azért gondolom hogy valami az auto dekóval van mert amikor megvettem semmi rendellenes hangja nem volt. Aztán a dekóban lévő rugó elgyengülhetett mert a tünet az volt hogy magas fordulaton működött néha. Raktam bele erősebbet akkor alacsony fordulaton csattogott a dekó, persze az lett a vége vettem gyárit és avval jól működik de valami más is megszólalt benne. Csak önindítós akkor nem lehet rakni manuális dekót rá? Fenntről hallani a ciripelést, csattogást (nem erőteljes de sok pénzbe van a gép, és ez a hang is idegesít) Vez tengelyen lévő csapágyak miatt szólhat? vagy az olajpumpa miatT? Láttam hogy az autó dekó szabadonfutóját egy kis csap akasztja meg amit az olajnyomás működtet (de cáfoljatok meg ha nem igaz)
az még önamgában nem baj ha nem áll meg az olaj többszöri méréssel is megállítható mennyi van benne ... hidegen melegen hallod a kopogást miböl gondolod h autó dekó a gond? ami egyébként levehető de ha olyan pozícióban áll meg a dugó előfordulhat hogy hidegen nem tudja átfodítani az aksi .. ha van berúgókarod akkor tehetsz rá xr szelepfedelet kézi dekósat nekem is az van csak rajta
Sziasztok! nx 650el problémám akadt. Januárban vásárolt motor. Ekkor csöndesen járt. Most valami hallatja hangját de nem tudtunk rájönni mi az. szelephézag jól be van állítva. Amit tudni kell automata dekompresszor-t javítottuk mert a benne lévő rugót ki kellett cserélni. Még egy tünet, ha leállítom a motort azonnal csökken a tartályból az olaj. (olajpumpa?).
A probléma csupán annyi,hogy sokat látott hozzáértő emberek nyúltak hozzá ahhoz a blokkhoz,de ez már a váltónál megmutatkozott Nem is értem,hogy miért érzitek magatokba a Jedi mestert,ha még nem is láttatok ilyen blokkot szétszedve Utána meg innen a fórumról várjátok a csodát,hogy valaki virtuálisan oldja meg,hogy miért nem veszi a sebességeket meg miért szar a hegerfej csavar menete
Csak azt nem értem hogy ugyan ilyen blokkal müködött az egész. Mert a hengert dugot fotengelyt 1 embertol vettem. Még itt forumon is hidette a motortjat egy xr600ast amit szetbontott Buzsakon lakik. Neki is nx 650 blokkja volt es neki működött nekem miert lenne nagy a sűrités?
valami fórumban olvastam hogy az ilyen javítottaknál a gyári nyomaték nem érvényes, mert nem "tapad" (vagy mipicsa) annyira
bár ha a sűrítés nagy akkor ha atombiztosan lesz rögzítve a csavar akkor szétver mást..........
na de megmérni mekkora a végnyomás kb 2 perc
Minek menetrögzítő egy hengerfej csavarhoz ha az le van húzva és jó a menet az életbe nem lazul fel Érdekes módon nálam sose volt ilyen probléma pedig nem használtam menetrögzítőt sose hengerfej csavarhoz.
Utanna olvastam miután vettem ezt én is azthiszem ez rombusz minta es van olyan ami önzárós. A rugós alatet se segitett neki mert az volt alatta. En is erre gondoltamhogy valami kemeny menetrögzitő vagy 2 komponensű femragasztó es hadj kössön bele csak a hengerfej ne lazuljon fel. Javitanom kelett a dekninel 2 6os menetet es ilyen lett beletekerve es azzal sincs gond. Csak ez a hengerfej szopat
a huskyn 6os csavarok vannak mindenhol aztán mégsem esik széjjel
tuti nem azért lazul fel mert 9es helyett 8as van
a menetjavítónak van egy "rossz" tulajdonsága hogy könnyű ki-be tekerni mivel kemény mint az élet
de van olyan amiben direkt szorul a csavar(nem kör metszet hanem sokszög) lehet azt kellett volna inkább alkalmazni
de ha már így alakult akkor vagy beragasztani valami bitang anyaggal(amivel utána szopsz ha lazítani kell) vagy másképp megakadályozni rugós alátét vagy tököm tudja mi van még ami erre alkalmas
nekem az olajszűrő fedél csavarjai ilyen javítottak én azokat meghúztam jobban mint ami az alumíniumban van mentem azóta vagy 2 ezret és eddig még nem lazult ki
Hali!
Én is elsőre m10re akartam volna javitani. De a gond ott kezdödött hogy hirtelen csak 6 lap fejü csavarom volt itthon a fér el a hengerfejbe a masik hogy van 2 furat gyarilag ami a hüvely vállának a tövében van és ott már bajos lenne belefúrni a 10es menetet. Meg a 10es csavar nem megy át a hengerfej furatain. Igazandibol el lenne a kisebb baj. Itt ez a 2 menetes rész lenne a gond.
Néztem egy jobb menetrögzitőt. http://www.szerszamtar.hu/item...
Szerintetek érdemes lenne egy ilyenre beruházni? Birná a hőt? Meg akkor 12.9es csavart mindenhova illetve lesikolnam a hengert hengerfejet új tömitest neki. Vagy inkabb keressek ra masik hengert amibe jók a menetek?
