A láncot és a hátsó fogaskereket amik újak "baráti" áron vettem (10000), de nem volt hozzá nittelő. A láncon az 520vx2 jelzés van, és ehhez rendeltem egy patentszemet ezer egynehány száz forint. Összerakom és jónapot. :-)
engem meg mindig szopatnak a nittelővel
pedig a patentszem jobb
bár többet nem veszek did láncot, van egy láncos cég nálunk inkább attól, lánckereket is vágnak
nekem 14/45 van d.i.d vx2 aranyozott lánc van fent aszem 108 szemes természetesen lehet patentszemet használni nekem ezzel adták a láncot de valamelyiket nittelhető szemmel adják.. nem árt egy plusz hagyományos patentszem se ha van
Szia!
Megvan a gyári leírás 15/41 és 104 szemes lánc. Én szeretnék egy 14-est előre, hogy egy kicsit nyomatékosabb legyen :-) A kérdésem arra vonatkozott, hogy patent-szemmel összeszerelhető-e. Nekem azt mondták, hogy 50 Le alatt lehet hagyományos patentszemet használni.
Kisakkoztam már. Vészleállítót rá, indítóz szívatóval, aztán vészleállító vissza, és pöcre indul, kicsit még kitartom a gázt, szívató vissza, és gyönyörűen beáll az alapjárat. Hála istennek nem kell rugdosni, van önindító, nem értem ,h miért nem lehetett rakni az xr-re is, ha már a trx-en volt.
ha jól be van állítva jól indul
én régen rengeteget szoptam még a vélhetőleg hamis ngk gyertyákkal
utána rendeltem egy honda kereskedésben denso-t és avval jól indult
1-2 rúgásra akkor is indult ha deres volt az ülés
15-20 másodperc és gyönyörű alapjárata volt
amúgy ennek olyan a szivatója hogy csak a levegőt zárja szóval nem tudja megemelni a fordulatot
hideg indításkor még azt próbáld ki hogy gyújtás nélkül rárúgsz 2-3x és utána gyújtást rá és indul is
ha még így is bénán indul emeld meg az alapjáratot egy kicsit
ha magasban(1000+m) volt indítva kívánt egy kis gázhúzást is a rúgás elején
esetleg még a szikrát is megnézheted ha nem kékesfehér akkor meg kell keresni az okát
én egy fél nap dörzsárazgattam a fúvókákat, ha jól emlékszem 168 a gyári(ha nagyon fontos akkor megkeresem mert valahol megvan) lementem egész 150ig egy minimális fojtással a kipufogóban de a fekete maradt
utána megjött a kék füst is, de akkor közel 80ezer volt a gépben
Hmm, akkor elképzelhető hogy, ezen nem nagyon tudok változtatni. Annyira nem katasztrófa ez, hogy kormol, talán rendellenes a dolog, megpróbálok változtani rajta. Elfut így is, végül is az fő , hogy nem kéket lövi.
Magas fordulaton fog is kormolni
Én tettem bele egyre kisebb fúvókákat egész egész addig amíg szarul ment és még akkor is kormolni a rendszámot ha forgattam
Hali!
Valaki megtudná mondani nekem, hogy mekkora a gyári főfúvóka méret, vagy milyen jelzéssel ellátott a gyári főfúvóka? Leforgatásnál kormol a masina. Állítási lehetőséget viszont nem találtam, a tű fix, úszószint fix, egyedül a főfúvóka cserével lehetne korrigálni úgy gondolom.
Szakértő nem vagyok, úgy hogy javítsatok ki nyugodtan, ha tévednék.
Nem tettem még fel.DID 520vx2 láncot szereztem és még kellene patentszem. Na meg egy 14 es elsőt ajánlott itt valaki. Ha jól tudom ezt a láncot már szerelni kell, nem olyan mint a riga lánc :-)
külön is van de az meg 1000ft+posta, aztán a posta több mint a vas
pedig a patentszem jobb
bár többet nem veszek did láncot, van egy láncos cég nálunk inkább attól, lánckereket is vágnak
Megvan a gyári leírás 15/41 és 104 szemes lánc. Én szeretnék egy 14-est előre, hogy egy kicsit nyomatékosabb legyen :-) A kérdésem arra vonatkozott, hogy patent-szemmel összeszerelhető-e. Nekem azt mondták, hogy 50 Le alatt lehet hagyományos patentszemet használni.
de már sajna nincs meg, csak az usában volt pár blokk aranyárban
én régen rengeteget szoptam még a vélhetőleg hamis ngk gyertyákkal
utána rendeltem egy honda kereskedésben denso-t és avval jól indult
1-2 rúgásra akkor is indult ha deres volt az ülés
15-20 másodperc és gyönyörű alapjárata volt
amúgy ennek olyan a szivatója hogy csak a levegőt zárja szóval nem tudja megemelni a fordulatot
hideg indításkor még azt próbáld ki hogy gyújtás nélkül rárúgsz 2-3x és utána gyújtást rá és indul is
ha még így is bénán indul emeld meg az alapjáratot egy kicsit
ha magasban(1000+m) volt indítva kívánt egy kis gázhúzást is a rúgás elején
esetleg még a szikrát is megnézheted ha nem kékesfehér akkor meg kell keresni az okát
utána megjött a kék füst is, de akkor közel 80ezer volt a gépben
Én tettem bele egyre kisebb fúvókákat egész egész addig amíg szarul ment és még akkor is kormolni a rendszámot ha forgattam
Valaki megtudná mondani nekem, hogy mekkora a gyári főfúvóka méret, vagy milyen jelzéssel ellátott a gyári főfúvóka? Leforgatásnál kormol a masina. Állítási lehetőséget viszont nem találtam, a tű fix, úszószint fix, egyedül a főfúvóka cserével lehetne korrigálni úgy gondolom.
Szakértő nem vagyok, úgy hogy javítsatok ki nyugodtan, ha tévednék.