nem vicces ám
szerintem még elmegy úgy 30-50 ezret hogy bele kelljen nyúlni a gyári szettbe
volt aki 100 ezer felett fúratta-dugózta először igaz ő nem homokbányában emberkedett vele
200 felé már kelleni szokott egy nagyobb generál, ennyi km alatt általában a hajtókar is cserés lesz
Eladó a képen látható vee rubber endurocross gumi a mérete 4,10-17 2 hete vettem 400 km van benne.Szinte még új 90%-ba földúton és homokon ment.Az eladás oka,hogy homokon nem tetszik ahogy viselkedik de földúton és lazább talajon nem volt vele gond.Az ára egy 10 es lenne.
Egy kis kedv csináló,hogy ne csak a motorszerelésről szóljon az oldal Legurultunk a Tiszához tegnap,fasza kis 1 napos túra volt 270 km lett a vége estére mikor haza értem.
Ha igényesen meg akarod csinálni akkor vegyél hozzá gyári hengerfej tömítést.Ezekhez a léghűtéses motorokhoz szerintem nem lesz jó olyan hengerfej tömítést csináltatni mint ami a vizes blokkokhoz kell.Nem véletlen van acél lemezkékből valószínű jobban alkalmazkodik a nagyobb hőtáguláshoz.Érdeklődd meg a suzuki márka képviseletnél,hogy hoznának-e.A hondához lehet rendelni külön kb 6000 ft
Sajnos itt Magyarországon nehéz ilyen 20-30 éves motorból jót találni mert mindenki(tisztelet a kivételnek) fúrja-faragja és éppen annyira összetaknyolja,hogy éppen hogy ellehessen adni de közben a mese arról szól,hogy most lett felújítva egy vagyonért
még valami akkor most tudok bele külön csináltatni hengerfej tömítést? mert nem tudom legalábbis képeken nincs ilyen gyűrű benne mint a vízhűtéses mocinál gondolom az egész fémből van.
Hát igen ezzel tisztában vagyok sajnos.
Csak az a tapasztalatom,hogy hiába veszek drágább gépet igazából az is kicsit zsákbamacska ebbe pedig tudom mi lesz benne.Félre ne érts nem azt mondom nem lehet jó gépet venni amit kipróbálsz egybe van szép hang stb. csak általánosságba mindenki hazudozik,hogy ezt cserélt meg azt.....
Leginkább a hengerfej és a vezérlés a gyengéjük.Szétkopik a veztengely és a himbák,ha ezeket cserélned kell meg + ami biztos,hogy cserés az a dugó akkor számíthatsz 100-150 közötti költségre.
egyébként indul ,megy ereje is van hidegen nem füstöl, melegen is csak nagy gázra és elég jól egybe van maga a moci.
Leszámítva a pasztázást Mondtam ott is az eladónak,hogy ez nem egézséges ,de úgy voltam vele használható a gép és amúgy is rendbe akarom szedni..
azért remélem fogsz tudni aludni
elég olcsón jutottam hozzá (100e) mindegyikhez hozzá kell nyúlni ezért úgy gondoltam,hogy 120 nál többért nem veszek Dr600-at.Többet néztem ezt tünt a legnormálisabnak úgy is rendbe akarom szedni arra vettem ,kerestem gépet olcsón..
Mikor elmentél megvenni ezt a motort vagy tök sötét lehetett vagy pedig nagyon komoly gond lehet a látásoddal Vagy még azt tudom elképzelni,hogy az eladó fizetett,hogy eltakarítsd az udvarából ezt a lomot Amúgy használt hengerfejtömítést is vissza lehet még rakni csak nem így mint ahogy az előző tulaj csinálta.Nekem is volt régen ( kb15 éve)Dr 600 am és én is használt tömítést raktam vissza,de szét szedve lapokra igényesen lepucolva és jó féle tömítő anyaggal nagyon vékonyan megkenve tökéletesen tömitett a hengerfej.Kár volt este megnéznem ezeket a képeket,mert most rémálmaim lesznek
Sziasztok !
Megvan a probléma a Dr600am-nál .
Hengerfej tömítésnél elöl aleömlőnél kitud fújni mert pasztzta az előző tulaj a tömítést..gondolom ezért lehet az is,hogy füstöl picit néha a moci és beállíthatatlan a karbi a fals levegőmiatt.
