Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor E09...Bár az nem fog akkorát...
amúgy a gépkönyv max 100 kg terhelést ír az xr4-hez
én 190magassággal és kb 130 kilóval használtam, teljesen optimális volt
Nem szeretem a C02-t,mert mikor még nagy rajta a bütyök száraz talajon vándorol a hátulja.
C02 és hadszóljon!
A Domi lengőkarba nem megy bele a 18-as kerék...Próbáltam.Ha leghátra tolom a kereket,akkor is beleér elől a gumi a lengőkarba.Esetleg valami virsli gumival férne csak el...
Sziasztok!

Haverom szemezik egy XR400R-el.
Kérdésem, az ő méreteihez 200cm magas és 135-140kg nem lennének túl alul méretezettek a teleszkópok és a hátsó rugós tag?

Gábor
Amúgy nem tartana sokba berakni egy 18 as kereket,volna is most egy kilátásba csak baszottul nincs kedvem vele foglalkozni a beszerelésével.Inkább veszek egy új 17 es nagy bütykü cross guminak csúfolt valamit aztán hobby motorozásra bőven megfelel.
fene tudja
egy xl600 és egy xt600 nem áll túl messze egymástól
mondjuk az xt mindenképp szebb
bár abban igazad van hogy a többi 17es már fagyizós endúró
amúgy volt a régi ténérémen full cross gumi volt elöl-hátul és simán bírta a 2 mázsát
elöl a mostanin is az van mindig
Nem rossz gondolat,de sajnos messze áll a valóságtól Azért nem gyártanak kimondott cross gumit 17 esbe ami sárba jó lenne mert azok az endurók amik 17 es kerékkel vannak szerelve nem kimondottan terepre vannak tervezve,hanem nagyobb százalékba közúti használatra és mivel ezeknek a súlyuk is meg közelíti a 2 mázsát vagy van ami felette is van így egy laza talajra való cross gumi vegyes használatba nagyon rövid életű lenne.
Michelin T63
azért nem csinálnak mert van párszáz(esetleg ezer) csóró aki venne évi 1-2 gumit, persze nem újonnan mert úgy drága csak olyan 80-90%-ost féláron
szóval elég minimális a kereslet ezekre
Sajnos ez nem az, akkor már nem hírdetném 2 hete! Nagyon kapósak a 17-es bütykös gumik! Nem értem amúgy hogy miért nem csinál minden márka 17-es krossz gumit, pedig szerintem lenne rá kereslet, mert olcsó okmányok nélküli enduró annyi van mint égen a csillag és a 80%-uk terepen használja! Na meg a lényeg, rengeteg xl, dr,klr, xt, etx ,stb és ezek mind 17-es kerekeken gurulnak, és azért az ember nem fogja átfűzetni az ember a gépét hogy találjon a terepviszonyokhoz megfelelő abroncsot! Nemrég egy ilyet adtam el én marha, mert nem gondoltam volna hogy lesz egy idősebb nagy endúróm valamikor! 14-be úgy elvitték mint a cukrot!
Bocs de én azt hittem az a fajta cross gumi ami itt a linken látható.Mert nekem ezt adta ki a tipus számok alapján
Hello masteron1 itt van pár kép róla! Most hirtelen nem tudom hány éves gumi, motor mellé kaptam, de én utcait használok nem raktam fel!
Más is dicsérte,ha nem tudnak Pirrelit szerezni akkor megveszem a Deestone-t
havernak az a deestone volt elég jó volt még latyakos hóban is
egy kicsit vékonyka de jó olyan 110esnek felel meg kb
ahol én szenvedtem a kopott 6 dayssal ott simán elment az új deestone gumival
Amúgy készülök az őszi sárosabb lazább talajra ezért előre egy új Mitas c11 et rendeltem,hátra is új gumi menne Pirelli scorpion mx 110/90-17 (ha tudnak szerezni) vagy pedig egy Deestone 982 4,60-17
a dt-vel kifejezetten kedveltem a disznólkodást, sokszor még a gyerek is hátul volt mi meg mentünk olyan vizekbe hogy a blokk full víz alatt volt
még az xr4 is elég jó volt, a huskyval én sem szeretem mert nem tud lassan menni aztán fülig saras vagyok
meg annak nem zárt a légszűrőbox és ha nagy a víz be tud folyni lassú menetnél
A sár a disznóknak való Én attól nem érzem jól magam,hogy csurom sár és víz vagyok
látom a sarat még mindig kerülöd
Erről lenne kép? Heidenau M/C 68T 120/90-17 70%-os 4 ezer
Jól van majd rá nézek
Az üzeneted az Egyéb mappába fog kerülni, mert nem vagy vele kapcsolatban a Facebookon
na ott keresd az üzenetem
bár most nem leszek egy ideig gépközelben festem a fürdőszobát, nagy kínnal megszáradt az előző réteg
kb a fasz kivan evvel az itthon melóval
Írj egy nevet s meg kereslek