szivattyúban többezerszer ennyit kap a szimering mire elkopik pedig ott nincs olaj ami keni
Köszi A helyzet az,hogy kb 800 km-t mentem vele mióta kicseréltem a szimeringet és az olajat és nem is volt vele gond eddig de itt a túrán nagy volt a dagonyázás és 3. napra az egyik szár elkezdte kicsit könnyezni az olajat.Kitakarítom aztán meglátjuk mi lesz.
Üdv!...
Kérdés.. ha Xr 400-ba nagyobb a főfuvóka, és sportdob kerül rá..ezzel az összetétellel, hogy kell változtatni a karbi beállításokon... szerintem nem indul olyan jól, és a hirtelen gázadást nem veszi jól.....de amugy megy mint a barom... ... mi tehető ilyenkor?...
Én tettem de nem azért mert így nem fog folyni hanem hogy ne keményedik fel
Takaritsd ki sáros menet után a szimeringeket aztán nem fog folyni
YouTube keress rá a pet palackos módszerre
Érdemes légtelenítő szelepet rakni az első telóra?Mert azt mondják,hogy legtöbbször az baszik ki a szimeringel és az miatt nyomjáj ezek a forditott telók az olajat,mert a a felgyülemlett gázok miatt túlnyomásos lesz.
Adott egy 05` XR 400. Az lenne kérdésem felétek, hogy ha x km-e volt olaj csere, szűrő de még bőven mehet az olaj cseréig(max 500km lehet benne) és a kelleténél még több olaj is lett bele öntve 2L Castrol full szintetik, akkor miért mutatja a nivó, hogy alig van benne és már nem szép az olaj szine, hanem inkább a feketés? Nem köpi a füstöt, szépen megy ahogy kell csak azért zavar mert nem szeretnék nagyobb bajt. Havernak is dettó a motor és ő ezt nem tapasztalta. Ötlet?
köszi :)
Eladás oka, hogy a garázst már más motor birtokolja.
Extraként tartalmaz alumerevítős kézvédőt, alumerevítős kormányt, Honda Xr tank, ülés és kipufogó leömlő, Suzuki Rmz sárvédő, Yamaha Yzf Titán kipufogó.
Motorja nagyon szépen jár, rúgásra indul, olajfolyás mentes (berúgós és önindítós), futóműből nem folyik az olaj.
Lánc lánckerék jó állapotú!
persze ha van egy 15 éves motor az eredeti szimeringgel akkor lehet nem sokat ér a takarítás mert a sok sár meg a kopadék már szétzabált mindent
én mostanában a 20 órát sem várom meg az olajjal aztán kiöntöm motorozások után meg tekerek egyet a pet csíkkal mindig van egy minimális kis por amit kiszed
van ilyen gyárilag is avval nem kell ennyit kínlódni:
http://www.aunergyor.hu/cross-...
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Fingom sincs milyen minőség, de elég sok minden van benne :-)
Szóval tudja valaki ennek az O gyűrűnek a méretét? Vagy tegyek rá olyat amilyet találok :-)
én minden sáros menet után kitakarítom, egyszer folyt egy kicsit és elmúlt
mondjuk csak annyira hogy látszódott egy halvány karika a száron ameddig lenyomtad az elejét
ha belegondolsz egy szivattyúban többezerszer ennyit kap a szimering mire elkopik pedig ott nincs olaj ami keni
Remélem jó, ezt a telefont nem tudom megszokni
Pet palack csík is jó
Kérdés.. ha Xr 400-ba nagyobb a főfuvóka, és sportdob kerül rá..ezzel az összetétellel, hogy kell változtatni a karbi beállításokon... szerintem nem indul olyan jól, és a hirtelen gázadást nem veszi jól.....de amugy megy mint a barom... ... mi tehető ilyenkor?...
Takaritsd ki sáros menet után a szimeringeket aztán nem fog folyni
YouTube keress rá a pet palackos módszerre
Csapágy bolt mezőgazdasági gépek áruló bolt stb
Vagy a neten rendelsz