óóóó még csak most kezdődik,én 2 hónapot szoptam a karbival mire naggyából jó lett,és nagy valószínűséggel ha masteron nem segít telefonon meg itt a neten akkor semmire se megyek. Amúgy is kevés hajam van de ezek után már alig maradt
Gyújtás probléma csinálhat ilyet? Full gázt húzva ledadog, nem pörög ki. Gyertya korom fekete... Lehet, hogy nem is karbi? Bár mikor elhagytam a levegő állító csavart, akkor szép volt gyertya és sokkal szebben pörgött...
A tűre az van írva, hogy 7RA. Nem tudom, hogy ez a gyári-e. Kopás nincs rajta...
Viszont a tű "fészke", ami karbi házba van benne és amibe belecsúszik a tű, az nekem nem tűnik nagyon gyárinak. Bár a fene se tudja. Az egyik fele (ami felfelé van) jóal nagyobb átmérőjű, mint az alja. Ez ilyen gyárilag?
én a fúvókát csökkentettem mert az xr4 is kicsit darálós volt(főleg miután picit szűkítettem a kipufogóján)
egyik fúvóka volt a teszt aztán amikor elértem azt amivel jól ment arra dörzsáraztam ki a másikat
be lehet forrasztóónnal tömni a lyukat aztán megfúrni majd dörzsárazni
csak nagyon óvatosan mert egy durvább tekerés és már tizedekkel nagyobb a lyuk
Ha ilyen fél gáz körül van darálós hangja akkor ott a súber tű vel lesz gond.Nézd meg azt,hogy nincs e nagyon megkopva vagy esetleg nem-e cserélték valami másik motoréra,mert ez itt Magyarország és bármi megtörténhet
Megnéztem már... nem lukas. De azért még egyszer ránézek... Alacsony fordulaton nincs vele gond, magasabb fordulaton nem pörög, tipikus bezabálós hangja van...
A tű állást rosszul mondtam.Azt ne bántsd.Viszont megnézhetnéd a karbi oldalán lévő kis membránt,hogy nincs e kilyukadva mert az szabályozza alacsony fordulaton a a plussz levegőt az alapjárati rendszerhez.A fúvókáid méretével nincs gond.
Az alapjárati fóvúka 62-es, nem rég tettem bele. Az is gyári méret. Ha a tűnél alulról a másodikba teszem akkor még több anyagot fog kapni, nem? Igen, mikor elhagytam, akkor több levegőt kapott azért volt szép a gyertyakép. De akkor most, hogy benne van a csavar, csak a benzin sok neki.
A Domi karbihoz kell már is?
Nézd meg mekkora az alapjárati fúvóka mérete,azt is nézd meg nem-e furkálták,ha 62 körüli és az a valós méret akkor nagyjából jó.A súber tűt tedd alulról a 2. rovátkába.A főfuvókád mérete jó.Azért volt akkor őz barna a gyertyád mert több levegőt kapot a kiesett csavar lyukon.Amúgy én a helyedbe tennék fel domi karbit mert fokozatokkal jobb lesz a motor.
Hát úgy nézem a videó nem jött össze.
Annyi még, hogy múltkor ugye addig állítottam a levegő állító csavart a karbin, hogy menet közben elhagytam. Na utána mikor hazaértem, megnéztem a gyertyát és gyönyörű őzbarna volt...
Sziasztok. Na sikerült szereznem levegő állító csavart. Viszont rengeteg anyagot kap. Mekkora főfúvókát használtok? 1990-es 600 XR. Most 165-ös van benne, ami a ha jól tudom akkor a gyári méret. Viszont nem pörög ki, a gyertya korom fekete. A tű felülről a második állásban van... Amúgy könnyen indul hidegen melegen. Itt egy kép a gyertyáról... Valami sportkipufogó van rajta, de az inkább nagyobb fúvóka méretet igényelne nem?
Az fasza mert még ráadásul nem is olcsó mert 1900 ft darabja a proxnak.A nagyvasnál van 600 ft ért van csak nem tudom milyen márkájú és félek hogy szar,mert azért ilyen olcsó.
Viszont a tű "fészke", ami karbi házba van benne és amibe belecsúszik a tű, az nekem nem tűnik nagyon gyárinak. Bár a fene se tudja. Az egyik fele (ami felfelé van) jóal nagyobb átmérőjű, mint az alja. Ez ilyen gyárilag?
egyik fúvóka volt a teszt aztán amikor elértem azt amivel jól ment arra dörzsáraztam ki a másikat
be lehet forrasztóónnal tömni a lyukat aztán megfúrni majd dörzsárazni
csak nagyon óvatosan mert egy durvább tekerés és már tizedekkel nagyobb a lyuk
A Domi karbihoz kell már is?
Annyi még, hogy múltkor ugye addig állítottam a levegő állító csavart a karbin, hogy menet közben elhagytam. Na utána mikor hazaértem, megnéztem a gyertyát és gyönyörű őzbarna volt...