A 400-as LC4-esemen is Dellorto volt. Egyszerű szerkezet, sima körtolattyús, egy bovdennel. Mint a 2T motorokon. De írják róla, hogy elég érzékeny a beállításokra.
ez egy fekete blokkos 640 volt
szegény karbi már kivolt annyira hogy mindenféle tákolmány praktikákkal volt életben tartva
részletekre nem emlékszem, csak azért jegyeztem meg mert minden kacat kicserélhető volt benne
pl a zongoráé is ha valaha megkopik akkor az is eldobós lesz, igaz az olyan 3-500 ezer közti futás után várható
ha csak nem etetik homokkal folyamatosan
ennyiből jó a régi lc4 típusú motorokon lévő fingom sincs milyen karbi
ahhoz mindent lehet kapni, havernak is olyan passzos lett a tolattyú hogy inkább szorult is egy kicsit az első pár menetkor
mondjuk ilyen huszonezer volt a fejújító szett
Azt azért elmondanám,hogy nem garantálom,hogy egy az egyben passzolni fog rá.Nem tudom hogy mit kell hozzá átalakítani esetleg,hogy felmenjen rá,de mivel a 650 est már ezzel a karbival szerelték gondolom nagy varia nem lehet azt gondolom.
Szét szedtem a karbit és eléggé benzines volt a síktolattyú,biztos, hogy az is kopott meg szarvolt a tömítés + 4csavar is ezeket cseréltem jobb lett de ugyanúgy néha pörög sajna na mindegy karbi csere lesz
Köszi megpróbálom csak érdekes, hogy össze vissza jön elő nála nem volt szelephézag meg deko erre beállítottam rebdesen a hézagokat + dekompresszort mert bele ért a himbába és nem csinált semmit viszont nehéz volt rúgni ugye deko nélkül most könnyű rúgni (viszonylag) de néha csinálja, hogy átfogatom simán 5-10szer
Egy olyan ember aki vágja a karburátorokat be tudja lőni,fúvókázni hosszas szopás után de kár vele kínlódni A keihin pe egy körtolattyús régi karbi nem csinálna csodát a motorral.Ha szét van kopva a karbid azzal sok csodát nem tudsz tenni.Tegyél rá egy vákumos karbit mint ami a dr 650 en (Mikuni Bst 40)van és azzal nem lesz gondod.
Az biztos,hogy nem jó mivel az egy 2t karbi cr 250 en van olyan.Ha nincs más akkor vegyél rá egy mikuni bst 40 et azt raktak már a 650 es dr-ekre gyárilag.
az xr4-el én is jártam így párszor hogy nem volt felső holtponti érzés
javasolta valaki hogy leállításkor tekerjem a fh-elé azután elmúlt az az érzéstelenség
Lehet ott már a szelepekkel is gond,ha ki vannak vállasodva és nem zárnak jól attól is imbolyoghat az alapjárat és kevés a kompresszió.Nekem is az volt a gond ez miatt imbolygott és néha leállt.Tettem bele 4 új szelepet azóta szép az alapjárat.De attól függetlenül próbálj ki egy másik karbit mert azoknak a síktolattyús karbiknak betegségük a kikopás miatti alapjárat ingadozás.
Vasárnap kicsit raneztem és lehet,hogy karbi van szétkopva beallithatatlan és még valami néha csinál olyat,hogy könnyű rúgni egy ideig mintha nem lenne kompresszió aztán félkeményedik van holtpont és indul
lehet......
jégen még nem mentem vele, nem is tervezem mert kurva nehéz emelgetni
egyszer beszoptam egy széles agyagos-saras földúton vele
letettem az oldalára, aztán amikor emelni akartam nem tudtam mert csúszott, szóval addig kellett emelni-csúsztatni amíg ki nem ment az út széli fűig ahol már nem csúszott tovább és fel tudtam emelni
eléggé odavoltam közben
akkor 1001. alkalommal: nem versenygép hogy forogjon mint az ökör....
amúgy ami a videón van attól egy kicsivel harciasabb
a mostani 15:47 áttétellel még 3.ban is kikapar a murván
szegény karbi már kivolt annyira hogy mindenféle tákolmány praktikákkal volt életben tartva
részletekre nem emlékszem, csak azért jegyeztem meg mert minden kacat kicserélhető volt benne
pl a zongoráé is ha valaha megkopik akkor az is eldobós lesz, igaz az olyan 3-500 ezer közti futás után várható
ha csak nem etetik homokkal folyamatosan
ahhoz mindent lehet kapni, havernak is olyan passzos lett a tolattyú hogy inkább szorult is egy kicsit az első pár menetkor
mondjuk ilyen huszonezer volt a fejújító szett
Esetleg a régi karbim javítható valahogy?
javasolta valaki hogy leállításkor tekerjem a fh-elé azután elmúlt az az érzéstelenség
Azt nincs energiám
jégen még nem mentem vele, nem is tervezem mert kurva nehéz emelgetni
egyszer beszoptam egy széles agyagos-saras földúton vele
letettem az oldalára, aztán amikor emelni akartam nem tudtam mert csúszott, szóval addig kellett emelni-csúsztatni amíg ki nem ment az út széli fűig ahol már nem csúszott tovább és fel tudtam emelni
eléggé odavoltam közben
amúgy ami a videón van attól egy kicsivel harciasabb
a mostani 15:47 áttétellel még 3.ban is kikapar a murván