Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eladó új alkatrészek
-prox hajtókar
-4db szelephimba
-tömítéskészlet
-dugó
-veztengely
-vezlánc
-4liter repsol 15w50 olaj
-fötengelycsapágyak
xr 600-hoz vagy más tipushoz
Haveromnak eladó lesz a gépe!
Másfél éve tulajdonunkba van, remekül szolgált a gép, viszont le lett cserélve egy fiatalabbra.
Honda Dominátorról lenne szó ami 24 e km-nél át lett alakítva.
Azóta 2-3 e km-ert ment.
Motorja bontatlan, olajfolyásmentes, rúgásra egyből indul, nem zörög nem csattog, és nem akar szétesni.
Amit meg lehet esetleg említeni :
- Alumerevítős kormány
-alumerevítős kézvédő
-xr leömlő
-Titán kipufogó
-rmz sárvédő
-xr tank és ülés
(van tankmatrica is, csak még nincs fent)
Akkumulátora csereérett.

Ára 280 e ft
Kíváncsi vagyok kanyarban hogy viselkedik meg hogy az oldalsó bütykök fognak-e rendesen!
Merre mentek?
Köszi!Elől egy új Mitas C11 van.
Elég vadul néz ki a verda ezekkel a gumikkal! :) Elől milyen gumid van?
Készen a túrára Csütörtökön indulás 3 napra.
Eladók az alábbiak!
Heidenau M/C 68T 120/90-17 70%-os 3 ezer
Michelin Anakee 120/90-17 70%-os 4 ezer
Michelin Anakee 90/90-21 95%-os 4 ezer!
Az árak fixek! Postázni tudok!
Itt Pl 12500 ft az új ;)
Mitas C02
Csak a Mitas CO2
Persze nem 22 ezerért ...
Köszi szépen itt találtam olcsóbban! :P
http://www.kekhold.hu/?page=we...
Itt is van,de tudom még ajánlani ezt a gumit állítólag 1 héten belül megszerzik.
Ezzel a gumival még nincs tapasztalatom mert majd csak csütörtökön kezdem el használni vele a motort.Viszont ami régebben fent volt a motoromon pirelli mt 16 az teljesen ugyan ez mint a vee rubber és a pirrellit nagyon szerettem.innen vettem de akkor még csak 16.000ft volt most jól felbaszták az árát egy hét alatt
Szevasztok esetleg tudnátok mondani pár márkát és infót mondani első gumikról, nekem erdei sáros faleveles talajra kellene főleg! Meg ami még esetleg lényeg lehet 150kg-os Suzuki dr 600-ra kellene, vagy a gumiknál a súly nem számít? Eddig nem kellett vele foglalkoznom mert 120 kg alatti verseny endúróim voltak!
masteron1 szeretném megkérdezni hogy hol vetted a hátsó gumit és van-e már hasznos infód vele kapcsolatban! Köszi!
XR 600 - 400 at keresek!
Az hasonlit a 952 re ha jól látom. Hát,itt az alföldi ragadós az szereti.
nekem most c11 van fent, de eddig még sarat nemigen látott szóval nem tudom hogy tisztul
Nekem most Dunlop 952 van a xr 650 esen, azért szeretem mert nagyon tartós,alig kopik,elsö gumin 4000 km után minimális legömbölyödés látszik a bütykök élén. Hátul legutóbb egy defekt miatt kellett cserélni,valami szerte szét hasgatta a belsejét,minta volt még ,kb fele ,4000 km után,pedig van aszfalt is. Az elsö gumi mintázat miatt próbálnék mást is,mert a 952 esen kevésnek találom a bütyöktávolságot, néha mint egy uthenger ugy néz ki az eleje a felszedett ganétol.
jó az sárban is csak le kell engedni
én olyan 0,4-0,6 barral jártam vele
de még aszfalton is elvoltam a 0,6-al igaz aki mögöttem jött az csak nézett nagyokat mert a szerpentinen majd leesett a felniről
persze nem krossz gumi 2 centis bütykökkel ez igaz, de egy teljesen vállalható kompromisszum, sajnos elég drágán pár éve még "csak" 16-18 ezer volt
70-80%-os volt és pikk-pakk megette az XR..Lehet más évben készült vagy nem tudom..ezeknek is van ilyen gyártási év vagy mi..Csak erre tudok gondolni.De hamar lekoptattam az biztos.1 napos túrát mentem vele meg egyedül pár 100km-t nagyjából 3-400km után kuka volt.Még megakartam fordítani,de semmi értelme nem lett volna.Marha idegesítő volt,hogy húztad neki egyenesbe de nem ment.Sárba sem ért ám semmit..(24eft-ot nem ér ha újonnan veszi az ember.Inkább 2xAC10)
Talán az AC 10 még jobb is sárba mint a CO2 mert gondolom én a nagyobb távolságra elhelyezett bütykök hamarabb,könnyebben tisztulnak.
Ezzel tisztába vagyok Szemtanúja voltam pár atrakciódnak
gyors lekopott a 6 napos?
nekem 2 erdélyi túrát simán bírt az újszerű 70-80% kb 3000km legalább fele aszfalt
de a 4-5mm-re lekopottak is simán kibírtak egy ilyen 1000-1500 km túrát
és mindezt a 2 mázsás ténérével
az első gumiknak van egy olyan szokásuk hogy letörik a szélső bütyök, de attól még kb jó de előre én sem veszek már
amúgy ami alig kopik nem feltétlen jó, esőben aszfalton jókat lehet perecelni, a 6 napos meg kurva jó esőben

bár most elkurvultam mert a huskyra c10 került, de csak az ára miatt mert majd fele volt mint a 6 napos, a ténérére meg van pár garnitúra, akinek ilyen van attól mindtől elkéregetem amikor ki akarná dobni, nekem az még egy túrát kibír
a fő mintha 162 lenne, az alapjáratit nem tudom
volt kinyomtatott javítási útmutatóm de sehol sem találom
esetleg ha ismered a hartai szerelőt akkor kérdezd meg tőle, az full precíz emberke mindent jegyzetel nála volt már a motorom anno
én egy kicsit becsuktam a kipufogót utána kb 145 lett a jó méret
Nekem volt fent AC10,de már nagyon kopott volt.Az oldalsó bütykök még megvoltak,de a közepe már nagy 0 volt.De az összetétele a guminak szerintem jó,nem repedtek a bütykök meg semmi..Ha veszek akkor én is azt vagy Co2.
Itt ajánlotta Ini a Metzeller 6 days extreme-t de nem vált be.Felraktam mentem vele pár 100 km-t és annyi volt neki.Kopott nagyon.Aszfalton is megyek a géppel,de azt nem hiszem,hogy 2 km-t nem bír ki.Már pedig törtek le róla a bütykök meg semmi tapadása nem volt már.Ez annak jó aki 1-1 versenyt használja azt kész.Vegyes használatra meg erre a motorra nem jó.Még van egy 80%-os de lehet inkább eladom..Most Mitas co2 van fent kissé már kopott de 1000x jobb mint a 6 days.Mióta fent van alig kopott,tapadás ugyan olyan jó és nem engedi elmászkálni a gépet kanyarba.Egy nagy baja van,hogy a haverom volt az előző tulaja és ő neki is vonzotta a kutyákat! Sajnos ez nálam is előjött....