ziasztok srácok!
Olyan kéréssel fordulokhozzátok,hogy dr600-am karbiját szeretném kicsit rendbe rakni leszedtem szerviz könyvet amibe azt írják,hogy főfúvóka 135alapjárati pedig 20-as méret.Létezik,hogy 20as az alapjárati fúvóka mert motorosboltba azt mondták,hogy nem létezik,hogy ilyen kicsi legyen benne.
Előre is köszönöm a segítséget.Dr fórumra is írtam de még nem kaptam valaszt.
üdv
Jani
Szia ini régebben azt hiszem olvastam hogy Pesten csináltattál valakivel hengerfej tömítést és azt szeretném megkérdezni hogy jo volt-e és megéri-e ezt választani? Ja és esetleg egy elérhetőség is jól jönne
˝Ha felkeltette érdeklődésed ez a rendezvény "
Felkeltetted! Kiváncsian várom a folytatást. Koromnál fogva is talán, közelebb állnak hozzám ezek az öreg masinák, mint a mai csodák. Sajnos csatlakozom a "keritésen kivüliekhez" mert bár hiába az én Dominatorom szivét valamikor a `80-as évek derekán álmodta meg a Honda, 2001-ben került csak piacra. A matek szerint pedig 2016-2001 az csak soványka 15. :-)))))
Üdv:miki
Szia!
Nekem volt xlr125r -em! Nagyon szerettem! Gyenge kis motor, de ha lendületben tudod tartani, mindenhol elmegy.Leáttételezve én a legnagyobb homokos földutakon is használtm, csak elindulni nehéz vele, aztán megy. Blokkja minimális odafigyelés mellett szerintem elpusztíthatatlan. Hátsó rugóstag gyenguszka, nem koppan hanem nem csillapít rendesen. Benzintankba nagy ritkán bekukkantottam, és csak mosolyogva nyugtáztam, hogy mi a f@..zal megy ez a motor? Földutas bóklászáshoz szerintem elég. Aki megvette szintén második motornak vette és dícsérte. De rendszámosat ebből kifogni... még nem is láttam. sok sikert!
Honda XL600 LM-hez keresnék oldal idomot, a bal oldali az fémből van és el van törve - hajolva ez gyárilag pedig műanyag amennyire tudom, a jobb oldali az nem vészes, de az egyik rögzítő fül hiányzik onnét is, tehát akinek van eladó keressen privátban.
Illetve első sárvédőn fúratok vannak a szélén, ezen szélesítő toldat lehetett azért vannak rajta? Esetleg az is érdekelne jó állapotú.
Ha minden idomot sikerülne szerezni jó állapotút akkor le szeretném festetni és fóliáztatni gyári kinézetre...
Csomagtartó is érdekelne jó állapotú nem arany árban.
Szevasztok!
Egy,szerintem,hiánypótló találkozó megszervezésén töröm a fejem ami minden 25 évnél idősebb enduromotor ,viszont korban teljesen nyitott motorosnak szól.
2016 májusában várom mindazokat akik kedvet éreznek egy újonnan kialakuló társaságban részt venni,tapasztalatokat cserélni,vagy csak egyszerűen eltölteni néhány napot.
Mint a topik kiírásában ez szerepel a kifejezetten enduro felépítésű motoroknak kedvez ez a tali!Pl:Ténéré,Africa Twin,DR Big,Cagiva Elephant,és a DR.XR.XT,KLR... stb í, a 80`-90`évek legendái közül.....
Ha felkeltette érdeklődésed ez a rendezvény vagy van ismeretségi körödben olyan motoros akinek szerinted beleférne az életébe ez a rendezvény akkor kérlek tedd meg hogy átadod neki ezt a kis infót!
A találkozó nem a régmúlt verseny enduro motorjait célozza meg kifejezetten ám nagyon szívesen látnánk ezek közül is!
Érdeklődni a rendezvénnyel kapcsolatban: tenere4ever@gmail.com
Tel:70 2758857
Üdvözlettel!
Sztív
:)
Sziasztok!
Nemtudom, hogy ez-e a megfelő topik, de gondoltam megkérdezem. Szóval szeretnék venni egy Honda XLR 125-öt a közeljövőben, mert ez fér bele az anyagi keretembe, a lényeg az nekem, hogy rendszános legyen és megbízható. Kérdem én, ezek a gépek mennyire megbízhatóak? Érdemes ilyet venni? Csak vidéki endurózásra, iskolába járni, határba kicsit sarazni kell. Ahogy láttam már 200.000Ft körül lehet venni ilyeneket. Mi a véleményetek a motorról? Érdemes ilyet venni? Előtte nekem egy 125-ös 2T 36 lóerős RX-em volt. De most csak egy Simsonom van. :/ Gondolom RX után nekem lomha lesz egy kicsit, de amíg nem lesz nagyobb nekem megfelelne szerintem.
Köszönöm előre is a válaszotokat!
Az auto dekó alatt a veztengelyen van egy olaj furat! Ha nincs ott az auto dekó, le kell dugózni, mivel azon az oldalon jön be az olaj a vez tengelybe! Ha nincs a furat ledugózva, nem lesz elég olaj a tengely másik végén!
Nekem xr400 van, de szerintem az nx is így működik!
néha igen néha nem, alig van használva emiatt. amikor rossz volt az auto dekó akkor az alapjárat közelében elkezdett csattogni de érdekes akkor 2000 fordulattól semmi rendellenes hangja nem volt, mostmár jó a dekó de most nem jó a hangja ha bemelegszik akkor se. Mindezt teszi úgy hogy alig volt használva ezért gondolom hogy esetleg valami kissebb hiba esetleg beállítási probléma.
noss mivel nekem nincs rajta az autódekó így nem tudok nyilatkozni h mi csattog ott... de autódekonak nem sok köze van az olajnyomáshoz ebben majdnem biztos vagyok olajpumpa meg nem csattog ha feltolja a vázba az olajat akkor ott nincs gond kár basztatni szelephézag?
