Meg van a gond.. Az önindító volt a baja. Másik önindítóval alig tekert valamit es már ketyegett a gép. Nemtudom mi gond lehet az én önindítómmal. Valakinek van eladó jó állapotú önindítója lehetőleg Szabolcs megyébe.
Akksit se jót küldtek mivel nekem YTZ14 kellett volna es azt is rendeletem. Helyette GTZ14 et küldtek aminek az indító árama kisebb...
A másik gond az hogy sajna ez gyarilag nem berúgós.
Ha raknék bele akkor gond nelkül beszerelhető a blokkba vagyis a berúgó szerkezet meg egy fedél kellene ?
Talán 9800lehetett szerencsére egyik ismerős ingyen elhozta Pestről
Kb egy gagyi kínai akku ára ennyit már akkor megér ha csak egy évet bír
Aztán ez a harmadik idénye
az enyémen nincsen autódekó hidegen nem forgatja át tehát első indítás mindig lábbal történi ha már meleg akkor csak néha forful elö hogy olyan pontbol probál indítani az öninditó ami nem add kellö ledüetet az átfordításhoz a nagy kompresszió miatt sztem nincs ezzel baj de ha nx 650 ed van van hozzá egy komplett autódekóm ha kell
Nemtudom hogy ki lehetett az az elvetemült aki rá hegesztette..
Esetleg ha szelepfedelet cserélek amibe venne az kis rúd ami lenyomja a szelephimbat úgy működne a dolog? Az csak olcsóbb..
Hali ma megérkezett az akksi amit ajánlottal az akksival nincs is baj.
De a probléma még mindig fent áll...
Pörgeti.. De holtpontnál megfogja es ott nagyon nehezen lendül átt és már 1x sikerült beinditani :D fogalmam nincs miért erőlködik ennyire. Levettem a kupakokat a himbáknál es hallatszik ahogy a levegő préselődik ha nyomom az indító gombot közbe es erőlteti akkor egy pár kb10-20mperc ez akkor atforgatja.
Múltkor levettem a szelepfedelet es megvizsgaltam a vezérmű tengelyt es az a bütyök rész a dekrompresszor része rá van hegesztve. Ez normális? Es a himba is eléggé kopottnak nézz ki.. Szóval szerintem a dekós része nem nagyon működik neki.
A másik gond az hogy sajna ez gyarilag nem berúgós.
Ha raknék bele akkor gond nelkül beszerelhető a blokkba vagyis a berúgó szerkezet meg egy fedél kellene ?
Kb egy gagyi kínai akku ára ennyit már akkor megér ha csak egy évet bír
Aztán ez a harmadik idénye
Pedig fele a kapacitása mint a gyarinak
Fura hogy már nem forgalmazzák
Pedig tök olcsó volt
Esetleg ha szelepfedelet cserélek amibe venne az kis rúd ami lenyomja a szelephimbat úgy működne a dolog? Az csak olcsóbb..
Kb 1 motor ára.
Az nem valami jó!
Hegesztés,kopás ott nem lehet!
Szedd szét.
De a probléma még mindig fent áll...
Pörgeti.. De holtpontnál megfogja es ott nagyon nehezen lendül átt és már 1x sikerült beinditani :D fogalmam nincs miért erőlködik ennyire. Levettem a kupakokat a himbáknál es hallatszik ahogy a levegő préselődik ha nyomom az indító gombot közbe es erőlteti akkor egy pár kb10-20mperc ez akkor atforgatja.
Múltkor levettem a szelepfedelet es megvizsgaltam a vezérmű tengelyt es az a bütyök rész a dekrompresszor része rá van hegesztve. Ez normális? Es a himba is eléggé kopottnak nézz ki.. Szóval szerintem a dekós része nem nagyon működik neki.
A gyári 15/41. Úgy döntöttem válaszok hiányában marad ez. Aztán majd meglátjuk :-)
szegény masteron meg mindjárt eret vág magán....zeneszerszám honda.....