Húztuk már le nyomaték kulcs nélkül is és nem volt vele gond.Viszont azért jó ha van ott olyan aki látott már motort szétszedve és össze is birta rakni működő képesre
Ez igaz
De
Erre a sherco gépre olcsóbb a gyári mint a KTM bontott
Egyedül a fogyasztás ami sok simán benyeli ott a 6litert ahol s husky elvan 4,5alatt
Haver az 5.1be mindig többet tankol mint én
Meg aztán amennyit te motorozol kár betenni nagy pénzt az exc-be
Elég vad árakat kérnek érte, a husky is szinte fele csak és annyival nem jobb az exc
Nézz utána a sherco típusnak
Olyan nevetséges árai vannak hogy beszarsz
Pl a gyári szelepszár szimering 700ft szívócső 2500 gyűrű szett 10000 stb
6-700fele meg már egész jók vannak
Teljesen mindegy,hogy honda vagy a zongora.Ezek őskövületek.Erősen gondolkodom,hogy jövőre kéne vennem valami Európai endurót és a domi-t meg el tenném félre,mert eladni nem akarom egyenlőre.Akár egy Ktm exc 525-öt,mert az ízig-vérig terepre lett készítve.
Van egy sdurva szűrő a szívóágon is de az olyan kb mint a teaszűrő a jobbik fajtából.a finom fém reszelék simán átment mert karcos a szivattyú.A főtengely-veztengely felé papírszűrő van.az megfogta biztosan.És nem mentem vele csak pár km-míg haza nem értem...
Ott a kuplung alatt a kis 8-as csavarfej,az fogja a szűrőt...
Tegnapi naptól boldog tulaja lettem egy nx650. Szerintem nem lehetsz már olyan boldog,hogy tapasztalod ezeket a hibákat Add el minél előbb és vegyél KTM-et Ezekkel az öreg lomokkal csak a gond van Amúgy szerintem nézd meg nincs e kirepedve a szívótorok mert olyan mint ha falsot szívna és azért áll le.
Tegnapi naptól boldog tulaja lettem egy nx650.
Szépen beindult. De menet közbe 1 2 km múlva ha visszaengedem a gázt hatalmasat durran es utanna gyorsul ki.. Es pl le akarnék térni el engedem a gázt es leáll. Játszani kell a gázzal h megmaradjon.. Pedig hidegen első indításra szépen van alapjárat.
Jah es van ugy h menetközben teljesen leáll mind1 hogy huzok gázt vagy sem. Se hogy se indul. Gyertyat cseréltem gyári elő írtra.
Nem javult meg szerintetek mi lehet a baj?
Még annyit az létezik hogy pár indítással le is meríti az aksit?ez normális?
Ahogy tudod mosd ki elég ha leveszed a gyújtás oldali deknit meg ugye a kuplung oldalt de az a baj hogy ez a finom forgács bement a veztengelyhez
olajzó furatokba stb.. De ha minden rendben volt akkor miért jött ki a kuplung ? 4 csavar mennyire volt lehúzva a kuplung rugóknál?
Most nem rég szereztem be ezt az olajszivattyút és első nap minden okés volt aztán másnap le kellett venni a deknit újra tömítőpasztázni mert szivárgott.onnantól lett rossz.de sztem a szivattyút kidobhatom az ablakon csupa karc és aluforgács reszelékkel van tele(27000ft)
Semmi nem volt laza van biztosító lemez is benne.a kuplung fogaskereke egyvonalban van a főtengelyével.Takarításnál szedjem szét a blokkot,mi? Most raktam össze alig egy hete....
Jártam én is így igaz nekem a kuplungrugó lefogató csavar lazult fel.
Végeredmény ugyan ez ...
Blokkot ki kell mosni vázat is olajcsövek le stb olajpumpát is kimosni
De ha az egész szerkezet indult meg akkor nézz rá mi lehet a baj ha csak az anya lazult fel akkor nagy baj nincs , van e az anya alatt a lemez biztosító ? Ha nincs akkor szerezz be !
De nézd a jó oldalát van egy könnyített kuplung deknid
Bár csak este tudom olvasni ez a fos telefonnal nem tudom megnyitni
De
Erre a sherco gépre olcsóbb a gyári mint a KTM bontott
Egyedül a fogyasztás ami sok simán benyeli ott a 6litert ahol s husky elvan 4,5alatt
Haver az 5.1be mindig többet tankol mint én
Meg aztán amennyit te motorozol kár betenni nagy pénzt az exc-be
Elég vad árakat kérnek érte, a husky is szinte fele csak és annyival nem jobb az exc
Olyan nevetséges árai vannak hogy beszarsz
Pl a gyári szelepszár szimering 700ft szívócső 2500 gyűrű szett 10000 stb
6-700fele meg már egész jók vannak
Ott a kuplung alatt a kis 8-as csavarfej,az fogja a szűrőt...
Amúgy nemrég láttam egy Honda robotot és nem volt ám benne robbanó motor
Szóval megdőlt az elméleted
Tegnapi naptól boldog tulaja lettem egy nx650.
Szépen beindult. De menet közbe 1 2 km múlva ha visszaengedem a gázt hatalmasat durran es utanna gyorsul ki.. Es pl le akarnék térni el engedem a gázt es leáll. Játszani kell a gázzal h megmaradjon.. Pedig hidegen első indításra szépen van alapjárat.
Jah es van ugy h menetközben teljesen leáll mind1 hogy huzok gázt vagy sem. Se hogy se indul. Gyertyat cseréltem gyári elő írtra.
Nem javult meg szerintetek mi lehet a baj?
Még annyit az létezik hogy pár indítással le is meríti az aksit?ez normális?
nyomó ág meg van szűrve, szóval ha nem ment sokat akkor csak nem rakódott teli a szűrő
olajzó furatokba stb.. De ha minden rendben volt akkor miért jött ki a kuplung ? 4 csavar mennyire volt lehúzva a kuplung rugóknál?
Semmi nem volt laza van biztosító lemez is benne.a kuplung fogaskereke egyvonalban van a főtengelyével.Takarításnál szedjem szét a blokkot,mi? Most raktam össze alig egy hete....
Végeredmény ugyan ez ...
Blokkot ki kell mosni vázat is olajcsövek le stb olajpumpát is kimosni
De ha az egész szerkezet indult meg akkor nézz rá mi lehet a baj ha csak az anya lazult fel akkor nagy baj nincs , van e az anya alatt a lemez biztosító ? Ha nincs akkor szerezz be !
De nézd a jó oldalát van egy könnyített kuplung deknid
Szerintetek menthető?A kuplung kiemelése bedarálta a dekni belsejét.Az olaj olyan lett mint a metálfesték...