Olyan kéréssel fordulokhozzátok,hogy dr600-am karbiját szeretném kicsit rendbe rakni leszedtem szerviz könyvet amibe azt írják,hogy főfúvóka 135alapjárati pedig 20-as méret.Létezik,hogy 20as az alapjárati fúvóka mert motorosboltba azt mondták,hogy nem létezik,hogy ilyen kicsi legyen benne.
Előre is köszönöm a segítséget.Dr fórumra is írtam de még nem kaptam valaszt.
üdv
Jani
és nem én csináltattam hanem az egyik márkatárs, ő meg volt vele elégedve
kovács zoltán: 20-934-6659
Keresek nx650 PAPIROS vázat érdekel külföldi okmányos is csak a lényeg hogy rendszámos vagy rendszámozható legyen. Köszönöm
Találkoztunk már
Ha van még valakinek, azt is szívesen fogadom! :)
De mi ismerjük egymást?A nickneveddel már találkoztam valahol.
˝Ha felkeltette érdeklődésed ez a rendezvény "
Felkeltetted! Kiváncsian várom a folytatást. Koromnál fogva is talán, közelebb állnak hozzám ezek az öreg masinák, mint a mai csodák. Sajnos csatlakozom a "keritésen kivüliekhez" mert bár hiába az én Dominatorom szivét valamikor a `80-as évek derekán álmodta meg a Honda, 2001-ben került csak piacra. A matek szerint pedig 2016-2001 az csak soványka 15. :-)))))
Üdv:miki
Nekem volt xlr125r -em! Nagyon szerettem! Gyenge kis motor, de ha lendületben tudod tartani, mindenhol elmegy.Leáttételezve én a legnagyobb homokos földutakon is használtm, csak elindulni nehéz vele, aztán megy. Blokkja minimális odafigyelés mellett szerintem elpusztíthatatlan. Hátsó rugóstag gyenguszka, nem koppan hanem nem csillapít rendesen. Benzintankba nagy ritkán bekukkantottam, és csak mosolyogva nyugtáztam, hogy mi a f@..zal megy ez a motor? Földutas bóklászáshoz szerintem elég. Aki megvette szintén második motornak vette és dícsérte. De rendszámosat ebből kifogni... még nem is láttam. sok sikert!
Honda XL600 LM-hez keresnék oldal idomot, a bal oldali az fémből van és el van törve - hajolva ez gyárilag pedig műanyag amennyire tudom, a jobb oldali az nem vészes, de az egyik rögzítő fül hiányzik onnét is, tehát akinek van eladó keressen privátban.
Illetve első sárvédőn fúratok vannak a szélén, ezen szélesítő toldat lehetett azért vannak rajta? Esetleg az is érdekelne jó állapotú.
Ha minden idomot sikerülne szerezni jó állapotút akkor le szeretném festetni és fóliáztatni gyári kinézetre...
Csomagtartó is érdekelne jó állapotú nem arany árban.
boyrob@freemail.hu
Egy,szerintem,hiánypótló találkozó megszervezésén töröm a fejem ami minden 25 évnél idősebb enduromotor ,viszont korban teljesen nyitott motorosnak szól.
2016 májusában várom mindazokat akik kedvet éreznek egy újonnan kialakuló társaságban részt venni,tapasztalatokat cserélni,vagy csak egyszerűen eltölteni néhány napot.
Mint a topik kiírásában ez szerepel a kifejezetten enduro felépítésű motoroknak kedvez ez a tali!Pl:Ténéré,Africa Twin,DR Big,Cagiva Elephant,és a DR.XR.XT,KLR... stb í, a 80`-90`évek legendái közül.....
Ha felkeltette érdeklődésed ez a rendezvény vagy van ismeretségi körödben olyan motoros akinek szerinted beleférne az életébe ez a rendezvény akkor kérlek tedd meg hogy átadod neki ezt a kis infót!
A találkozó nem a régmúlt verseny enduro motorjait célozza meg kifejezetten ám nagyon szívesen látnánk ezek közül is!
Érdeklődni a rendezvénnyel kapcsolatban: tenere4ever@gmail.com
Tel:70 2758857
Üdvözlettel!
Sztív
:)
Nemtudom, hogy ez-e a megfelő topik, de gondoltam megkérdezem. Szóval szeretnék venni egy Honda XLR 125-öt a közeljövőben, mert ez fér bele az anyagi keretembe, a lényeg az nekem, hogy rendszános legyen és megbízható. Kérdem én, ezek a gépek mennyire megbízhatóak? Érdemes ilyet venni? Csak vidéki endurózásra, iskolába járni, határba kicsit sarazni kell. Ahogy láttam már 200.000Ft körül lehet venni ilyeneket. Mi a véleményetek a motorról? Érdemes ilyet venni? Előtte nekem egy 125-ös 2T 36 lóerős RX-em volt. De most csak egy Simsonom van. :/ Gondolom RX után nekem lomha lesz egy kicsit, de amíg nem lesz nagyobb nekem megfelelne szerintem.
Köszönöm előre is a válaszotokat!
Nekem xr400 van, de szerintem az nx is így működik!
A vezlánc milyen?
Annak is lehet hangja,és a feszítőnek!