Emeltkompressziós dugó van benne xr600 henger van rajta de a gyari dominator 650 hengerfejjel van. A tömités jó alatta. A sikra huzasra gondoltam en is mivel mas a henger hengerfej is. De viszont mind2 jó allapotban van nincs felverodve stb. Sőt elsőnek be is pasztaztam a biztonsag kedveert de nem segitett. Erezhetően a csavarok lazulnak fel. Csavar 8.8 as de viszont volt belerakva 12.9 fekete szinű az is fellazult. Nem annyira mint a 8.8.
Mar azota orvosoltam a problemat a leptető villa volt elcsuszva nem a megfelelő helyen volt.mar szépen veszi a sebességeket.
De most van egy másik problemam mivel a hengerből kiszakadt a gyari menet.. m9re nem tudtam visszajavitani igy m8ra lett javitva. Faszan lehuzom nyomatek kulccsal menetrögzitővel bekenve stb.. de ha beinditom a motort és parszor lehuzom neki a csavarok fel lazulnak es a henger es hengerfej közt kifúj. De más csavar a blokkba nem lazul fel csak a hengerfejbe. Szerintetek?
Hamar az LM szóba került: egy gyari kipuffot én is keresnék ! De valami szép állapotút, viharvert, szétkorhadt nem érdekel.
Ugyanígy jobb idomot az ülés alá. Szép állapotút, ronda van nekem is...
A facebookon van Honda XL / XR / NX topic !
Szept 19.-én Érden szerveződik egy túraendurós találkozó. Lájtos off road a környéken, este táborfájőr, s aki akar vadkemping (sátort hozz)
Rendszam nélkül nem javasolt.
Honda XL600 LM gyári kipufogót jó állapotút nem hotpadtat keresnék ami halk nincs szétégve a belseje, mert jelenleg "sport" dob van rajta ezzel vettem meg krossz gumival de iszonyat hangos, ki fognak nyírni ha így mászkálok vele :-)
Ha így volt,akkor nem tudom....látni kellene.
bár ha a sűrítés nagy akkor ha atombiztosan lesz rögzítve a csavar akkor szétver mást..........
na de megmérni mekkora a végnyomás kb 2 perc
Túl nagy a sűrítés.
Még párszor lehuzhatod,nem lesz jobb.
tuti nem azért lazul fel mert 9es helyett 8as van
a menetjavítónak van egy "rossz" tulajdonsága hogy könnyű ki-be tekerni mivel kemény mint az élet
de van olyan amiben direkt szorul a csavar(nem kör metszet hanem sokszög) lehet azt kellett volna inkább alkalmazni
de ha már így alakult akkor vagy beragasztani valami bitang anyaggal(amivel utána szopsz ha lazítani kell) vagy másképp megakadályozni rugós alátét vagy tököm tudja mi van még ami erre alkalmas
nekem az olajszűrő fedél csavarjai ilyen javítottak én azokat meghúztam jobban mint ami az alumíniumban van mentem azóta vagy 2 ezret és eddig még nem lazult ki
Én is elsőre m10re akartam volna javitani. De a gond ott kezdödött hogy hirtelen csak 6 lap fejü csavarom volt itthon a fér el a hengerfejbe a masik hogy van 2 furat gyarilag ami a hüvely vállának a tövében van és ott már bajos lenne belefúrni a 10es menetet. Meg a 10es csavar nem megy át a hengerfej furatain. Igazandibol el lenne a kisebb baj. Itt ez a 2 menetes rész lenne a gond.
Néztem egy jobb menetrögzitőt.
http://www.szerszamtar.hu/item...
Szerintetek érdemes lenne egy ilyenre beruházni? Birná a hőt? Meg akkor 12.9es csavart mindenhova illetve lesikolnam a hengert hengerfejet új tömitest neki. Vagy inkabb keressek ra masik hengert amibe jók a menetek?
Sztm túl nagy a sűrítés,és ezért veri szét a hfejet.
Nem hosszabb a hajókar?
Valami nem jó akkor!
Dugó fejmagasság? Nem nagy a sűrítés? H fej tömítés? Síkra húzás?Nem nyúlik a csavar? Milyen van,8.8 vagy 12.9?
De most van egy másik problemam mivel a hengerből kiszakadt a gyari menet.. m9re nem tudtam visszajavitani igy m8ra lett javitva. Faszan lehuzom nyomatek kulccsal menetrögzitővel bekenve stb.. de ha beinditom a motort és parszor lehuzom neki a csavarok fel lazulnak es a henger es hengerfej közt kifúj. De más csavar a blokkba nem lazul fel csak a hengerfejbe. Szerintetek?
Hamar az LM szóba került: egy gyari kipuffot én is keresnék ! De valami szép állapotút, viharvert, szétkorhadt nem érdekel.
Ugyanígy jobb idomot az ülés alá. Szép állapotút, ronda van nekem is...
A facebookon van Honda XL / XR / NX topic !
Szept 19.-én Érden szerveződik egy túraendurós találkozó. Lájtos off road a környéken, este táborfájőr, s aki akar vadkemping (sátort hozz)
Rendszam nélkül nem javasolt.
Nekem van! Ha érdekel keress meg. E-mailban elérsz,adatlapon láthatod.