Az lenne a kérdésem,hogy külön csináltatni lehet hozzá hengerfej tömítést?Mert gyári szettet nem akarok most venni ha nem muszáj 20000Ft ért .
Ha esetleg valami tanácsotok , tapasztalatok van ez ügyben szívesen fogadom.
Köszönöm előre is.
Jani
Üdv..
még egy kérdés..a Honda CRf-ből származó Supermoto szett passzolhat az XR 400-ba?..tengely méret, hossz, távtartók, féknyereg konzol, féktárcsaméretek stb?..... min kell, és hogyan kell változtatni... ha kell egyáltalán, ahhoz hogy belemenjen?...
kösz
Tisztelet..
pár kérdésem volna... az Xr 400 nak mik a gyári pontos alapjárati, és fő fuvóka méretei?... jelenlegnekem ha nagyobb van benne főfuvóka pl 172 egy nyitott Higashi spordobbal párosítva, akkor a karbibeállításokat hogyan tanácsos változtatni, pl az alap levegő-benzin csavaron kell e tekerni valamerre a gyári 1,75 állapotáról?..kicsit furán veszi így a gázt, és szerintem nehezebben indul így...érdekel minden a témáról..köszi..
Köszi a meghívást,de 1 napos motorozásért már nem cincálom a motort utánfutóval 100-200 km eket mert nem éri meg a kínlódást,ha 2-3 napos túra lenne szíves örömest mennék.Ilyen 1napos motorozásra inkább kimegyek ide Pest alá Monor-Cegléd környékére vagy esetleg legurulunk a Tiszához.Itt nem kell utánfutót bérelgetni és cincálni a motort,hanem lábán kigurulok a városból aztán aki bújt aki nem....
szerintem még elmegy úgy 30-50 ezret hogy bele kelljen nyúlni a gyári szettbe
volt aki 100 ezer felett fúratta-dugózta először igaz ő nem homokbányában emberkedett vele
200 felé már kelleni szokott egy nagyobb generál, ennyi km alatt általában a hajtókar is cserés lesz
Alig van hiba rajta
Csak az a tapasztalatom,hogy hiába veszek drágább gépet igazából az is kicsit zsákbamacska ebbe pedig tudom mi lesz benne.Félre ne érts nem azt mondom nem lehet jó gépet venni amit kipróbálsz egybe van szép hang stb. csak általánosságba mindenki hazudozik,hogy ezt cserélt meg azt.....
Leszámítva a pasztázást Mondtam ott is az eladónak,hogy ez nem egézséges ,de úgy voltam vele használható a gép és amúgy is rendbe akarom szedni..
azért remélem fogsz tudni aludni
Megvan a probléma a Dr600am-nál .
Hengerfej tömítésnél elöl aleömlőnél kitud fújni mert pasztzta az előző tulaj a tömítést..gondolom ezért lehet az is,hogy füstöl picit néha a moci és beállíthatatlan a karbi a fals levegőmiatt.
Az lenne a kérdésem,hogy külön csináltatni lehet hozzá hengerfej tömítést?Mert gyári szettet nem akarok most venni ha nem muszáj 20000Ft ért .
Ha esetleg valami tanácsotok , tapasztalatok van ez ügyben szívesen fogadom.
Köszönöm előre is.
Jani
még egy kérdés..a Honda CRf-ből származó Supermoto szett passzolhat az XR 400-ba?..tengely méret, hossz, távtartók, féknyereg konzol, féktárcsaméretek stb?..... min kell, és hogyan kell változtatni... ha kell egyáltalán, ahhoz hogy belemenjen?...
kösz
pár kérdésem volna... az Xr 400 nak mik a gyári pontos alapjárati, és fő fuvóka méretei?... jelenlegnekem ha nagyobb van benne főfuvóka pl 172 egy nyitott Higashi spordobbal párosítva, akkor a karbibeállításokat hogyan tanácsos változtatni, pl az alap levegő-benzin csavaron kell e tekerni valamerre a gyári 1,75 állapotáról?..kicsit furán veszi így a gázt, és szerintem nehezebben indul így...érdekel minden a témáról..köszi..
Holnap csapatunk,jössz?
megyünk pecázni 3 naposakra
mostanában inkább pecázok mint motorozok