Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hívtalak már ezerszer mégsem jöttél.....
most meg árulom a vasat szóval nem akarok kormányt görbíteni
de ha tavaszig nem viszik el akkor majd hívlak még
Engem az se érdekel,ha Verhovinával csapatsz az erdőbe,nincs itt márka hűség.Legyen téma az a lényeg
Jelentem én minden 7 végén megyek.. de mivel már osztrák szarom van azóta nem merek feltölteni képet nehogy megkövezzetek
Felénk is ez a probléma,nincs csapat. Pedig volt. Egyedül meg unalmas, valljuk be. Meg ugye a természeti adottságok, itt alföld, a földuton technikás egyenesben csapassunk százzal, nem sok értelme van.
én vasárnap motoroztam egy ütőset
soltvadkert fagyizó volt a cél
20perc oda 20 perc vissza
megjárattam a vadállatot, idén nem ment egy óránál többet a husky
kép nincs, de ha ennyire érdekel majd csinálok legközelebb
baszki idén többet mentem biciklivel mint motorral
hihetetlen mód meguntam a motorozást
Emlékszem pár éve még milyen sokan túráztak, motoroztak (enduro-ztak) és ezen a fórumon osztották meg élményeiket és képeiket.Manapság meg már azt látom,hogy senki se motorozik,túrára senki se jelentkezik.Már csak a virtuális szerelés miatt írnak be az emberek a fórumra
Persze,dobj elérhetőséget az e-mail címemre!
Elég messze vagy arra nem járok postázás megoldható lenne ?
Adatlapon megtalálod,de Várpalota.
Merre ?
Üdv!
Szerintem soknak van,nekem is. Jársz erre?
Üdv! Nincs valakinek XL600 -hoz eladó vezérmű kereke a vezrműtengelyhez ?
Szia!

Valószínűleg nem.
Itt a dugó is kopott, mint már írva lett a fórumon 2500x,gyűrűzés nem ér semmit.
Drága lesz.
Köszönöm srácok!
Még valami akitől hoztam a Dr -t az gyűrűzte a mocit,mobdta,hogy henger hónolva és wössner gyűrűk vannak benne, de füstöl azt mondta valszeg szelepszárszimeringes..Hidegen alapjaraton nem is látszik a füst inkább melegen nagy gázra. Szerintetek lehetséges hogy ez a baja?
jó kis karbi én azt tapasztaltam hogy ha jobban megyek vele nehezebben esik vissza alapjáratra.. de szerintem ha 2 bovdenel használod nem lesz ebből gond .... nekem csak nyitott rendszeren müködik jól egyébént mikuni vm 38 ss
Kikopik a síktolattyú és azért nincs normális alapjárat és beállíthatatlan.Sajnos az egy kb 30 éves karbi ne várj tőle csodát.....
Itt egy kép azt hiszem tm38 a pontos típus..
Egyébként nyitott rendszerhez kell a nagyobb fúvóka?
Egyébként gyorsító fúvókas mikuni 38mm es can rajta síktolattyus.
Egyébként köszönöm a segítséget
Hello nem nagyon lehet normálisan beállítani,hol pörög lassan ejti a fordulatot hol épphogy csak pöfög....nem fals levegő tömítéseket cseréltem, elvileg nyitott rendszer van rajta és azért kellettek a gyári értékek,hogy legyen kiindulási alap..
Na éppen ilyesmire gondoltam hétfőn rájuk is csörgök köszönöm neked is
egyébként meg nem minden motorosboltban van megfelelő személy, én ilyenkor simán sarkon fordulnék és otthagynám az ipsét hozzátéve ha nem értesz hozzá minek vagy itt .. ez a minimum egyébként a vm 38 mikuniban pontosan 135 a fő és 20 az alapjárati mi bajod van a karbival?
pedig roppant egyszerű kérdés volt:D
Helló ilyenkor azért írhatnál évjáratot meg egyéb szarságot karburátor típus stb...
Bocs :-) de ezt a kérdést nem értettem :-)
Én Törökés és Társa tömítésgyártónál csináltattam.
Ez a perforált rózsdamentes lemez, mindkét oldalon grafitos réteggel bevonva nagyon jó cucc.