Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok értem én..de nekem XL600r van. És a kérdés arról is szól, hogy nemcsak a karbit kell cserélni..hanem hengerfej beömlő..etc. vagy az xr-re rámegy simán? más mint az xl?
Sziasztok. Ez ledugozva vagy dugo nélkül hasznàljam?
Nekem minden xr6-on domi karbi volt.
Hidd el,sokkal jobb..
@mocis
Természetesen nem elég a domi 650 karbi az xl600-ra, hanem a hengerfejet is cserélni kell?! Vagy illesztővel is megoldható? A levegőszűrő részt is cserélni kell gondolom? Nekem az xl 600 egyelőre jónak tűnik az eredeti karbival..majd kiderül 60000 múlva..
Érdekes, én is nem régen vettem az XR 400-at és ugyan így van megkókányolva a kipufogó. Emellett a dobba be van hegesztve egy perforált cső, köré meg valami gyapot féle volt téve (gyárilag ha jól tudom nincs benne ilyenfajta hangtompítás, jól le is fogta a motort). Ezért, ha van valakinek xr400 gyári kókánymentes kipufogója, engem érdekelne!
nincs benne, viszont ugye belül egy szunyogháló szerű hengeres résznek kéne lenni, aminek telibe van fenekelve a vége...ehelyett egy cső van a háló helyére hegesztve, a vége össze van lapítva...és 5-ös lyukak vannak rá furkálva....nemrég vettem amugy,. nem tudom mi volt a célja ennek a dolognak....agyon tudnám verni, aki ilyet csinál egy gyári cuccal...... lehet csak szimplán azért van mert nem tud kipufogni rendesen?...mert akkor kitépem a maradék hajam is...hogy eddig szivattam magam a karbival... .....
Az xr4-ben ugye nincs benne a gyári db killer?
Nekem akkor volt teljes mértékben használhatatlan
Enyém nem dadog le csak ugy érzem nem pörgi ki magát.
Hézag 0,7-re van belőve.
Na erre kiváncsi leszek... hasonlót kérdeztem én is XR 400 2002-es.. hasonlót csinál...kb fél fordulatig megy rendesen- aztán ledadog, indul is, alapjárat is van,,, uj belevalóm gyertyával, uj légszürővel, stb, nekem is zabálgat...motorozhatatlan!... az ideg széttbasz már..szopatom magam a karbival... uszószint beállítva, tű a gyári helyen... nem tudom már mit csináljak vele.... valaki mondhatna valami értelmeset, mert már mondtak nekem gyujtó trafótol kezdve, cdi-ig mindent.....van lehetőségem rápróbálni ezeket........ érdemes?...mert most már ugyis csak találgat mindenki..
Kell a 0,9mm hézag?
Hát az az igazság hogy talán jobb. Csak mikor megvettem csináltam egy szervizt rajta (olaj, szelephézag, levegő szűrő, teleszkópok, gyertya. ..) Nem is tudom milyen volt benne. DPR8EA-9 tettem bele. Valami más javaslat gyertya ügyben?
Régi gyertyával jó volt?
Kipörög. Csak nem teljesen. Magas fordulaton elmegy a szufla... holnap teszek fel egy videót.
cdi hibánál ki sem pörög tehetnél fel egy videót az segítene
Gyújtás hiba csinálhat ilyet? Gyertya új NGK. Valaki ajánlotta a densot
Membrán jó. A tű felülről a másodikban van. Amúgy szépen indul. Alacsony fordulaton jól megy. Néha kicsit be is zabál. Szelep hézag beallitva. Még kissebb fúvóka kellene? Ha jól tudom ez a gyári méret. Vagy tegyem a tűt a legfelső állásba?
Ezek a himbatengely csavarok.
Ezek azok!
Szevasztok. Ez a 2 csavarnál szivárog az olaj. Mi célt szolgálnak?
Előttem szóló jól beszélt!:)
A membrán jó az oldalában?
Tű helyzete?
Más gond nem lehet? (Esetleg csörög, vezérlés,stb)
sokan köpködik a gyári karbiját kell rá egy nx 650 karbi oszt megbokrosodik
Sziasztok!
Vn egy 1990-es XR600-om. Mitől lehet, hogy magas fordulatszámon nem akar úgy menni ahogy kellene? Nem pörgi ki magát. A gyertya fekete, tehát szerintem sok anyagot kap. A karburátorban 60-as alapjárati és 165-ös főfúvóka van. Mindkettő új. Mit kellene állítanom rajta? Gyertya is új...
Köszönöm
nem rosszak azok sem
Amúgy az enyémen cz jelű lánc van..szerintem Jawa-é lehetett..el van nyúlva mint a takony..