ha rendesen nyúzod nem bír ki sokat nekem még xl 600 nál 6000 ret birt a vadi uj d.i.d kb és már kezdett kopogni jó kérdés a gyári miért annyival jobb de nyilván ez üzletpolitika... in a kipufogó felé
Szevasztok.Megint szétborittotam az xl blokkot mert füstölt mint a fene .Ősszel tettem bele új morse vez láncot dugót gyűrűt henger fúrva hónolva .most amit látok .vezér lánc ki nyúlva .(talán 5000km ha ment )gyűrű hézag v .3 mm.vez lánc feszítő kuka .vettem bele újj gyűrűt .de elfelejttettem a dugót fényképezni hogy az "ni"jelnek a kipuf vagy a karbi felé kell lennie .ha esetleg lenne valakinek szelep himba egy darab eladó az még cserélném mert az egyik kicsitt kopott .sszóval ami még kell :himba lánc feszítő.
xl 600 vezérmű igen 600r re a vastagabb való ha használtan veszel akkor tedd rá egy vezérmű tengely fogaskerékre alul fogd össze és ha felül nem tudod el emelni a kerékről akkor az még bírhatja egy darabig..
Azt hiszem félre értettél felteszem futóra a DR-t elviszem hozzád feltesszük rá a karbit ha minden oké kifizetem ha nem jó akkor elbasztunk rá egy fél napot amúgy a legnagyobb baj hogy én itt a környéken egyetlen egy hozzáértőt sem ismerek és sajnos én sem tudtam beállítani ezért vagyok kénytelen más segítségét kérni
a be tudjuk állítani részt nem értem bocs de ha dominátoromon működik a karbi nem fogom állítgatni mert nincs értelme :) egyébként meg ha veszel valamit akkor előtte haza viszed állítgatni és utána perkálod ki ? vagy hogy gondoltad?:)