Ok értem én..de nekem XL600r van. És a kérdés arról is szól, hogy nemcsak a karbit kell cserélni..hanem hengerfej beömlő..etc. vagy az xr-re rámegy simán? más mint az xl?
@mocis
Természetesen nem elég a domi 650 karbi az xl600-ra, hanem a hengerfejet is cserélni kell?! Vagy illesztővel is megoldható? A levegőszűrő részt is cserélni kell gondolom? Nekem az xl 600 egyelőre jónak tűnik az eredeti karbival..majd kiderül 60000 múlva..
Érdekes, én is nem régen vettem az XR 400-at és ugyan így van megkókányolva a kipufogó. Emellett a dobba be van hegesztve egy perforált cső, köré meg valami gyapot féle volt téve (gyárilag ha jól tudom nincs benne ilyenfajta hangtompítás, jól le is fogta a motort). Ezért, ha van valakinek xr400 gyári kókánymentes kipufogója, engem érdekelne!
nincs benne, viszont ugye belül egy szunyogháló szerű hengeres résznek kéne lenni, aminek telibe van fenekelve a vége...ehelyett egy cső van a háló helyére hegesztve, a vége össze van lapítva...és 5-ös lyukak vannak rá furkálva....nemrég vettem amugy,. nem tudom mi volt a célja ennek a dolognak....agyon tudnám verni, aki ilyet csinál egy gyári cuccal...... lehet csak szimplán azért van mert nem tud kipufogni rendesen?...mert akkor kitépem a maradék hajam is...hogy eddig szivattam magam a karbival... .....
Na erre kiváncsi leszek... hasonlót kérdeztem én is XR 400 2002-es.. hasonlót csinál...kb fél fordulatig megy rendesen- aztán ledadog, indul is, alapjárat is van,,, uj belevalóm gyertyával, uj légszürővel, stb, nekem is zabálgat...motorozhatatlan!... az ideg széttbasz már..szopatom magam a karbival... uszószint beállítva, tű a gyári helyen... nem tudom már mit csináljak vele.... valaki mondhatna valami értelmeset, mert már mondtak nekem gyujtó trafótol kezdve, cdi-ig mindent.....van lehetőségem rápróbálni ezeket........ érdemes?...mert most már ugyis csak találgat mindenki..
Hát az az igazság hogy talán jobb. Csak mikor megvettem csináltam egy szervizt rajta (olaj, szelephézag, levegő szűrő, teleszkópok, gyertya. ..) Nem is tudom milyen volt benne. DPR8EA-9 tettem bele. Valami más javaslat gyertya ügyben?
Membrán jó. A tű felülről a másodikban van. Amúgy szépen indul. Alacsony fordulaton jól megy. Néha kicsit be is zabál. Szelep hézag beallitva. Még kissebb fúvóka kellene? Ha jól tudom ez a gyári méret. Vagy tegyem a tűt a legfelső állásba?
Sziasztok!
Vn egy 1990-es XR600-om. Mitől lehet, hogy magas fordulatszámon nem akar úgy menni ahogy kellene? Nem pörgi ki magát. A gyertya fekete, tehát szerintem sok anyagot kap. A karburátorban 60-as alapjárati és 165-ös főfúvóka van. Mindkettő új. Mit kellene állítanom rajta? Gyertya is új...
Köszönöm
Hidd el,sokkal jobb..
Természetesen nem elég a domi 650 karbi az xl600-ra, hanem a hengerfejet is cserélni kell?! Vagy illesztővel is megoldható? A levegőszűrő részt is cserélni kell gondolom? Nekem az xl 600 egyelőre jónak tűnik az eredeti karbival..majd kiderül 60000 múlva..
Nekem akkor volt teljes mértékben használhatatlan
A membrán jó az oldalában?
Tű helyzete?
Más gond nem lehet? (Esetleg csörög, vezérlés,stb)
Vn egy 1990-es XR600-om. Mitől lehet, hogy magas fordulatszámon nem akar úgy menni ahogy kellene? Nem pörgi ki magát. A gyertya fekete, tehát szerintem sok anyagot kap. A karburátorban 60-as alapjárati és 165-ös főfúvóka van. Mindkettő új. Mit kellene állítanom rajta? Gyertya is új...
Köszönöm